Autor Subiect: AutoNet service Bucuresti - Giulesti  (Citit de 255058 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Cosmin09

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1180 : 17.Nov.2016, 07:23:44 p.m. »
Astazi am facut si eu revizia la Autonet.

Sunt multumit de cum au decurs lucrurile. Desi aveam programare de la ora 10, eu am ajuns mai devreme, pe la 09:20  :D (am supraapreciat traficul din Bucuresti). Dar nu am asteptat pana la ora 10, masina fiind preluata imediat ce am completat actele de preluare in service.

Mi s-a permis sa stau langa masina la demontarea scutului motor si a pieselor pe care le-am inlocuit (detalii aici). Mi-a placut ca s-a lucrat foarte curat si cu grija fata de masina, lucru care mi-a dat incredere in oamenii care lucreaza in acest atelier. Am urmarit de la geamul receptiei restul lucrarii dar si alte lucrari care se mai efectuau acolo si mi-a placut cum se lucra.

Pretul reviziei, comunicat la telefon, a fost, intr-un final, mai mic cu aprox 8 lei :), ceea ce e bine. Pretul platit azi la revizia efectuata la Autonet (fara uleiul achizitionat de mine) + schimb roti si hotel a fost de 631,44 lei fata de 639,22 lei (comunicat anterior, la telefon). Un pret decent, pentru o masina de import, model nou si revizie efectuata in service de marca si cu piese de origine (fara ulei).

Totul a durat mai putin de 2 ore, asa ca m-am plimbat si cu noul SX4 azi (cel cu motor 1.0 si echipare Passion).

Ma declar multumit de Autonet...Mi-am ales service-ul unde voi face de-acum intretinerea masinii mele. :)
  • Vitara S 1.4 turbo 4x4 6AT Galactic Grey din 18.11.2015 pana in 07.02.2022
 

Offline Don Napoleon

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 438
  • Thanked: 135 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift Sport 2007 aka Red FURY
    • Bucuresti
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1181 : 11.Ian.2017, 12:37:47 a.m. »
Servus,

In urmatoarea apreciere voi incerca sa fiu cat se poate de impartial:
Activitate service: Reparare autoturism din dotare
Timp de stat masina in service ( de la primire aviz reparatie pana la intrarea in posesie ): ~8 saptamani
Timp efectiv de reparatie: ~5 zile
Organizare ( vazuta din punctul de vedera al unui inginer): slaba
Comunicare: slaba
Calitate: indoielnica din cauza catorva aspecte

Este a doua oara cand trec pragul celor de la Service-ul Autonet si pot sa spun cu mana pe inima ca sunt dezamagit. Respect IMM-urile dar aceasta situatie m-a lasat rece. Alaturi de aceasta, nu ii recomand pentru repararea autoturismelor din generatiile precedente.

Disclaimer: Nu detin, nu sunt angajat, nu am rude care sa fie angajate la vreun concurent al aceste firme sau a lui Suzuki.
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline aleksanders

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1182 : 13.Feb.2017, 08:45:01 p.m. »
astazi am fost ajutat sa desfac controlerul climei .... ocazie cu care am aflat ca exista softul 850(up-date) si la autonet - daca vreti sa vi se faca acest update si aveti drum acolo... cereti la telefon lucrul asta pentru ca dureaza 30 de minute. - foarte serviabili  :good:
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline Relisis

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1183 : 13.Feb.2017, 08:58:31 p.m. »
La Otopeni, habar nu au de softul 850..nici nu au auzit..
  • Suzuki Vitara 1.6 benzina allgrip passion
 

Offline aleksanders

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1184 : 13.Feb.2017, 09:03:06 p.m. »
il iei tu pe stick si le dai... eu aveam un stick azi pentru autonet si mi-au zis ca il au de scurt timp  ;)
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline ariciul

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1185 : 14.Feb.2017, 12:56:30 p.m. »
Pai cred ca citesc si ei forumul  =))
  • Suzuki Vitara 1.6 Passion allgrip
 

