Autor Subiect: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4  (Citit de 32051 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Marci

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #310 : 29.Nov.2019, 07:03:14 p.m. »
Va multumesc pt. sfaturi, pana la urma am luat tot S Cross , binenteles cu motor de 1.4. Am condus-o deja cativa km si impresiile sunt bune. Ca fost posesor, timp de 4 ani de motor 1.6 aspirat, pot sa spun ca motorul de 1.4 este net superior, mai putin consumul, dar poate se mai lasa.Vom vedea.
  • S-Cross 1.4 AllGrip, ex. S-Cross1.6 Premium AllGrip
 

Offline Blitzu

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #311 : 29.Nov.2019, 07:18:57 p.m. »
Nu se mai lasa

Trimis de pe al meu Samsung Galaxy S10 negru,128GB,folosind Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 

Offline ...

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #312 : 29.Nov.2019, 07:48:43 p.m. »
Ca fost posesor, timp de 4 ani de motor 1.6 aspirat
Nu mai ai și aspiratul?
 

Offline Marci

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #313 : 30.Nov.2019, 11:31:05 a.m. »
Nu, l-am vandut, si era o masina f. buna pe care  m-am putut baza. Sper ca noua achizitie sa nu ma dezamageasca. Nu ar avea de ce, pt. ca are multe plusuri.
  • S-Cross 1.4 AllGrip, ex. S-Cross1.6 Premium AllGrip
 

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #314 : 16.Dec.2019, 11:41:13 a.m. »
Pornind de la acest articol
https://www.carscoops.com/2019/12/suzuki-announces-new-48-volt-hybrid-powertrains-for-swift-sport-vitara-and-sx4-s-cross/
si acest citat ”The system will be attached to the new K14D Boosterjet engine, an improved version of the outgoing unit.”,
deduc ca se renunta complet la motorul de 1.0 (nu se mai vorbeste nimic despre el) si se introduce in nou motor turbo de 1.4 (K14D), in loc de actualul K14C.
« Ultima Modificare: 16.Dec.2019, 12:00:29 p.m. de Dogy »
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline shpeedy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #315 : 16.Dec.2019, 11:59:26 a.m. »
De unde ai dedus ca se va renunta complet la K10C?!

Daca lucrurile s-au linistit intrucatva pe planul WLTP, peste 2 saptamani intra in vigoare noile limite aferente CAFE, ceea ce face ca fiecare marca sa fie (foarte) atenta cum se situeaza la nivelul mediei de CO2 per marca. Unele motorizari (cele cu valori mai mari) posibil sa fie limitate din perspectiva volumelor pentru a tine media sub control...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #316 : 16.Dec.2019, 12:01:01 p.m. »
De unde ai dedus ca se va renunta complet la K10C?!


Cel putin pentru Vitara si S-Cross.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline shpeedy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #317 : 16.Dec.2019, 12:04:04 p.m. »
Cu riscul de a ma repeta: de unde din articolul mentionat (din ce interpretare a textului) ai ajuns la concluzia ca se va renunta la K10C?!

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Dogy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #318 : 16.Dec.2019, 12:14:24 p.m. »
Combinat si cu articole mai vechi, in care se spunea ca Suzuki va scoate doar modele mild-hybrid din 2020 (nu stiu despre Jimny) si ca varianta de 48V va fi implementata pe modelele mari (Vitara, S-Cross) si Swift Sport.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline shpeedy

Re: Despre noile modele cu motorizari 1.0 si 1.4
« Răspuns #319 : 16.Dec.2019, 12:22:57 p.m. »
Ok...

Fapte:
- hibridizarea reduce noxele (valoarea de CO2);
- hibridizarea vine si ea cu niste costuri pentru producator, costuri ce trebuie adaugate la pretul versiunilor clasice de motorizare;
- toti producatorii clasici isi pastreaza un mix intre motorizarile clasice (mult evoluate si acestea in ultimii 5 ani) si cele hibride;
- renuntarea la motorizarea entry-level K10C(deja optimizata dpdv al valorilor CO2) pe modelele de succes ale marcii ar fi o solutie destul de ne-inspirata din partea Suzuki - mai degraba va reduce mult volumul pentru K14C pentru a se incadra mai bine in CAFE.

Dar cel mai bine ar fi sa asteptam sa vedem ce ne rezerva viitorul...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X