Autor Subiect: Pareri si comportament S-Cross  (Citit de 135300 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline reb

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 23
    • Bucuresti
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #170 : 06.Iun.2015, 04:18:39 p.m. »
Multumesc pentru intampinare shpeedy,
Tocmai vroiam sa postez si eu acest edit dar nu am mai putut:
Edit: M-am uitat un pic pe date.
Astra 1.4 twinport ecotec
Putere: 66kw (90CP) @ 5600 rpm; Cuplu (Nm): 125 @ 4000 rpm
Suzuki M16A
Putere maximă: 120/6.000 (CP/rpm) / Cuplu maxim: 156/4.400 (Nm/rpm)

Deci asta sa fie? Suzuki e "mai de turatie"? Obisnuit cu turatiile "de opel", la 4000 rpm sa zicem, Astra dezvolta cuplul maxim; poate ca Suzuki la 4000 rpm are un cuplu mai mic de 125 Nm?
La fel si cu puterea, daca S-Cross are maximul la 6000 rpm, cat o avea la 5600?

Ca sa raspund la intrebari, am un Astra G hatchback.
Ma bucur sa aflu ca nu sunt in general probleme cu A/C.
In concluzie, cred si eu ca nu sunt obisntuit cu turatiile "de suzuki" si sper sa treaca problema cu timpul.

Toate bune!
  • in curând... SX4 S-Cross
 

Offline shpeedy

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #171 : 06.Iun.2015, 04:39:48 p.m. »
Dupa cum se vede din curba de cuplu, la 4,000rpm tot ai peste 150Nm cuplu:



Sfaturile mele:
- daca mai ai indoieli, du-te sa mai faci cel putin un drive-test;
- daca nu mai indoieli si esti decis pe achizitie, iti recomand din experienta personala sa-i faci rodajul la o iesire de cateva sute de km in afara traficului de Bucuresti (in concediu, de ex): cand m-am apropiat de prima mie de km, am inceput sa 'ma dau' - gradual - la ea (2,800->3,000->3,200->3,500->4,000rpm) si parca am descoperit o alta masina (eu venind de pe un VW 1.9TDI). Asta in conditiile in care eu am si o greutate in plus, si pierderile aferente tractiunii integrale.
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline reb

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 23
    • Bucuresti
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #172 : 06.Iun.2015, 07:28:46 p.m. »
Multam fine, pe achizitie sunt foarte hotarat. Vreau ceva un pic mai spatios, fiabil si fara costuri de intretinere foarte mari (de aceea evit motoarele turbo pe benzina; nici nu merg multi km pe an - cu opelul pe care acum il voi vinde am facut 62~ 63.000 km in 8 ani).

O sa revin cu impresii in vreo 1-2 saptamani. Eu am ales bison brown :)
« Ultima Modificare: 06.Iun.2015, 07:40:21 p.m. de reb »
  • in curând... SX4 S-Cross
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #173 : 06.Iun.2015, 08:50:24 p.m. »
Nu am condus varianta cu tractiune fata, deci nu stiu cum reactioneaza la apasarea pedalei de acceleratie, dar la varianta 4x4 e o diferenta semnificativa intre modul Auto si cel Sport. Incearca un drive test si cu varianta cu tractiune integrala, poate iti place mai mult dinamica masinii. :)

Offline reb

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 23
    • Bucuresti
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #174 : 06.Iun.2015, 09:06:28 p.m. »
Eh, sa vorbesc si cu contul meu din banca sa vaz de zice... :)
Gata m-am hotarat.
Eram cat pe ce sa-mi iau logan MCV cu motor de 1.2 deci... sa zic mersi... :)
  • in curând... SX4 S-Cross
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #175 : 06.Iun.2015, 09:13:45 p.m. »
Ulterior postarii am citit si celelalte posturi ale tale, vad ca decizia e luata. Sa o stapanesti fericit cat mai multi km si asteptare usoara pana ii dai prima cheie. :)

Offline Danica

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 18
  • Gen: Bărbat
  • S-Cross Elegance Top Allgrip, benzina
Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #176 : 18.Iun.2015, 01:48:31 p.m. »
Eu am facut drive test pe varianta pe motorina, care are puterea maxima la mai putine rotatii, si mi s-a parut destul de sprintena. Cand m-am urcat la volanul celei pe care am cumparat-o, pe benzina, am fost foarte neplacut surpins de cat de lenesa era, si imi parea rau ca nu m-am mai imprumutat de 2k euro ca sa iau varianta pe motorina. Dupa vreo 5000 de km parca s-a transformat in  alta masina (sau m-am obisnuit eu cu ea :) ). Acum chiar o simt ca trage cum trebuie daca ma las pe pedala de acceleratie pe modul sport, iar la urcare, pe Rucar-Bran am reusit sa las lejer in urma tot ce intalneam (bine, n-am intalnit X6, sau q7 :) ). Nu stiu ce sa zic despre cele cu tractiune doar fata...
In privinta pretului, incearca si la niste dealeri din afara Bucurestiului, s-ar putea sa ai niste surprize foarte placute...
 

Offline Silfax

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #177 : 04.Aug.2015, 10:19:53 p.m. »
Am facut saptamana trecuta un drum la Cluj, caci deh a fost festival. Si am facut cu aceasta ocazie si excapade in orase gen Turda si Alba Iulia. In total 1230 km din care vre-o 200km prin oras. Consumul final a fost de 6.4 % pe CB si 6,6% pe real, 4 persoane cu bagaje si AC full time. Pot spune ca abia acum dupa 20.000km, masina s-a dezmortit, motorul urca frumos in turatii, iar eu m-am invatat cu ea. Am adoptat diverse posturi... cand in mod economic, cand sportiv, cu toate ca nu am acel selector de la 4x4. A mers frumos si mi-a confirmat inca o data ca nu am gresit cand am facut alegerea :)
  • S-Cross Elegance benzina 4x2
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #178 : 10.Sep.2015, 05:04:39 p.m. »
Azi am vrut să văd la ce autonomie se aprinde becul de avertizare din bord. Nu am reușit fiindcă am ajuns la hotel și e și un peco acolo unde am alimentat.
Înainte să alimentez cu 43,25 l îmi arăta o autonomie de 56 km iar consumul mediu era de 6,4 pe ultimii 3681 km parcurși.

Offline danyepz

Re: Pareri si comportament S-Cross
« Răspuns #179 : 10.Sep.2015, 05:19:48 p.m. »
Azi am vrut să văd la ce autonomie se aprinde becul de avertizare din bord. Nu am reușit fiindcă am ajuns la hotel și e și un peco acolo unde am alimentat.
Înainte să alimentez cu 43,25 l îmi arăta o autonomie de 56 km iar consumul mediu era de 6,4 pe ultimii 3681 km parcurși.

La vitara ultimul kilometraj aratat de range înainte de a aparea martorul de avertizare este 30 de kilometrii...insa am patit sa imi arate 45 si imediat dupa sa ma avertizeze...la fel si la swift
Banuiesc ca nu este legat de kilometri ci de litri,iar in functie de stilul de condus avut sa iti apara mai multi sau mai putini kilometri...insa bănuiesc ca avertizarea este pt ultimii 3 litri.
  • Swift 1.2 2019