Autor Subiect: Suzuki S-Cross Strong Hybrid  (Citit de 7239 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ovidiudif

Re: Suzuki S-Cross Strong Hybrid
« Răspuns #20 : 29.Nov.2022, 11:09:05 a.m. »
La reprezentanta unde am fost pentru test drive mi-au fost puse cheile in mana si atat. Am dat o tura cu ambele modele care ma interesau. Vitara pentru a vedea cum merge motorul nou de 1.5 si noua cutie automata si S-cross pentru a vedea cum este masina pe care ne-o dorim. Dupa care nu ne-a mai bagat nimeni in seama, nu ne-a intrebat ce parere avem, nu ne-a dat detalii despre preturi, echipari, etc. Efectiv mai aveau putin si ne dadeau afara din magazin. Am inceput noi cu intrebarile si am aflat ca modelul pentru care am venit nu mai exista si ca ei nu stiu nimic despre modelul urmator.
Am aflat de acest model la salonul auto. pana atunci nici nu stiam de existenta lui. A fost adus la salonul auto un model S-cross cu mild hybrid si cutie automata. De ce naiba ai aduce la un salon auto ceva ce nu comercializezi? Culmea e ca acolo ii mai si faceau reclama ca are si trapa panoramica in dotarea de lux fapt ce ne-a placut.
Sa nu deviem prea mult de la subiect, Acest model se pare ca va fi un pas inapoi ca pret, performante si confort fata de modelul precedent pentru utilizatori.
A condus cineva vitara cu motorul de 1.5 strong hybrid la drum lung? Cum este in depasiri? Adica de pe la 80-90 km/h pana la 100-120 poti face o depasire rapida sau te rogi de ea? In oras S-cross este peste Vitara ca si confort, dar cam atata stiu. Reprizele de acceleratie sunt mai slabe decat la Hyundai-ul meu diesel din 2013 de 120 CP.
  • Suzuki S-cross
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline ntire2000

Re: Suzuki S-Cross Strong Hybrid
« Răspuns #21 : 29.Nov.2022, 01:02:03 p.m. »
Daca erai mai vechi pe forum stiai deja despre faptul ca, comunicarea dintre clienti si Suzuki RO este de cele mai multe ori unidirectionala.
Adica clientul vorbeste de unul singur.

Asta este unul dintre aspectele care pe mine m-au dezamagit profund, de aia mi-am luat masina din alta tara, iar reviziile am ales sa le fac la o reprezentanta multimarca - acolo unde dupa maxim 3 zile ma suna o domnita ca sa ma întrebe de feedback.
Si din pacate Suzuki nu e un caz singular, cam asa se comporta majoritatea marcilor fata de (potentiali) clienti.
Noi românii avem un stil mai aparte de a face marketing si comert.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: vali22, saureign

Offline enicky

Re: Suzuki S-Cross Strong Hybrid
« Răspuns #22 : 29.Nov.2022, 11:53:48 p.m. »
     Pentru ca situatia se pare ca a intrat pe un fagas normal si se pare ca "gogoasa" s-a mai dezumflat, ma gandesc sa expun colegului din experienta mea cu doua Suzuki achizitionate de la dealer.
   Prima(Vitara) : contact, drive test, excelenta comunicarea cu Autonet, la circa 5 luni de la lansarea new Vitara.
Idem la Radacini, dna Liliana Lazar, tot respectul. La Dageco am facut 2 drive-test, foarte amabili.
Aceeasi situatie am avut-o si la alegerea S-Cross-ului, nu mai reiau.
   Ca sa nu mai zic ca am cerut oferte pe pe mail la toti dealerii din sud(S-Cross), la care am primit raspunsuri foare rapide.
Probabil ca am fost eu mai norocos, cine stie...
   Evolutia galopanta a preturilor plus reducerea productiei auto a provocat discrepanta, adica cerere mare(clienti multi), dar oferta redusa, plus faptul ca totusi Suzuki are preturi bune fata de concurenta.(NU in Germania unde vad ca e 37de mii)
Am fost in doua weekend-uri sa fac drive test cu noul S-Cross si am ramas uimit cati clienti erau Sambata in show-room, de aici si saturatia vanzatorilor in a comunica .
   Pe de alta parte, foarte multi clienti merg din dealer in dealer si cer drive-test, fara insa a cere detalii sau a fi atrasi de vreun model, adica merg la plezneala...
Tot din motivele de mai sus sunt lipsa si diferite modele/variante(Luxus), nu din neglijenta sau nepasare, ci doar pt. ca n-au de unde sa le aduca... greu de-nteles pentru noi, dar daca ne gandim ca se asteapta 6-12 luni pt. o masina, ar trebui sa intelegem.
  Cat despre S-Cross Strong, ei nu pot sa aduca mild-hybrid, nici nu se mai gandesc la noutati !
 Eu, client, daca chiar sunt hotarat, nu mai astept sa fiu intrebat de sanatate de vanzator, pur si simplu imi exprim dorintele si nelamuririle, moment in care ma detasez de ceilalti care doar "testeaza" piata.
   Acum nu zic ca nu exista padure fara uscaturi, am avut si eu o situatie cand un "receptioner" de la service Autonet mi-a spus ca am pretentii de parca "am dat saptejdemii pe masina", dar as fi ipocrit daca as generaliza sau chiar dramatiza situatia, asa cum fac unii colegi p-aici.
  La comparatia unui hybrid din 2022 cu un diesel 2013, as spune ca trebuie sa inveti sa conduci hibridul, asa cum am facut si eu cand am sarit de la un diesel la un benzinar. Fiecare masina se conduce intr-un anumit fel/stil, fiecare cu motorul ei, dinamica ei, deci tendinta asta de comparatie cu "fosta", nu-si are rostul.
   Sunt deja de notorietate p-aici discutiile comparative, la ce turatie se schimba vitezele, consumurile, preturi la revizii, etc., foarte multe raportate la vechea masina, dar avand in ograda o masina de generatie noua...
Este adevarat(partial) ca noi românii avem un stil mai aparte de a face marketing si comert, dar suntem si niste "clienti speciali" !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: gabi males

