Autor Subiect: Si New Ignis poate fi mai inalt...  (Citit de 12722 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Cristi R

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #30 : 13.Ian.2018, 12:02:32 a.m. »
Salut Duculetu,
Nu stiu daca ai citit ce am scris ieri dar ma tem sa las mecanicii de service sa umble in mai multe locuri decat e necesar la masina de 2 luni luata. Si asa cum am spus acolo problema mea e cu arcurile din spate nu cu cele din fata care sunt chiar OK chiar azi m-am uitat ca rotile sunt destul de ridicate din caroserie. Oricum daca ma duc vinerea viitoare sa-mi puna asa zisul lor kit de reparatie vreau sa-mi retin tampoanele limitatoare originale de cauciuc fiindca sunt neaparat utile la niste arcuri cu mai mult de 2 spire care in prezenta spanacurilor mai mici de tampoane pe care mi le vor monta aia ar putea sa bata la o incarcare mai mare spira-n spira. Amortizoarele ma intereseaza mai putin fiindca inteleg ca acelea care le vor pune vor avea o cursa mai lunga deci ...cred ca vor fi mai performante. Sincer am o strangere de inima fiindca ma tem sa nu sar din lac in put dar daca s-ar intampla asa incerc sa anticipez cat mai multe variante de rezolvare posibile. Plus de asta suspensia fata avand si tractiune si directie pe ea as vrea sa o pastrez "originala" daca pot spune asa cat mai mult timp. De aceea am spus ca sunt interesat strict de arcurile de spate fiindca si asa pot aparea suficiente probleme ca sa imi mai fac singur si cu suspensia fata. Deci daca ideea de a ne asocia si de a scrie la site-ul acela si de a le achizitiona intr-un viitor cat de cat rezonabil are succes te asigur de intreaga mea colaborare. Cred ca si F Cristi ar trebui sa fie interesat mai ales ca el a facut mai multi Km pe tampoanele din spate ca mine si are mai multa si mai buna experienta. Problema mea este ca sunt fffff putin obisnuit cu cumparari online ...nu ma descurc bine deloc si am o enervanta stangacie in acest domeniu lucru care cred ca se observa si din cat de greu si de prost ma descurc pe acest forum unde am intalnit oameni intelegatori si de treaba si le multumesc tuturor pentru asta.
AAA si mai e ceva ...de o zi am o litiaza renala cu nisip de la rinichiul stang care m-a ucis (asa e de la o varsta incolo) suferinta este mare drept pentru care va cer mii de scuze dar voi intra mai rar sa va supar pe aici si nu stiu cat va dura. Sper sa nu ajung din nou pe masa de operatie. Voi incerca si de pe telefon fiindca stau foarte greu in sezut in asa fel incat daca veti intreprinde ceva concret in achizitia planuita sa nu va incurc absolut deloc.
Va salut respectios si va doresc sanatate si un week end placut.
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline Cristi R

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #31 : 13.Ian.2018, 07:32:15 a.m. »
https://www.ebay.de/itm/mad-Federn-Verstaerkungsfedern-Hoeherlegung-SUZUKI-Ignis-III-MF-All-Grip-ab10-16-/272950890281

Ia uitati aici !!
Asta inseamna ca le-am gasit mai ieftin?
Asta este Kitul pentru fata/spate?
De ce pe poza arata arcurile montate coaxial unul in altul?
Noi ...de fapt ce trebuie sa cumparam ??

Imi pare rau daca pun intrebari stupide dar nu stiu sa ma descurc

Stie cineva sa citeasca toata pagina si acolo unde nu traduce google in partea de jos?
Daca tot nu pot sa dorm de durere de rinichi si uretra macar sa gasim arcuri bune la masina.....
Am reusit sa ajung la producator cu site de mai jos?
Cine se descurca mai bine si poate sa zica?

https://www.mad-tooling.com/en/contact

@Cristi R , poti edita mesajul timp de 15 minute.
@gabineg 
.
« Ultima Modificare: 13.Ian.2018, 07:59:43 a.m. de Cristi R »
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline Auctor

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #32 : 15.Ian.2018, 10:15:07 p.m. »
Din punctul meu de vedere aceasta masina are garda la sol prea mare pentru ce ofera motorul.
Pentru mine este instabila in curbe si nu ma pot baza pe ESP, ca sigur m-as rasturna cu ea.
Daca o mai urc si 1mm cred ca m-as simti ca in Daewoo Damas  =)) =)) =))

Daca umblati mai mult urban cu ea, va recomand sa o coborati 4-5cm si va veti mira de aptitudinile ei. In plus mai trebuie si niste scaune cu suport lombar sa nu mai imbratisezi pasagerul din dreapta la curbe mai stranse (la stanga) :))
  • IGNIS
Brainstorming...the...
IGNIS Log
 

Offline enicky

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #33 : 16.Ian.2018, 09:53:58 a.m. »
Daca umblati mai mult urban cu ea, va recomand sa o coborati 4-5cm si va veti mira de aptitudinile ei.  :))
    Personal incerc sa evit sa fac recomandari in domenii pe care nu le stapanesc ! Din cunostintele mele, stiu ca un centru de greutate mai jos este util/recomandat unei masini, in special la viteze superioare practicate pe sosele sau autostrazi. In oras unde viteza maxima admisa este 50km/h, chiar nu vad cum ii afecteaza garda la sol, stabilitatea ! Doar daca nu se abordeaza o curba de 900 cu viteza maxima(50).
    Dimpotriva, as zice ca o garda marita chiar ajuta intr-un oras precum Bucurestiul, unde gasim usor canale, denivelari sau borduri inaltate in care ne putem usor rupe o bara sau lovi baia de ulei.
    Daca acesta masina ti se pare instabila in curbele din oras, nu cred ca la ea este problema...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Auctor

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #34 : 16.Ian.2018, 12:56:16 p.m. »
Daca umblati mai mult urban cu ea, va recomand sa o coborati 4-5cm si va veti mira de aptitudinile ei.  :))
    Personal incerc sa evit sa fac recomandari in domenii pe care nu le stapanesc ! Din cunostintele mele, stiu ca un centru de greutate mai jos este util/recomandat unei masini, in special la viteze superioare practicate pe sosele sau autostrazi. In oras unde viteza maxima admisa este 50km/h, chiar nu vad cum ii afecteaza garda la sol, stabilitatea ! Doar daca nu se abordeaza o curba de 900 cu viteza maxima(50).
    Dimpotriva, as zice ca o garda marita chiar ajuta intr-un oras precum Bucurestiul, unde gasim usor canale, denivelari sau borduri inaltate in care ne putem usor rupe o bara sau lovi baia de ulei.
    Daca acesta masina ti se pare instabila in curbele din oras, nu cred ca la ea este problema...

Banuiesc ca tu deja conduci acest Nou Ignis...
  • IGNIS
Brainstorming...the...
IGNIS Log
 

Offline enicky

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #35 : 16.Ian.2018, 03:47:29 p.m. »
.... tu deja conduci acest Nou Ignis...
      :-?   
   Cei 4-5cm ii va "castiga" daca sunt 1-2 persoane pe bancheta din spate, moment in care masina se va echilibra(cu motorul de pe fata) si astfel se va castiga un plus la stabilitate.
   
    P.S. Citarea unei postari nu trebuie sa fie neaparat integrala, ci doar cat este esential.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Cristi R

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #36 : 16.Ian.2018, 09:30:59 p.m. »
Daca o fac sa treaca cainele in picioare pe sub ea voi fi satisfacut .... Am luat legatura imi comand arcurile de la Mad !!! La inceputul lui februarie voi avea masina ok !!! Amortizoarele vin din kitul japonez de reparatie iar eu aduc arcurile ....toata teparatia o estimez la 1000 de lei.
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline Cristi R

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #37 : 17.Ian.2018, 02:41:07 p.m. »
Buna ziua stimati stapani de Suzuki Ignis pe tampoane.
Nu stiu ce ati intreprins voi dar eu deja am luat contact cu producatorul olandez MAD pentru achizitionarea a 2 buc. arcuri spate cod HV391121. Astept raspuns de la el si va voi tine la curent cu realizarile. Intre timp am amanat prezentarea la service Autonet fiindca vreau sa merg acolo direct cu arcurile noi si in conformitate cu strategia pusa la punct cu domnii de la service voi pune arcurile Mad cu noile amortizoare furnizate in kitul de reparatie de japonezi pentru ca au cursa mai lunga. Tampoanele limitatoare de suspensie de cauciuc vor ramane la locul lor neschimbate.
Voi continua sa va tin la curent cu ceea ce fac in masura in care sanatatea mi-o va permite.
Va salut respectos
Cristi R
  • Suzuki Ignis 2017
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #38 : 17.Ian.2018, 03:09:38 p.m. »
Sa pui si poze pentru documentare
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline f.cristi

Re: Si New Ignis poate fi mai inalt...
« Răspuns #39 : 17.Ian.2018, 09:51:34 p.m. »
in conformitate cu strategia pusa la punct cu domnii de la service voi pune arcurile Mad cu noile amortizoare furnizate in kitul de reparatie de japonezi pentru ca au cursa mai lunga. Tampoanele limitatoare de suspensie de cauciuc vor ramane la locul lor neschimbate.
In ce consta aceasta strategie de comun acord cu service-ul (inteleg eu) ? Au acceptat sa vii cu arcurile MAD ? Nu-ti iau manopera pt. montarea acestora ? Sau cum ? Cum a decurs discutia ?
Tampoanele stock la ce-ti folosesc ?