Offline aleksanders

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1186 : 14.Feb.2017, 12:58:35 p.m. »
 :good:
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14364
  • Thanked: 3383 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1187 : 14.Feb.2017, 01:30:10 p.m. »
Or fi citit si nemultumirile ? :-?
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline AT

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1188 : 14.Feb.2017, 01:55:25 p.m. »
Servus,

In urmatoarea apreciere voi incerca sa fiu cat se poate de impartial:
Activitate service: Reparare autoturism din dotare
Organizare ( vazuta din punctul de vedera al unui inginer): slaba
Calitate: indoielnica din cauza catorva aspecte

Disclaimer: Nu detin, nu sunt angajat, nu am rude care sa fie angajate la vreun concurent al aceste firme sau a lui Suzuki.

Parerea mea referitoare la calitatea executiei reparatiei (daca la acest aspect te-ai referit)
este ca indiferent de unitatea service, calitatea depinde de cativa factori deosebit de importanti:
-calitatea mecanicilor (experienta + constiinciozitate in respectarea cu strictete a procedurilor din manualul de service);
-implicarea directorilor/patronilor si in special al directorului aftersales de la reprezentanta pentru asigurarea training-urilor
 specifice fiecarui model si presiune (verificari periodice) ca la o reparatie sa nu fie sariti pasi si verificari descrise in manualul
 de service.  Daca de exemplu, la montarea unui kit ambreiaj mecanicul nu utilizeaza nicio secunda cheia dinamometrica iar
 cuplul de strangere a anumitor subansamble se face "la ochi" atunci clar este o lucrare neconforma, care va avea mai devreme
 sau mai tarziu repercursiuni (functionare incorecta, eventuale zgomote anormale, uzura prematura a acelui ansablu dar si a altora
 cu care acesta intra in contact) toate acestea pe nervii si cheltuiala clientului.  Si asta in conditia in care normativele de service   
 (tarifele si timpii tehnologici de reparatie) tin cont de toate etapele si verificarile mentionate in caietul de service al producatorului.
 



  • Suzi Quatro (spirit 1.6 vvt 4x4 2015) - Probably the first owner of New Vitara in Romania -
 

Offline boga81

Re: AutoNet service Bucuresti - Giulesti
« Răspuns #1189 : 28.Mar.2017, 02:08:17 p.m. »
Am o problema la DRL-uri aftermarket Magneti Marelli achizitionate si montate la Autonet. Cam asa s-au intamplat lucrurile. Atentie la ce va trec pe factura!

Buna ziua,
 
In data de 3 martie am venit la dumneavoastra in service cu doua probleme la Suzuki-ul SX4 cu numarul B-52-DJO:
-          Zgomot la schimbatorul de viteze, in interiorul cabinei
-          Verificare DRL aftermarket achiziotionat de la si montat la dumneavoastra in februarie 2014
Am ajuns in jurul ore 08 :00 si am plecat la ora 08:30, cu tot cu formalitatile de deschidere a comenzii si plata a facturii.
Daca la verificarea si gresarea timoneriei si a schimbatorului de viteze as fi inclinat sa nu obiectez (desi operatiunea in sine a durat 1 minut) la cele 0.5 ore facturate, tinand cont ca s-au facut veficari pe sub masina ale bucselor si zgomotelor (as putea spune ca nu erau necesare din descrierea zgomotului), as dori sa stiu pentru ce am fost facturat 0.8 ore pentru verificarea DRL. Perioada cat a stat masina in interiorul service-ului nu cred sa fi fost mai mult de 20 minute, iar aceste operatiuni sigur nu au timpi standardizati.
Practic, am platit 139.90 RON pentru cativa mililitrii de WD40 pulverizati sub mansonul schimbatorului de viteze si o verificare electrica de 15 minute. Am sesizat timpii facturati abia acasa, din graba, dar nu am scris pana acum pentru ca de obicei ma suna cineva de la dumneavoastra intr-o saptamana sa ma intrebe cum a fost experienta in service.
 
