Autor Subiect: WLTP  (Citit de 5412 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline boga81

Re: WLTP
« Răspuns #20 : 09.Aug.2018, 12:04:06 p.m. »
Pentru producatori. Cei de la Renault sunt nevoiti sa puna pe 1.5dCi SCR cu uree (ad-blue) altfel nu se incadreaza in norme. Probleme de costuri, si nu mici

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline shpeedy

Re: WLTP
« Răspuns #21 : 09.Aug.2018, 12:15:19 p.m. »
Sau sa renunte la 1.6dci pentru un nou motor (1.7dci)...

Asta ca sa nu vorbim de logistica aferenta schimbarilor...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline jupanul1

Re: WLTP
« Răspuns #22 : 09.Aug.2018, 12:37:14 p.m. »
Mie-mi pare că le plângem cam mult de milă săracilor producători. Nu e ca și cum s-a anunțat la început de august că din septembrie se schimbă legile jocului. Dar, așa cum bine zice nenea imperialistul Murphy - dacă n-ar exista ultimul minut, nu s-ar întreprinde nimic!

1.5dci nu se încadrează nici acum (fără uree) în norme. Doar că acum modul de testare e aparent viciat. Deci...?
De ce au renunțat la 1.6dci? Avea emisii prea mari (folosind noile teste)? Dacă da - atunci eu mă simt cumva păcălit, că emisii mari are și azi, doar că, repet, modul nostru curent de evaluare e viciat.

În fine... abia aștept să văd ce idei năstrușnice or să mai aibă diverșii producători în încercarea de a manipula/păcăli rezultatele [și] de această dată!
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline shpeedy

Re: WLTP
« Răspuns #23 : 09.Aug.2018, 12:52:17 p.m. »
Nu cred ca a plans nimeni nimanui de mila...

Daca asta e impresia lasata, nush' ce sa mai zic...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline boga81

Re: WLTP
« Răspuns #24 : 09.Aug.2018, 01:05:04 p.m. »
Doar am zis ca pentru toti producatorii e o durere in partile moi. Unii sunt nevoiti sa opreasca productia (vezi VW), altii au anticipat si schimba si motoare (vezi Renault) iar altii sunt afectati mai putin (posibil Mazda).
Toti producatorii, in schimb, trebuie sa reomologheze toate tipurile de autovehicule conform noilor standarde. Si daca nici asta nu e bataie de cap, nu stiu ce e. Si noua omologare se face pe tip de echipare. Adica varianta cheala va avea un consum, cea mai echipata, mai grea, va avea alt consum. Deci, bataie de cap. Anvelope diferite? Alt consum. Etc

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 

Offline jupanul1

Re: WLTP
« Răspuns #25 : 09.Aug.2018, 01:20:09 p.m. »
Ma bad!
Poate am exagerat cu plânsul de milă... Senzația de plâns de milă am cules-o din diversele articole - e drept, unele cam zeflemitoare, dar... mno, mie mi-a făcut impresia că toată lumea îi căinează pe săracii producători de autovehicule.

Dar, revin și reiterez, WLTP nu s-a inventat la 01.08.2018 și a devenit obligatoriu la 01.09.2018... iar faptul că unele motoare nu se vor mai produce după ce le-au fost testate emisiile cu noua metodologie, spune destul de multe despre onestitatea testelor actuale și, de fapt, de cât de viciate sunt sau, mai degrabă, cât de nerealiste sunt. Deși în umila-mi părere, creșterea de la o viteză medie de 34km/h la o viteză medie de 46km/h și de la o viteză maximă de 121 km/h la una de 130 km/h, de exemplu, n-ar trebui să producă nici un fel de surpriză în rezultatele emisiilor; ok, trebuie să existe o diferență (vreo 10% creștere la CO2/km, să zicem), asta e clar, dar n-ar trebui să fie atât de semnificativă încât să te oblige la măsuri atât de radicale ca renunțatul la anumite motoare...

Eu, sincer, speram ca odată cu WLTP+RDE și coroborat cu reducerea nivelului maxim de CO2 la 95g/km și viitorul EURO 6d să se renunțe (aproape de tot, dacă altfel nu se poate) la motoarele diesel pentru autoturisme. Asta că văd că tot mi se dau exemple cu dci în coadă.

P.S. da, știu, WLTP nu aduce schimbate numai vitezele (medie și maximă) ci și altele. Esența rămâne, însă, aceeași.
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline shpeedy

Re: WLTP
« Răspuns #26 : 09.Aug.2018, 01:27:46 p.m. »
Precizarea - in mai multe randuri, in ultimele luni - a info cu privire la WLTP a fost facuta cu scopul de a pune in garda colegii de forum cu privire atat a disponibilitatii masinilor in perioada urmatoare (mai ales in situatiile de lansari etc), cat si asupra unor posibile cresteri de pret...

Daca se intelege, bine, daca nu, tot bine... :pardon:


Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: jupanul1

Offline jupanul1

Re: WLTP
« Răspuns #27 : 09.Aug.2018, 01:48:39 p.m. »
Cred că oricine caută să cumpere autovehicul zilele astea s-a cam lovit de lipsa stocurilor la aproape toți producătorii*. Mai ales dacă-și doresc non-diesel, că la diesel văd că nu-s probleme. În fine, faptul că nu-i stoc nu e capăt de țară, faptul că nu se mai pot plasa comenzi și nu există nici măcar un orizont despre când s-ar relua... aia mie mi se pare mai îngrijorător. Sau e doar oareșce manevră, te sună apoi, la câteva zile, că „au găsit una refuzată de cineva”, dar trebuie cumpărată imediat, nu mai ai timp să te gândești/verifici/compari prețuri, că altfel se dă și... :dknw:

Altfel, să zicem că cine a avut urechi de auzit... a auzit!

*care fac mașini cu calitate/preț rezonabil.
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline enicky

Re: WLTP
« Răspuns #28 : 09.Aug.2018, 02:10:56 p.m. »
  Oricum  vara este sezon de concedii, vanzarile mai scad, iar August este chiar off pt. anumiti producatori.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline boga81

Re: WLTP
« Răspuns #29 : 29.Aug.2018, 11:30:27 a.m. »
Duster 1.5 dCi Prestige Euro 6b - consum NEDC 4.7 l/100km
Duster 1.5 dCi cu SCR in echipare High (echivalent Prestige) Euro 6d-temp - consum WLTP 5.7 l/100km

sunt curios la Suzuki cum va fi. Am facut un print screen cu Vitara S
  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm