Autor Subiect: Dileme la alegerea New Vitara - 4x4/4x2, benzina/diesel, manuala/automata...  (Citit de 77070 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline MateiMocanu

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 6
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti
As vrea sa cumpar o Vitara 1.4 BoosterJet AllGrip, in echiparea Passion.
  Observ ca stii ce sa cumperi, varianta Passion se pare ca este cea cu cel mai bun raport pret calitate.
 
   Asa e, nu este asa mica investitia si chiar daca nu-ti va creea venituri, vei avea  alte efecte utile de pe urma ei.
   
    Vitara este fiabila, consuma putin dar este "nervoasa", probleme tehnice deosebite n-au existat, iar reprezentantele sunt toate bune, dar cea mai buna este aceea de care tu vei fi multumit in raport de oferta primita.
     
   Parerile noastre  in general despre aceasta masina sunt in general subiective, asa ca cel mai mult conteaza parerea ta, rezultata in urma a 1-2 drive-teste facute in conditii diferite(trafic urban si extraurban), mai ales ca tu vei fi cel care va sta zilnic la volan !
   Bafta !
Iti multumesc pentru raspuns!

Sent from my SM-N970F using Tapatalk

 

Offline enicky

Iti multumesc pentru raspuns!
   Cu drag !
 O mica rectificare :  " varianta Passion se pare ca este cea cu cel mai bun raport pret calitate- dotari."
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Dogy

Salutare, posesori de Suzuki Vitara! As vrea sa cumpar o Vitara 1.4 BoosterJet AllGrip, in echiparea Passion.
Va rog sa imi spuneti ce considerati ca trebuie stiut inainte de a o cumpara plus cateva informatii mai tehnice ( consum, probleme motor, probleme sistem allgrip etc.). Va rog sa imi spuneti si care ar fi cea mai potrivita reprezentanta din Bucuresti de unde as putea cumpara masina. Din ce am citit aici pe forum ar fi DAB auto.  Multumesc pentru ajutor!   :)

Eu unul sunt extrem de multumit de masina, n-am ce reprosuri sa-i fac. N-am nicio problema cu ea, la aproape 50.000 de km. Dar da, cum zicea colegul de mai sus, cu totii putem fi subiectivi.
Am avut si eu multe dileme, inainte de a o cumpara - am citit cam tot forumul inainte de a lua o decizie. Am citit jurnale de bord, topicul de satisfactii, topicul de dezamagiri, topicul cu probleme tehnice si am ajuns la concluzia ca e o masina fiabila (bine, exista cateva exceptii de colegi ghinionisti, dar un procent extrem de mic). Am intrebat si eu posesori de Vitara pe forum, am cerut si eu sfaturi, desi stiam clar ca vreau o Vitara. Forumul te lamureste, daca ai timp sa citesti. Un drivetest e si el hotarator, dar depinde ce asteptari ai, depinde de pe ce masina vii.
Una peste alta, raportul dotari/performante/fiabilitate/pret este unul foarte bun.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 
The following users thanked this post: gabineg, gabi males

Offline Acidutzu2000

Buna ziua si bine v-am gasit !

Sunt nou pe forum, asa ca daca nu am postat unde trebuie va rog sa nu aruncati cu pietre, si rog un moderator sa mute postul.

Momentan sunt posesor de Opel Astra H, benzina 1,6L; 105CP si sunt in cautarea unei masini noi, asa ca sunt la capitolul documentare, masina o voi achizitiona in 2021 probabil cu programul rabla (daca va mai fi).

Ieri, 05.08.2020 am fost la dealerul Suzuki Doly din Iasi si am facut un test drive cu Suzuki Vitara AllGrip 1,4 Boosterjet de 129 CP + Mild Hbrid 48V, dotarea fiind Spirit.
Am fost foarte incantat de masina, imi place cum se conduce, imi place stabilitatea pe strada, (nu am facut off-road), imi plac toate dotarile, Ceea ce e putin deranjant mi se pare computerul de bord (ecranul din bord dintre cesurile pt turatie si viteza) deoarece tot timpul ai informati noi afisate acolo care dupa parerea mea iti cam distrag atentia (este posibil ca dupa un timp sa te obisnuiesti si sa nu il mai bagi in seama). Totusi in timpul test drive-ului mi-au aparut o groaza de informatii despre: modul de tractiune; ultimul indicator intalnit; consum / regenerare baterie Mild Hybrid; stare incarcare baterie hybrid, depasirea benzii de circulatie; etc, samd.
Impresionat am fost de raspunsul acceleratiei, masina are putere inca de la turatii mici fiind ajutata de motorul electric, astfel incat nici nu iti dai seama ca de fapt conduci o masina de  1.300 Kg. De asemenea sistemul ce cruise control adaptiv mi-a facut o impresie foarte buna fiind util celor care fac drumuri lungi in afara localitatii. Ceea ce am remarcat este faptul ca la frana de motor masina nu are tendinta de franare excesiva, adica avand in vedere ca in acele momente isi face reincarcarea bateriei de 48V ma asteptam sa decelereze mai puternic fata de o masina dotata doar cu motor termic, insa nu a fost cazul. Totusi nici nu am vazut nivelul de incarcare a bateriei de 48V la maxim, in timpul test rive-ului a variat intre una si patru liniute, dar majoritatea a stat pe trei liniute de incarcare (din 5 parca).
As mai avea mult de scris si binenteles si mai multe intrebari dar incerc sa ma opresc aici.
Concluzia mea ar fi urmatoarea:
La banii care ii dai pe un Vitara Passion Allgrip singurul "echivalent" (gasit de mine) ar fi o masina romaneasca, tot 4x4, tot la aceeasi bani, dar vei pierde:
 - partea de Mild Hybrid care cred ca e foarte utila la deplasarile prin oras;
 - partea de cruise control adaptiv care ese froate utila la deplasariel in afara localitatii;
 - avertizarea de parasire a benzii de rulare;
 - avertizarea de coliziune de masina din fata (am patit-o la test drive doar pentru ca special am franat tarziu sa aflu cum se comporta);
 - recunoasterea semnelor de circulatie;
 - etc, samd, si altele care nu mi le aduc aminte momentan;
Cam atat am avut de spus, ramane sa astept aparitia programului Rabla 2021 si pana atunci sa ma mai documentez.
Drumuri bune sa aveti !!!
  • Suzuki Vitara Passion 2WD - Albastru Turquoise
 
