Autor Subiect: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii  (Citit de 15110 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #240 : 19.Mar.2018, 09:33:52 p.m. »
Sau poate au semnat niste clauze de confidentialitate. Parca spunea asta cineva pe aici (http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=7999.msg240616#msg240616)
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline centel

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #241 : 20.Mar.2018, 10:13:29 a.m. »
Din cate stiu eu toti si-au primit masinile, au semnat ceva intelegere cu Suzuki Romania, au pierdut toate accesoriile/bonificatiile promise de Sara Motors dar macar nu au platit nimic in plus. Masinile au fost ridicate de la Deva.

Procesul cu Sara Motors continua....

Final "fericit"! :D
  • Vitara 1.6 Passion 2WD AT - Galactic Grey
 

Offline NicNic

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #242 : 20.Mar.2018, 10:20:21 a.m. »
Ma bucur pentru clienti.
Acum sper sa se bucure si de masinile lor, in tihna.

Intr-adevar, in Timisoara am vazut foarte multe Suzuki noi, cu numar rosu de HD.
Asta m-a facut sa intreb care mai e situatia.
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline ...

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #243 : 20.Mar.2018, 11:35:04 a.m. »
Dacă au pierdut accesoriile/bonificaţiile contractate cu Sara, în opinia mea, atunci au pierdut ceva, unii poate mii de Euro...Poate dacă câştigă procesul să mai obţină despăgubiri...Ei ştiu ce NDA au semnat.
 

Offline tsf

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #244 : 03.Apr.2018, 07:06:22 a.m. »
Da.se pare ca si au primit masinile.vad in traffic multe masini noi cu nr rosu de HD.
M am intalnit in traffic cu in posesor de Vitara noua de HD care mi a confirmat ca el si a primit masina.
  • suzuki vitara 1.6 passion all grip
 

Offline ...

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #245 : 08.Aug.2018, 10:12:45 a.m. »
Update la situatie. Poate invata si altii din greseala pagubitilor.
https://www.zoso.ro/suzuki-sara-tonescu/
 

Offline rexkrokiDAU

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #246 : 08.Aug.2018, 10:36:39 a.m. »
Intetesant unul dintre comentarii

Mda. Sunt unul dintre păgubiți, numai minciuni.
1. Doamna Șandru nu spune că păgubiții au fost reduși la tăcere printr-un act care condiționa predarea mașinilor. Cine spune în ce condiții a obținut mașina, trebuie să plătească Suzuki RO 50.000 euro. Nu semnezi clauza, nu îți dau mașina.

Offline ...

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #247 : 08.Aug.2018, 10:58:08 a.m. »
Poate, in urma unui proces lung, pagubitii care nu ar fi semnat ar fi obtinut masina sau banii inapoi, dar nu se stie niciodata.
 

Offline toma

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #248 : 08.Aug.2018, 01:21:43 p.m. »
A mai aparut un comentariu interesant:

Citat
Oricum, titlul articolului spune că Sara Motors a livrat mașinile și cumva lasă de înțeles că tot ei au fost nedreptățiți.
Realitatea este că Suzuki Romania a livrat mașinile, fiecare păgubit a primit factură pe mașină, practic este altă tranzacție, nu are nimic în comun cu Sara Motors.
Este totuși important de precizat acest fapt, pentru a nu crede cineva că țăparii de la Sara Motors au dat vreo mașină cuiva.
Suzuki România, deși nu a avut neapărat cea mai strălucită prestație, a livrat într-un final mașinile, păgubiții au mers cu contractele la Suzuki România, să demonstreze ce mașina au comandat și plătit la Sara Motors. Apoi cumva Suzuki România au susținut că își asumă parțial pierderea, păgubiții au mai plătit unele diferențe și au primit mașinile.
De reținut:
1. Sara Motors nu a dat nimic nimănui (numai țepe). Suzuki România a dat mașinile! Sunt contracte separate, furtul făcut de Sara, rămâne.
2. Suzuki România a venit cu avocat la sediul unor redacții de presă și au cerut unor publicații să retragă articolele din online despre ei (unele nu ii prezentau chiar favorabil), sub amenințarea cu procese.
3. Familia Șandru (Sara Motors) nu a avut deloc de suferit, sunt conștienți că la cum sunt legile la noi, vor scăpa basma curată. Își văd liniștiți de viață, un pic mai bogați. Nu putem decât să le urăm multă sănătate, sa le ajungă copii ajutați de fundații cum au ei și exact cum au ajutat și ei atâția oameni.
Deși sunt slabe șansele ca justiția de la noi să facă dreptate, speranța moare ultima
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline cristidav

Re: SARA MOTORS Timisoara: probleme juridice cu clientii
« Răspuns #249 : 12.Oct.2018, 06:53:07 p.m. »
Mai exista Sara Motors ? Merg prin TM si am o ora de pierdut, as pierde-o printr-o Vitara :)))
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )