Autor Subiect: Pareri si comportament S-Cross  (Citit de 135760 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline danteiu74

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 31
  • Thanked: 1 times
  • Gen: Bărbat
  • S-CROSS 1.6 DDIS ELEGANCE TOP ALLGRIP
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #30 : 19.Mai.2014, 12:48:51 p.m. »
Dupa nenumarate experiente economice astazi la 19.000 km consumul variaza intre 4,6 si 4,8 l% mixt in regim auto. In rest numai de bine.
"Porcul adevarat, la nevoie se cunoaste."(sintagma populara readaptata in context)
 

Offline Laurentiu

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #31 : 19.Mai.2014, 04:12:56 p.m. »
...un S-Cross pe benzina este mai usor ca un SX4.
Cu o tabla mai subtire la caroserie au scos un consum mai redus si au reusit o norma de poluare de euro 5.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14366
  • Thanked: 3383 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #32 : 19.Mai.2014, 04:52:08 p.m. »
Mai subtire ca la SX4 ? :-/
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 


Offline NicNic

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #34 : 19.Mai.2014, 05:46:45 p.m. »
Cred ca este ceva reclama in explicatia cu scaderea greutatii componentelor mecanice.
Daca aceste componente au intre 25 si 30% din greutatea masinii, atunci o scadere de 110 kg la S-Cross ar insemna o scadere de 30-50% a greutatii componentelor mecanice. Ori asta mi se pare exagerat, doar nu au facut motorul pe jumatate?
Eu cred ca este o suma de scaderi la nivelul tuturor partilor masinii, inclusiv la caroserie, prin scaderea grosimii tablei sau prin eficientizarea formelor geometrice (module de reistenta optimizate prin forma).
La final, cateva kile de la caroserie, cateva de la motor, cateva de la jante, etc..., vor duce la cele 110 kg diferenta.

LE.: Daca sunt 110 kg, fiindca mi se pare foarte mare diferenta asta....
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 


Offline migabi

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #36 : 20.Mai.2014, 09:38:53 a.m. »
De obicei pretul de vanzare este dat de nisa/piata pe care este vanduta si nu de costul de productie. Eu suspectez ca au "taiat" din caroserie folosind simulare numerica de unde si rezultatele bune de la testele ncap. Interesant e ca au "lower idling speed" deci nu mai intra in rezonanta cu tablele.
SX4 SE m16a awd 2011
 

Offline Laurentiu

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #37 : 20.Mai.2014, 04:17:02 p.m. »
Mai subtire ca la SX4 ? :-/
DA, mai subtire decit la SX4. Din pacate, cele enumerate de mine in mesajul anterior in legatura cu grosimea tablei, sint date optinute chiar de la dealer. Ca asta e doar una din cauzele scaderii greutatii, nu contest.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #38 : 08.Iun.2014, 01:16:53 a.m. »
Hai ca jumatate din timpul de asteptare a trecut, mai e putin si ne poti incanta cu poze.  :)

Offline Danica

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 18
  • Gen: Bărbat
  • S-Cross Elegance Top Allgrip, benzina
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #39 : 10.Iun.2014, 03:56:49 p.m. »
Da, abia astept. Am fost anuntat ca pe 15 iese din fabrica iar spre sfarsitul lunii asteia o s-o am. Pana atunci, ma uit zilnic la poze pe net, parca as fi un copil mic in asteptarea lui Mos Craciun :)