The following users thanked this post: Dogy

Offline badmania98

@Acidutzu2000: Eu am luat Vitara și momentan sunt extrem de mulțumit. Despre prima zi cu Vitara poți citi pățania mea aici: https://suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=10262.msg304369#msg304369

E similară cu a ta.

Prima mașină testată a fost Vitara. După testare nu a mai existat ”vs.”
  • Suzuki VITARA ALLGRIP 1.4 BOOSTERJET HYBRID LUXUS 6MT, 2020
 
The following users thanked this post: gabineg

Offline Acidutzu2000

DAAAAA, Deja citisem postul tău. Eu ÎNCĂ nu mi-am luat, momentan ma documentez, testez, verific, și pana la urma  când o sa o achiziționez o sa realizez ca am pierdut X luni documentandu-mă, testând, verificand și ca de fapt tot la prima testata o sa ma opresc (Suzuki Vitara)

Trimis de pe al meu MAR-LX1A folosind Tapatalk

  • Suzuki Vitara Passion 2WD - Albastru Turquoise
 

Offline enicky

  Acel motor electric am inteles ca aduce un aport de vreo 13cp., asa este?
Pe de alta parte, pe mine nu ma dau pe spate gadgeturile care uneori mai mult te incurca, cum ar fi :avertizare indicatoare rutiere, avertizare trafic din spate, iar rulare oscilanta,mentinere banda, depasire banda sunt 3 situatii exprimate diferit de constructor dar care sunt comandate de acelasi device.
  Am mers cu Jimny ca arata indicatoarele, dar ce fac, ma uit la drum sau la bord?
Cu ASX ma avertiza ca am masina in stanga, dar a fost suficient timp sa fac o depasire. Parca trebuie sa ma asigur la schimbare de banda, stiu eu...
Am trafic in spate, ok, dar parca mai trebuie sa folosim si oglinzile, ca d-aia le avem... Probabil ca in ritmul asta in cativa ani n-o sa mai stim decat sa apasam pe butonul de pornire motor si sa punem masina in D. :D
  Si apropo de unghiul mort, am avut o situatie cu un ...cetatean sa-i zic(ca nu era nici macar conducator auto!), care conducea ditamai suv-ul, pe care am vrut sa-l depasesc pe stanga, led-ul galben il avertiza, dar degeaba, apoi incerc prin dreapta, iar led galben, iar dumnealui intra peste mine. Asa ca si cu avertizari si fara, pana la urma tot omul/soferul conteaza ! Zic si eu...
P.S. Camera mea  de pe bord imi arata cand pleaca masina din fata, cand ma apropii prea mult de masina din fata, ca ma apropii de un parapet st.dr. sau masina si cred ca si altele ca i-am dat mute pana la urma, ca era un stres.
  Ups, scuzati off topic,m-a furat peisagiul :pardon:
« Ultima Modificare: 08.Aug.2020, 07:36:15 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: vali22

Offline Bobi

Si pe mine ma enerveaza camerele 360 grade, pur si simplu nu le vad rostul, oglinda heliomata tot la fel, nu-mi trebuie, sistem audio bun nici atat ca nu ascult hi-fi in masina, imi este suficient un radio cu un difuzor si multe altele care MIE daca nu le am pe masina mea NU-MI TREBUIESC.
Scuze m-a furat strugurii.
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14367
  • Thanked: 3383 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Citat
Sunt nou pe forum, asa ca daca nu am postat unde trebuie va rog sa nu aruncati cu pietre, si rog un moderator sa mute postul.

Done, ca sa nu ne mai fure si altceva.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline Acidutzu2000

@enicky   Momentan, asa cum am mai zis, conduc un Opel Astra H din 2004, asa ca nici vorba de senzori pt pastrarea benzii de rulare sau recunoastere semne de circulatie, si ma descurc foarte bine in trafic atat eu cat si sotia.
Sotia mea nu este deacord nici cu cutia de viteze automata (se plictiseste la volan) si nici cu cruise control (daca ala acccelereaza, eu ce mai fac ?).  Cu toate astea INCA nu a condus o masina cu cruise control adaptiv, dispozitiv de care eu m-am indragostit  :D
Ca o concluzie: sunt dispozitive care cu adevarat iti usureaza "viata" la volan dar sunt si altele care nu te ajuta cu nimic si majoritatea nu le folosim sau le dezactivam. Acuma depinde de fiecare sa stabileasca ce considera util si ce nu in functie de preferinte si obisnuinte.
  • Suzuki Vitara Passion 2WD - Albastru Turquoise