Va multumesc,
Bogdan Patriche
-----------------------------------------------------------------------------
        Buna ziua domnule Patriche,
   Devizele care se intocmesc la finalul oricaror lucrari si care stau la  baza facturii care se emite, au la baza un normativ de timp specific brandului Suzuki.
Mentionez si subliniez faptul ca normele de timp contin ore si minute tehnologice, nu fizice.
In stabilirea acestor norme de timp se iau in considerare mai multi timpi: de pregatire- incheiere, de baza si auxiliari, de deservire tehnica, de deservire
organizatorica,  de intreruperi reglementare.
Deasemenea, tin sa mentionez ca aceste norme de timp sunt stabilite tinand cont de o dotare a service-ului cu echipament mediu ca si performanta.
S.C. Autonet SRL s-a preocupat in permanenta in a detine echipamente si dispozitive din cele mai performante, aspect care duce la cresterea calitatii
serviciilor prestate si in accelerarea procesului de reparatii.
Mai mult, in receptiile noastre, sunt afisate tarifele pe care le practicam,alaturi de care este mentionat si faptul ca normativele de timp sunt alcatuite din timpi tehnologici, nu fizici. Pentru conformitate, am anexat foto cu anuntul respactiv.
Pentru orice alta informatie, va stau oricand la dispozitie.

         Cu stima,
Ciprian Tiu
Director  Service
+40 722. 794.020


SC AUTONET SRL
Sos. Giulesti, Nr. 125, Corp A,
 Sector 6, Bucuresti , Romania
Telefon: +40 21-221.91.37
Fax: +40 21-220.78.74
J40/10672/1998
RO11185770
Banca: BRD – GSG BRATIANU
Cont: RO25 BRDE 410S V772 3071 4100   
-----------------------------------------------------------------------------
Buna ziua,
 
Stiu ca facturati pe baza timpilor tehnologici (standardizati, cum am spus eu) pentru operatiunile uzuale marcii Suzuki, cum ar fi inlocuire de placute, sau revizie.
Aici este vorba despre o verificare a unei piese care nu exista la Suzuki, un DRL Magneti Marelli, montat la dumneavoastra. Cum ar putea exista un timp tehnologic dictat de Suzuki pentru o piesa non-Suzuki?
Sa inteleg ca "gresare timonerie + S.V." exista ca timp tehnologic?
 
Multumesc,
Bogdan
-----------------------------------------------------------------------------
       Buna ziua,
 
   Autonet este si dealer Kia, si este atestat RAR si pentru alte marci de autoturisme pe care le intretinem si le reparam.
Exista si alte aplicatii informatice de norme de timp care ne permit sa acoperim toata gama de operatiuni.
 
Cu stima,
Ciprian Tiu
-----------------------------------------------------------------------------
Buna ziua,
 
Cu asemenea explicatii ma pierdeti de client.
Sunt curios care ar fi fost raspunsul daca aveam observatii atunci cand am platit...
Preturile pentru revizii se mentin de 3 ani in jurul acelorasi sume. La montajul DRL am platit 219 lei manopera, care cuprindea si montat-demontat bara fata, iar acum pentru 10 min platesc 86 de lei pentru "V DRL". Sigur e timp tehnologic...
La montaj acum 3 ani se intrebau oamenii ce sa treaca pe factura pentru ca nu exista in norma...
 
Multumesc,
Bogdan Patriche
-----------------------------------------------------------------------------
     Buna ziua domnule Patriche,
V-am raspuns la intrebare deja. Subliniez din nou ca timpii tehnlologici nu sunt cei fizici.
Va anexez inca o data fotografia cu tarifele din receptii, cu mentiunea clara ca folosim timpi tehnologici, nu fizici.
 
Cu stima,
Ciprian Tiu
-----------------------------------------------------------------------------
Buna ziua,

Iar eu va spuneam ca atunci cand s-au montat DRL nu existau timpi tehnologici pentru aceasta operatiune si s-au pus 'din burta' orele.
Intre timp a aparut timp tehnologic cu descrierea 'V DRL'... Sigur...

TOCMAI ATI PIERDUT UN CLIENT

Daca nu era masina pe firma urmatorul pas era ANPC. Daca mie imi vindeti baliverne, sunt curios cum ati fi justificat la inspector.

La revedere,
Bogdan
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm