Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 77057 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline dthem

    Revenind la subiect, @Durby cred ca ar trebui sa incepi cu ...inceputul : adica inainte de a cauta nod in papura/defecte unei masini noi, care din fericire,  sunt rare, chiar izolate putem spune, trebuie sa faci un drive-test !!
 
Nu mai induce oamenii in eroare in legatura cu frecventa defectelor la 1.4. Nu stii nici tu daca problemele sunt rare sau chiar izolate si nici eu. Eu spre deosebire de tine am umblat de cateva ori prin reprezentante diverse cu a mea si pot sa iti confirm ca am mai vazut multi cu aceeasi problema. Vreo statistica oficiala sunt convins ca n-o sa ne dea nimeni pe tema asta. Ca sa fiu si mai clar: nu contest ca sunt multe sau putine motoare 1.4 cu probleme, contest siguranta ta cand afirmi ca problema e izolata, desi daca discuti cu cativa mecanici constati ca nu e.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 
The following users thanked this post: Durby

Offline ntire2000

Nu mai induce oamenii in eroare in legatura cu frecventa defectelor la 1.4. ...... pot sa iti confirm ca am mai vazut multi cu aceeasi problema. Vreo statistica oficiala sunt convins ca n-o sa ne dea nimeni pe tema asta.

Pai aici pe forum suntem un mic procent din posesorii de Vitara.
Daca din acest mic procent sunt câtiva - si nu putini care s-au confruntat cu defectiuni la motor, înseamna ca totusi este o problema reala, posibil un lot de componente cu defecte din fabrica.
Acuma la fel de clar este si faptul ca nimeni implicat în comercializarea motorizarii de 1.4 nu are interes sa faca reclama fix problemelor masinii.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: vali22, Durby

Offline Don Napoleon

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 438
  • Thanked: 135 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki Swift Sport 2007 aka Red FURY
    • Bucuresti
Oricum, acum noi gasesti doar variante Hybrid. Prin Iulie se mai gaseau si simple(la preturi foarte bune!), dar acum nu cred....
Pentru varianta  "clasica" intreaba la DAB, aveau un Luxus alb 4x4. In schimb pentru Passion gasesti in Constanta de exemplu.

Offline enicky


Pai aici pe forum suntem un mic procent din posesorii de Vitara.
Daca din acest mic procent sunt câtiva - si nu putini care s-au confruntat cu defectiuni la motor, înseamna ca totusi este o problema reala, posibil un lot de componente cu defecte din fabrica.
   Pai hai sa vedem, in 22 de pagini din topicul de Probleme motor 1,4 am gasit vreo 4(patru) cazuri cu probleme tacheti, pompa de inalta presiune, etc.
   Hai sa vedem cati sunt la Recensamant cu motoare de 1,4(orice model), daca sunteti curiosi, spor, pe mine nu ma preocupa, dar daca 4 (sau 5) cazuri sunt o problema reala, inseamna ca eu trebuia sa fiu atent la "drobul de sare", mai ales ca al meu(motorul) este si hybrid.
  Ce n-ati observat este faptul ca @Durby a citit cu atentie acel topic cu problemele motoarelor 1,4, deci stie mai bine decat noi problemele, asa ca nu exista absolut niciun pericol sa fie indus in eroare.
   Eu unul nu sunt atat de prapastios, dimpotriva sunt optimist, sunt  foarte incantat de al meu 1,4 hybrid si cred ca va merge  ca  ...uns ! :)

   P.S. N-am fost preocupat niciun moment de acel topic, nici chiar inainte de a cumpara S-Coss-ul nu l-am citit. Nicio masina nu este perfecta, asa ca daca pleci la drum sceptic, cu frica ca nu vei cumpara o masina buna, exista mari sanse sa se intample asa.
   
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: Durby

Offline Utilizator_Anonim

S cross ul e de 3 ani in familie, motorul e de 1.4 si momentan e ok
Oricum il vand cand se apropie de 7,cat are teoretic garantie
E oricum ultimul suzuki (dupa alte 2 luate de noi) vom trece probabil la alt brand, motivul nu e fiabilitate ci calitatea din ce in ce mai proasta a finisajelor in timp, de la swft 07, trecand prin sx4 clasic si ajungand la scross, e un declin al materialelor folosite.

  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ntire2000

E oricum ultimul suzuki....vom trece probabil la alt brand, motivul nu e fiabilitate ci calitatea din ce in ce mai proasta a finisajelor in timp....... e un declin al materialelor folosite.

Câta dreptate ai.
La asta se mai adauga si servisarea exceptionala, umblam toti ca bezmeticii dintr-un oras în altul la revizii/reparatii, chiar daca avem reprezentanta la doi pasi.

Eu acuma daca as avea de ales dintre modelele de Suzuki, cel mai probabil ca as alege Kia (evident cumparata cu 15-20% mai ieftin - din Slovacia).
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Utilizator_Anonim

Suntem offtopic, poate ne mutam unde trebuie
Kia tot un plastic e, am vazut desfacuta bara spate de la tucsonul nou si de la sportage
Nu mai exista bara metalica de 2 degete sub ea.

  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Durby

Nu am vrut sa deschid cutia pandorei :)
M-au ajutat toate observatiile voastre, eu in mare parte oricum sunt decis, ma uitam la echiparea pasion 2wd. Ramane sa rezolv partea financiara, am de primit o dauna totala de la asigurator.
Pana atunci mai rumeg partea cu 4wd, nu ma gandeam la ea deloc deoarece nu sunt fan munte padure si alte cele, dar dupa ce am mai citit si pe aici....nu sunt multi 2k de euroi, dar cand nu ii ai cam sunt :))
Cei de la expocar ofereau pasion 2wd cu vopsea metalizata hybrid, la 16k cu remat si ecobonusuri. E ok? Sau e de negociat?
Inca o data, multumesc.
  • Vitara
 

Offline Utilizator_Anonim

Parerea mea despre 2wd am mai scris-o, nu o repet
Daca nu vrei allgrip mai bine iei o berlina sau un break, macar sta mai bine pe asfalt, iar mildhibridul suzuki e hibrid doar in acte, bun pt impozit si parcat moca in centru.
Referitor la pret, eu as suna la mai multi dealeri si as incerca o negociere, nu stii de unde sare iepurele.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: Tatallor, Durby

Offline bogdanpiatra

Cat e de bun 4x4 vei constata, cand, datorita garzii inalte si motorului puternic, te vei aventura intr o parcare cu zapada necuratata sau pe un mic drum laturalnic la o iesire, ca ai vazut si pe altii facand la fel. Si ai sa constati ca altii cu 4x4 nu au probleme, si tu impingi la suv.
Vorba antescriitorului, daca veri 2w ia o berlina, daca veri un suvulet, mergi pe 4x4.
Mai alesc ca ai si posibilitatea de a alege.
Ca daca doreai de ex Renault Captur, varianta 4x4 nu e disponibila nicicum
  • nici una inca
 
The following users thanked this post: vali22, Durby