Suzuki Club ROMANIA
Suzuki - discutii TEHNICE => Suzuki SWIFT => Piese auto SWIFT => Subiect creat de: PTR din 03.Oct.2008, 10:04:55 a.m.
-
Are cineva idee care este codul pentru carcasa de la filtru de aer si eventual daca se poate comanda si in alta parte decat la B&S?
-
cod 13700-62J00.eu in jur de 3 mill pot sa iti trimit.
-
Multumesc, dar avand in vedere ca eu vroiam sa incerc sa fac un experiment m-am linistit cand am vazut pretul.. In caz ca ma razgandesc te anunt, in principiu mi-ar fi trebuit doar partea din fata filtrului de aer.
-
:) ma gindeam eu...de aceea ti-am si zis pretul ;)
ideea e,ca piesele care nu sunt aftermarket,sunt cam la aceeasi pret,unele chiar destul de scumpe,si daca se mai pune si transportul evident ca nu e mai bun pretul decit la dealerul local.
-
In acest caz o sa ma adaptez la cutia originala... daca iese bine dau de veste :)
-
Pai zi-ne si ce vrei sa faci. Mai multe pareri nu strica niciodata.
-
:) Ceea ce vreau eu sa fac este o combinatie intre variantele din poze. Nu pot sa pun toate pozele, dar cred ca acestea 2 sunt relevante:
-
Inteleg ca o sa elimini rezonatorul? Tubul din ce o sa il faci?
-
Rezonatorul nu ma deranjeaza pentru ca nu vreau sa faca prea mult zgomot. Cine vrea sa vada cum s-ar auzi fara rezonator poate sa dea tubul de cauciuc jos si sa puna powertape peste cele 2 gauri care sunt in rezonator.
Deci ideea e sa fac o admisie "fortata" de aer rece. Pentru asta gura de admisie trebuie localizata in una din cele doua pozitii care sunt in poze. Daca decupez plasticul care este la baza parbrizului este inestetic si daca o voi da jos raman cu gaura. Prin urmare :) ramane pozitia a2a. Problema la pozitia a2a este faptul ca pentru a ajunge acolo folosind cutia originala trebuie sa trec peste evacuare ceea ce nu prea imi convine. In mers nu ar fi probleme sa trec un tub pe acolo dar in stationare cu motorul pornit se cam incalzeste. Pe de alta parte daca folosesc furtun siliconic ies la acelasi pret cu o carcasa filtru.
In prima faza o sa incerc folosind tot un tub de hota dar pe care o sa incerc sa-l izolez.
-
PTR ai rezolvat ceva?
rezultate?
-
Nu am mai facut nimic, am asteptat sa apara admisia Greedy care e ca cea din poza2. Acum astept sa vad care o sa mai fie cursul la Yen pentru ca a crescut destul de mult si pretul ar fi prea mare, daca o sa mai scada yen-ul sunt sanse mari sa o cumpar. Oricum pana la jumatatea anului am alte prioritati cu banii dar dupa aceea o sa ma decid ce ii mai cumpar lu' Tzutzuki.
-
cat costa admisia greedy? si ce contine pachetul? :-/
-
http://www.trust-power.com/event/swispo_web/intake.html (http://www.trust-power.com/event/swispo_web/intake.html) Pachetul contine doar partea din fata a cutiei ca in poza 2de mai sus.
-
Inainte de orice masoara diferenta de presiune (pierderea) pe care o ai pe traseu, pana in cutia filtrului si presiunea din jurul actualei guri de admisie. Daca pierderea nu e mare si presiunea e scazuta in zona admisiei, nu are rost sa te obosesti.
-
Aia am masurat-o de mult :) , pe mine ma interesa sa am peste presiunea atmosferica.
-
Mai greu asa. Dar vezi ca exista riscul ca daca ai o admisie Prea buna (Da se poate si asta) iar motorul este (sper ca nu ma insel) reglat pt benzina de 95, sa iti intarzie automat scanteia (lucru bun si de dorit de alfel) pana intr-un punct in care crede mai apoi ca este pericol de auto-detonatie. In cazul acela vei pierde putere.
Tu probabil stii astea, dar le spun ajuta altora.
Si eu sunt in procesul de a-mi modifica admisia la cealalta masina, singura problema e ca deja este un design eficient si supra-dimensionat pe deasupra (este de la motorul de 1.5)Cel mai probabil va trebui sa mut carcasa filtrului in locul bateriei(care e cam pe unde este si cea de swift) si sa cobor un furun caruia sa ii confectionez un clopot pe care il voi atasa sub proiector.Astfel nu ma mai afecteaza presiunea si temperatura aerului de la motor. Sa vad acum in ce masura va stii ECU sa se adapteze si sa profite de aer mai mult si mai rece si benzina cu CO mai mare.
Orice scuza sa ne murdarim pe maini, nu?
-
ECU de la motoarele Euro 4 e foarte destept si se adapteaza repede la orice modificari ale parametrilor. Pana in 20grade pot sa spun ca nu se simte admisia de aer rece, cum e cea facuta de mine si postata la topicul de performante swift. Oricum la tine se simte mai bine benzina cu CO mai mare ca ai raport de compresie de 10.5:1 la Smart.
-
Cum masori presiunea in zona filtrului de aer?
-
Cu o interfata OBD2 masori presiunea din galerie, cu cat diferenta fata de presiunea atmosferica e mai mare cu atat admisia e mai restrictiva. Toata lumea zice de filtre sport.... dar nimeni nu ia in consideratie cat de restrictiv poate fi un debitmetru iar uneori si clapeta de acceleratie. Fara sa stii cat de restrictiv e sistemul, filtru sport constituie bani aruncati in vant din punct de vedere performante.
-
Pfffffffff :( pare ceva destul de complicat, in sensul ca implica multa finete. Nu mai e ca in the old days cand reglai amestecul la dacia din 2 jicloare :)
-
La Swift-ul Sport singura problema e ca datorita grilei fata un pic diferita fata de cea a Swift-ului normal nu poti sa beneficiezi de un curent puternic de aer rece pe langa radiator. Din aceasta cauza temperatura se mentine ceva mai ridicata la mers in oras, la mers in afara orasului temperatura in admisie o sa fie cu putin peste temperatura exterioara. La swift-ul tau daca vrei sa faci ceva care sa aibe efect, schimbi intermediara cu una ragazzon, costa cam cat un filtru de aer sport dar o sa ai efecte care nu sunt placebo.