Offline ntire2000

Re: Suzuki S-Cross Strong Hybrid
« Răspuns #23 : 30.Nov.2022, 12:14:37 a.m. »
Cu riscul de a fi offtopic, îmi amintesc de filmele americane în care mai intra câte unul la un "dealer" auto si începe ala sa-l perieze pe client toate partile pâna iese respectivul cu o masina din curtea aluia.
Indiferent ca s-a ales cu o rabla, omul pleaca fericit ca a fost tratat ca un rege pentru mia lui prapadita de dolari.
La noi n-o sa vezi în veci un patron de reprezentanta prezent la fata locului (locul lui de munca - cum s-ar zice) oferindu-ti o cafea sau ciugulindu-ti scamele de pe sacou (eu am vazut unul - da' nu la noi! si n-am avut habar ca e patronul pâna la a 3-a sau a 4-a vizita).
Ai nostri sunt ajunsi deja la un nivel (financiar) pe care muritorii în cautarea unui automobil nu-l vor putea atinge si merita tot dispretul de a fi tratati de niste angajati obositi, plafonati si prost platiti (cu minimul pe economie) - ceva de genul "marca banul, i-ati rabla si dispari"...

PS: @enicky, suntem clienti speciali pentru ca jumate tara munceste pe minimul pe economie sau traieste din ajutoare sociale de pe o zi pe alta; iar ala care se scobeste prin buzunare dupa douaj'de mii de euro ca sa-si ia o coaja poate chiar a transpirat pentru banii aia si merita respectat si doar pentru faptul ca nu si-a ales un cazan cu 400k de km mânarit si adus pe platforma de dincolo.
« Ultima Modificare: 30.Nov.2022, 12:24:43 a.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: vali22, Marci, cristidav, Myhay

Offline VictorN

Re: Suzuki S-Cross Strong Hybrid
« Răspuns #24 : 30.Nov.2022, 11:56:15 p.m. »
Nu toți reprezentanții dealershipurilor sunt ok. In București am întâlnit mai mult oameni arțăgoși, inabordabili. Din atitudinea lor reieșea că ei îmi fac o favoare când vând mașina.
Chiar am vrut mașina că altfel mă lipseam.

Probabil când te vad mai tânăr, cu întrebări, nedispus sa cumperi lucruri extra au altfel de atitudine față de tine decât fata de cei care impun din start respect prin vârstă.

Părerea mea e că vânzătorii de mașini sunt oameni privilegiați. Câștigă multi bani cu puțin efort și responsabilitate minima, iar pentru asta ar trebui sa se comporte exemplar cu clienții și prin asta să-și respecte meseria. Nu contează cine le calca pragul, daca au sau nu intenția de a cumpăra sau de a negocia.

Sent from my LE2123 using Tapatalk

 

Offline Cread

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 1
  • Gen: Bărbat
    • Ilfov
Re: Suzuki S-Cross Strong Hybrid
« Răspuns #25 : 04.Ian.2023, 10:40:25 a.m. »
Salutare . Ceva pareri despre S-cross strong de la posesori , sau de la test-drive ? Ma bate gandul sa comand una ,,,,
  • Vaneo
 

Offline manead

Re: Suzuki S-Cross Strong Hybrid
« Răspuns #26 : 14.Mar.2024, 12:49:14 p.m. »
Salutare tuturor,

Ori nu am vazut eu mentionat in acest post si nici in descrierea de pe pagina Suzuki RO - am vazut filmuletul pt Vitara (mentionata de @enicky) ori nu este: varianta STRONG este tot mild-hybrid? Pt ca nu am gasit sa scrie ca ruleaza independent electric. Zice doar de marsarier ca este full electric.
Am aflat la un moment dat ca doar mentine viteza cumva electric. Dar nu cred ca merge, de ex, in trafic, coloana etc doar electric.

Am inteles ca este mai lentata de mild hybrid. Eu nu sunt genul care pleaca cu scart de la semafor. Prefer sa fac o economie de carburant, sa contribui la sanatatea planetei decat sa ajung primul la urmatorul rosu.
Probabil ca in mers, in depasiri este ok.

Thx all,
Dan
« Ultima Modificare: 14.Mar.2024, 01:12:33 p.m. de manead »
  • SX4 S-Cross 1.4 Passion 2WD 2021
 

Offline gabi males

Re: Suzuki S-Cross Strong Hybrid
« Răspuns #27 : 15.Mar.2024, 03:00:29 p.m. »
Vitara strong hybrid rulează și doar în mod electric. Eu am mers cel mai mult…aproape 6 km. Dar nu am depășit 70 km/ora. În localitate ( Bucuresti ) este mai greu sa estimez câți km rulează electric. Intra destul de des în acest mod. Un consum mediu pe un traseu combinat ( Bucuresti , ora de vârf cu trafic bară la bară, DN si 20 km pe autostrada) a fost de 5,4. Consumul scos (la pompa) după un drum Bucuresti-Orsova și retur a fost 5,2. In depășire s-a comportat bine, singurul lucru ce mi s-a părut puțin deranjant a fost cutia robotizată care (la retrogradarea treptei în cazul unei depășiri, când este nevoie de acel “zvâc “) trecerea în treapta inferioară se face cam agresiv ( aproape m-a lipit de volan).
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 
The following users thanked this post: ntire2000