Autor Subiect: Zgomot la schimbarea pentru mers inapoi  (Citit de 3224 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline gabi males

Re: Zgomot la schimbarea pentru mers inapoi
« Răspuns #10 : 26.Oct.2020, 02:12:59 p.m. »
Mașina in garanție , la introducerea vitezei de marșarier are o mică “ cârâiala” cei de la garanții au spus ca așa fac toate  așa lucrează ambreiajul și este normal , mai are cineva acesta problema?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Am mai spus...asta este problema la cutiile care nu au sincron pentru marsarier. Dar, a mea, dupa 2000-3000 km, s-a...rodat si nu mai face decat atunci cand ma grabesc la trecerea in mersul cu spatele. Sa zicem...cam de 2 ori/luna se intampla fenomenul.
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 

Offline ntire2000

Re: Zgomot la schimbarea pentru mers inapoi
« Răspuns #11 : 26.Oct.2020, 08:22:05 p.m. »
Problema asta a aparut la aproape toate modelele Suzuki.
La Ignis II evitam acel cârâit enervant apasând de maneta în jos cu putere în momentul în care selectam marsarierul.
Dar banuiesc ca asta era o solutie care se aplica individual doar masinii mele.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline gheata74

Re: Zgomot la schimbarea pentru mers inapoi
« Răspuns #12 : 26.Oct.2020, 08:49:23 p.m. »
Problema asta a aparut la aproape toate modelele Suzuki.
La Ignis II evitam acel cârâit enervant apasând de maneta în jos cu putere în momentul în care selectam marsarierul.
Dar banuiesc ca asta era o solutie care se aplica individual doar masinii mele.
La Vitara 1.4 din 2018 nu face


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline maxwell

Re: Zgomot la schimbarea pentru mers inapoi
« Răspuns #13 : 20.Feb.2023, 12:19:35 p.m. »
Foarte rar, în 65.000 km parcurşi până acum, s-a întâmplat să "cârâie" cutia la schimbarea vitezei pentru mers înapoi. Chiar eram încântat de etajarea vitezelor pentru că treapta a III-a permite intervalul 40-120 Km/h.
În ianuarie 2023 a reînceput fenomenul destul de des, urmat de o mai dificilă schimbare în treapta I şi II. Am făcut o programare la reprezentanţa Suzuki din Râmnicu Vâlcea pentru o constatare. Dacă la început bănuiala că trebuie schimbat ambreiajul era pe primul plan, după constatare, "vinovata" era o contrapiuliţă care slăbise cablul de ambreiaj.
După reglaj, cutia de viteze şi ambreiajul funcţionează ca in prima zi!
  • Zusammen mit dem Zusuki New Ignis GL+ 2WD
 
The following users thanked this post: enicky