Suzuki Club ROMANIA
Cafeneaua SCR - discutii diverse NON-AUTO => Statistici => Subiect creat de: gabineg din 26.Feb.2025, 01:38:47 p.m.
-
Deoarece în ultima vreme sunt voci ale colegilor care si-au exprimat dorința să renunțe la garanție din cauza experiențelor negative în service-urile de reprezentanță, am inițiat acest sondaj pentru a reliefa procentajul nemulțumirilor legate de relația cu dealerii referitoare la perioada de garanție post-vânzare.
Puteți semnala în postări experiențele (pozitive sau negative) care vă susțin votul dat.
-
Perioada mea a trecut de mult, dar nu am avut absolut niciun avantaj din efectuarea reviziilor in reteaua Suzuki.
Chiar am avut doua episoade in care am fost nemultumit de calitatea serviciilor si a trebuit sa apelez la terti ca sa beneficiez de garantie.
-
Acum sunt in garantia extinsa .. nu vad de ce sa renunt la ea .... din cauza unei facturi de 1500 ron / an ??? In jur de valoarea asta este o revizie la reprezentanta ...
-
Renuntarea la garantie inseamna asumarea unui risc care poate fi foarte costisitor.
Chiar am beneficiat de doua ori de garantie, deci daca as fi renuntat as fi avut costuri suplimentare.
Am cerut oferte la mai multe reprezentante si am ales-o pe cea mai ieftina, i-am evitat pe cei aroganti, cum ar fi Autonet, ba chiar mi-am legat revizia de CO si am facut-o la Pitesti.
Din ce am citit p-aici, se renunta la garantie si din alte motive, nu numai din cauza unor nemultumiri "tehnice", ca sa zic asa.
-
Acum sunt in garantia extinsa .. nu vad de ce sa renunt la ea .... din cauza unei facturi de 1500 ron / an ??? In jur de valoarea asta este o revizie la reprezentanta ...
Sunt de aceeasi parere. Si eu sunt tot in garantia extinsa. La DAB am fost multumit de prestatia lor, desi revizia nu scade sub 1200-1500. :D
-
Anul trecut mi-a expirat si mie extra-garantia, dar anul asta tot in reprezentanta (Autohaus Huber Deva) am facut revizia.
Decat sa umblu eu dupa piese, coduri, poate nu comand bine, prefer sa merg la sigur, anunt din timp si imi fac programare. Pana acum mi s-a parut relativ ok pretul din acea reprezentanta, vorba aia: Dai un ban, dar stii ca nu-l mai ai.... :dknw:
-
Problema nu se rezuma doar la...dincolo era mai ieftin. Am trecut prin bulelile date in reprezentante si raspunsuri academice la semnalarea vreunei probleme. Nu intru in amanunte, ca vorba aia ... o viata intreaga mi-o fost sila de drumul lung, omul beat si femeia curva. Cu garantia valabila, muream cu ambreiajul in brate, daca nu stiam pe cineva...care avea pe cineva... . Am gasit un service decent, la un mecanic ok si la care merg pentru toate problemele uzuale. Pentru alea nasoale, care sper sa ne ocoleasca pe toti cat mai mult, imi pastrez niste gloante la cunostiintele din reprezentante. Drumuri line tuturor!
-
"Perioada de garanție a trecut deja pentru mașina mea"
Din asta nu reiese daca omul arenuntat sau nu la garantie
-
Pai ... de exemplu la mine a cam trecut perioada de garantie de 5 ani (mașina achiziționată în 2019).
Deci am renunțat la ea, pentru că oricum garanția extinsă e o păcăleală scrisă pe hârtie la noi în RO.
Fiind achiziționată din HU cel probabil că dacă am ceva probleme ăia de acolo vor face un dram de bine să rezolve problemele apărute și să nu mă trateze ca pe un client numai bun de țepuit.
Apropo, deja se găsesc gârlă piese din dezmembrări.
Inclusiv motoare si cutii de viteză.
-
"Perioada de garanție a trecut deja pentru mașina mea"
Cred ca @gabineg a pus si varianta asta pt. ca aici ne incadram foarte muti, dar se poate mentiona de ce ai facut alegerea de a pastra sau nu garantia.
Si eu m-am incadrat aici, dar am subliniat utilitatea garantiei.
-
Exact asta a fost intenția mea. Întrebarea era primordial pentru cei care, aflați în perioada de garanție, au renunțat la ea ca să facă reviziile în regie proprie.
Și eu, ca și tine, am 16 revizii anuale (plus alte câteva reparații) doar în reprezentanțe, din care doar primele 3 în garanție.
După ieșirea din garanție mi-am achiziționat singur consumabilele necesare reviziei din magazinele online de profil și am plătit expertiza mecanicilor sub formă de manoperă.
-
...și am plătit expertiza mecanicilor sub formă de manoperă.
Ai punctat foarte bine !
Ei, asta nu stiu sau nu inteleg foarte multi, ca una e sa ai in spate intretinerea a zeci, sute de Suzuki, alta e sa ai pe rampa unul pe an. Ma rog, neglijenta sau neatentia poate sa apara oriunde...
-
La toate masinile si este valabil si pentru urmatoarele, merg in reprezentanta fix cat e garantia, daca am ghinion, macar sa am pe cine da vina, asta-i singurul motiv! De cand expira, service.
-
Eu am renuntat de la 30 k km datorita modului de procedare la revizia de 30 k. Am gasit apoi filtrul de ulei genuine Suzuki pe ea....