Autor Subiect: huruit esapament  (Citit de 10994 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline rdc

Re: huruit esapament
« Răspuns #40 : 09.Mar.2016, 08:10:08 p.m. »
deci poate intra
nu vad cum altfel s-ar putea acumula apa acolo in cantitati semnificative
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14370
  • Thanked: 3385 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: huruit esapament
« Răspuns #41 : 09.Mar.2016, 08:18:41 p.m. »
Daca treci prin vad, apa intra in toba doar ... cand se incearca o schimbare de treapta de viteza.

Aicea m-ai pierdut...  :-S
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: huruit esapament
« Răspuns #42 : 09.Mar.2016, 08:25:22 p.m. »
4. Nici o toba de eshapament nu are gaura practicata din fabrica pt scurgerea apei.
Habar n-am de ce . :-?   Din ce am citit eu se pare ca numai cei de la Ford au acel orificiu facut din fabrica.
Eu am avut Opel (diesel) cu toba gaurita din fabrica.

...daca in urma gauririi tobei finala la sugerarea Suzuki Romania - aceasta masina mai indeplineste criteriile de conformitate din punct de vedere al emisiilor
Toba nu influenteaza (reduce) cu nimic emisiile de noxe. Rolul sau este doar de a reduce zgomotul.

Este. Sint trecut prin sute de ITP-uri si stiu ce vorbesc. Cei care au gauri prin tobe sau trasee neetanse au inspectii luate prin shpaga.
Nimic in lumea larga nu se impune cu limite absolute. Intotdeauna exista niste tolerante admisibile. Asa este si la verificarea sistemelor de evacuare. Exista limite admisibile si pentru neetansietatea lor.
Nu sunt eu etalon, dar am trecut, cu toba gaurita "tehnologic" la masina mentionata mai sus, 5 inspectii ITP fara nici o spaga.


« Ultima Modificare: 09.Mar.2016, 08:33:26 p.m. de yeti »
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 

Offline aleksanders

Re: huruit esapament
« Răspuns #43 : 09.Mar.2016, 08:27:34 p.m. »
si daca e totul asa de roz... de ce nu le gaureste ungurul din fabrica si macar stim un lucru!
  • vitara-spirit 1.6 vvt 4x4 2015
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=5810.msg220737;topicseen#new2015 Spirit 4x4 1.6 VVT benzină - Suza - prima japoneza din viata mea
 

Offline rexkrokiDAU

Re: huruit esapament
« Răspuns #44 : 09.Mar.2016, 08:30:20 p.m. »
Aicea m-ai pierdut...  :-S

poate intra, da mai putina...

uite cum ies bulbuci incepand cam cu minutul 3:40....  :)

nu stiu daca atunci a intrat apa sau nu, dar nu am avut nici o problema cu toba pana la 240K km cand am vandut masina 




Offline Laurentiu

Re: huruit esapament
« Răspuns #45 : 09.Mar.2016, 08:41:05 p.m. »
Aicea m-ai pierdut...  :-S
Cind se schimba treapta de viteza, motorul scade in turatie facind astfel toba sa "absoarba" apa ce trece peste nivelul tevii de esapament si nu s-o purjeze (sufle). Pt a nu permite oprirea motorului cind se intra intr-o balta cu nivel mai ridicat decit nivelul tevii de evacuare, aceasta se face cu motorul turat si in prima treapta de viteza
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Online NicNic

Re: huruit esapament
« Răspuns #46 : 09.Mar.2016, 08:51:29 p.m. »
Eu am o explicatie mult mai simpla: apa intra in esapament cand mergi cu spatele!

Prin balta sau prin ploaie ...
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14370
  • Thanked: 3385 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: huruit esapament
« Răspuns #47 : 09.Mar.2016, 08:54:21 p.m. »
@Laurentiu: Eu n-am trecut niciodata prin vad, deci nu stiam asta. Ma gandeam ca apa "intra" in toba daca presiunea hidrostatica (diferenta de nivel intre suprafata apei si cota tobei) este mai mare decat presiunea de evacuare a gazelor de ardere, care ies oricum cand motorul functioneaza. Daca la schimbarea de treapta se intampla conditia asta, atunci apa intra, altfel nu. Parearea mea... :good

@NicNic, esti genial: Asa intra si berea in gura  :cheers:
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Online NicNic

Re: huruit esapament
« Răspuns #48 : 09.Mar.2016, 08:58:41 p.m. »
@gabineg: Nu crezi ca o termoizolatie a esapamentului ar muta punctul de roua si condensul nu ar mai fi o problema?

 :cheers:
« Ultima Modificare: 09.Mar.2016, 09:06:59 p.m. de NicNic »
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline TVS

Re: huruit esapament
« Răspuns #49 : 09.Mar.2016, 09:00:51 p.m. »
In fiecare dimineața văd mașini cărora le curge apa pe țeava de eșapament ,  cele abia pornite , la unele chiar multă . Nu asa ar trebui sa fie si la Vitara ? Mai ales ca are si țeava îndreptata in jos.  Si la Passat bolborosea apa dupa prima cheie , mai ales in sezonul asta .
  • vitara-spirit 1,6 VVT , 4x4, manual, white pearl, 2015