Autor Subiect: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4  (Citit de 32039 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #320 : 08.Ian.2020, 10:00:10 p.m. »
Pâna la urma e foarte greu sa descrii o senzatie.
Cel mai bine e sa dai o tura ca sa te edifici, mie personal mi se pare ca e insesizabil lag-ul dat de acest benzinar.
L-am observat în vreo câteva situatii, când motorul era un pic subturat, dar nu e deranjant.

Mda, în seara asta la -12 grade lag-ul boosterjet-ului de 1.4 a fost destul de deranjant.
La accelerare mai hotarâta se simte.
Pe o portiune de drum mai întins în momentul în care am activat cruise control motorul a mers constant, dar atunci când am bagat talpa în acceleratie sa trec în treapta superioara de viteza parca a avut niste momente foarte scurte de "pauza" ca si cum nu i-ar fi venit destula benzina.
O sa mai experimentez senzatia sa vad daca mâine face la fel la temperatura scazuta - eu cred ca asta influenteaza fenomenul deoarece pâna acum nu l-am sesizat atât de deranjant.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Blitzu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #321 : 09.Ian.2020, 12:15:39 a.m. »
Interesant...ironic vorbind
Tocmai ce am trecut cu Boostejetul  prin 2000 km de drum,pornind de la -3 grade la Cj,trecând prin -10,-12,-14 pana in vama Borș si am fost placut surprins de plăcerea motorului turbo de a rula pe temperaturi joase,aer rece de iarnă,plin de oxigen.
Sau sa fi fost din cauza ca tocmai facusem a 2 -a revizie la 32k ?
Poate ai folosit un carburant mai slab sau aveai o stare mai proastă sau poate esti prea obișnuit cu masina. Aerul rece place motorului,fie el turbo sau aspirat,benzina sau diesel(Mai puțin la pornire).


Trimis de pe al meu Samsung Galaxy S10 negru,128GB,folosind Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 
The following users thanked this post: dthem

Offline Utilizator_Anonim

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #322 : 09.Ian.2020, 06:42:25 a.m. »
Am umblat prin Harghita si Neamt cu miniturbo, erau -8, nu am intampinat problemele descrise de colegul. Masina face in cursnd 3 ani si am prins in aceleasi zone -20, fata probleme.
Mie imi suna a benzina proasta ce ai patit, orocum ar trebui pus testerul pe ea sa nu fie altceva mai grav
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Nica

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #323 : 09.Ian.2020, 11:13:03 a.m. »
ne poţi spune ce turaţie avea motorul (cu aproximaţie) când ai accelerat şi ai simţit lag-ul
 

Offline dthem

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #324 : 09.Ian.2020, 12:04:17 p.m. »
Confirm si eu ce zice Blitzu. Cel putin la motoarele turbo, temperaturile mici sunt cat se poate de bune, odata ce s-a incalzit motorul. Explicatia e ca aerul introdus de turbina in admisie, se raceste mai eficient la trecerea prin intercooler. Drept urmare, poate intra o cantitate mai mare de aer decat atunci cand e extrem de cald. Nici eu n-am sesizat sa mearga mai prost motorul, repet, odata ajuns la temperatura de functionare.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #325 : 09.Ian.2020, 12:21:39 p.m. »
Motorul merge ok, fara probleme, nu are fluctuatii de turatie sau altceva.
Situatia descrisa, eu cred ca e cauzata de calitatea benzinei, pe frigul asta mai îngheata apa din ea  :fluier:.
Dupa masa o sa fac un plin de la Rompetrol cu varianta de top si mai vedem.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #326 : 22.Ian.2020, 12:31:54 p.m. »
Din ce am mai vazut pe net, e clar ca motorizarea de 1.0 dispare cu totul de pe Vitara (si S-Cross) in schimbul 1.4 Hybrid 48V - motorizarea exclusiva pentru Vitara (si S-Cross) din primavara aceasta.
In schimb, deduc ca motorul de 1.0 turbo o sa ajunga la Toyota - inseamna ca e bun :).
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #327 : 29.Ian.2020, 11:16:49 p.m. »
Motorizarea de 1 litru ptr Vitara a disparut de pe siteul suzuki.ro  (la fel si la S-Cross) si, odata cu ea, si varianta de echipare Cool.
Astfel, cea mai ieftina Vitara costa 16.720 de euro.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline ntire2000

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #328 : 30.Ian.2020, 12:14:35 a.m. »
Pai s-au marit salariile, deci ne permitem masini mai scumpe.
Ce este interesant este faptul ca la unguri nu am mai gasit pe site-ul oficial lista de preturi.
Ceva se întâmpla.


PS:
... o sa fac un plin de la Rompetrol cu varianta de top si mai vedem.

Dupa ce am bagat benzina de acolo, masina merge de rupe. Au disparut simptomele.
Pe viitor o sa evit MOL si OMV; astea doua, la mine cel putin, sunt praf.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #329 : 06.Feb.2020, 02:11:40 p.m. »
Odata cu noul pret de pornire - 16.720 de euro - Vitara iese din categoria celor mai ieftine SUV-uri/Crossover-uri. Atragea atentia cand pornea de la 14.000 de euro.
Acum sunt mai ieftine Duster, Seat Arona, Opel Crossland, Fiat 500X, ba chiar si VW T-Cross, ca sa nu mai vorbesc de Hyundai Kona.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip