Autor Subiect: ce masini am mai condus  (Citit de 65161 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: ce masini am mai condus
« Răspuns #380 : 17.Nov.2018, 02:48:08 p.m. »
Am ieșit la o scurtă plimbare. :)

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14367
  • Thanked: 3383 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: ce masini am mai condus
« Răspuns #381 : 17.Nov.2018, 02:55:33 p.m. »
Si... ai incaput in el?  :)
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline rexkrokiDAU

Re: ce masini am mai condus
« Răspuns #382 : 17.Nov.2018, 03:23:22 p.m. »
Da, nu m-am simțit incomodat. În mod cert a câștigat câțiva cm la spațiul interior. :)

Nu am condus modelul anterior, dar în comparație cu alte mașini conduse pot să spun că e o mașină unică în felul ei. Mi-a plăcut în general, dar nu ca și mașină de zi cu zi în oraș. Cel puțin nu în varianta cu cutie manuală testată de mine.

O poză cu consumul mediu pe aprox 30 km, oraș, drum prin pădure (asfaltat) și autostradă (maxim 110 că era aglomerat)
« Ultima Modificare: 17.Nov.2018, 03:36:17 p.m. de rexkrokiDAU »
 
The following users thanked this post: gabineg, shpeedy, Utilizator_Anonim

Offline rexkrokiDAU

Re: ce masini am mai condus
« Răspuns #383 : 17.Nov.2018, 06:39:23 p.m. »
Cateva idei...

- motorul si cutia fac treaba buna impreuna, nu trebuie sa schimbi prea des vitezele
- motorul se aude in interior, are un zgomot ca de autobuz  :)
- chiar si in versiunea de top vine cu o cheie clasica, nici macar tip briceag. Nu e neparat ceva rau, dar dupa multi ani cu keyless go e putin deranjant. Chestie de obisnuinta pana la urma dar si de confort in utilizare.
- are multe sisteme de siguranta si ajutatoare (ca de exemplu recunoasterea semnelor de circulatie) dar nu are ACC, doar tempomat clasic, desi are si radar si camera la oglinda.
- radio se aude nesperat de bine, pe DAB e chiar o experienta placuta. Navigatia banuiesc ca e la fel ca la celelalte modele Suzuki, nu m-a dat pe spate. Nu am avut prea mult timp sa butonez dar nu am gasit aplicatii specifice intrebuintarii off-road.
- desi volanul se regleaza doar pe verticala, mi-am gasit repede o pozitie confortabila la volan. Cum spuneam si mai sus a castigat cativa cm la interior, nu multi dar suficienti incat sa nu ma incomodeze portiera la condus. Forma masinii asigura o vizibilitate buna in toate directiile.
- In 4H dar mai ale in 4L manetuta de selectie (trebuie actionata cu forta, nu e pentru domnisoare) te incomodeaza putin cand vrei sa tragi frana de mana. Aceasta are o cursa foarte scurta.
- nu am condus noaptea dar am trecut printr-un tunel si mi-a placut cum lumineaza farurile cu led.
- acum imi dau seama ca am uitat sa testez locurile din spate :(
- la relanti maneta schimbatorului de viteze trepideaza vizibil

In concluzie, mi-a placut. E o masina fun la condus, de relaxare. Pentru utilizare de zi cu zi in traficul din oras nu cred ca e potrivita, cel putin nu in varianta cu cutie manuala. Posibil sa fiu insa subiectiv. Pentru necesitatile mele si raportat la modul general de intrebuintare a unei masini in ziua de azi, consider ca e cu siguranta "a doua masina".

Din pacate nu am avut cum sa o testez pe drumuri neasfaltate, dar aici nu cred ca mai e o necunoscuta, toata lumea stie ca acolo se descurca cel mai bine. :)

si cateva poze...




Offline enicky

Re: ce masini am mai condus
« Răspuns #384 : 18.Nov.2018, 12:24:16 a.m. »
 Nu de dragul lui "gigi contra", dar pt. Bucuresti cred ca este chiar buna(si nu mai insir toate situatiile) ! Cat despre "manuala", asta conduc zilnic....
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline jante.otel

Re: ce masini am mai condus
« Răspuns #385 : 18.Nov.2018, 11:25:09 a.m. »
Mi-am adus aminte de o experienta teribila pe care am trait-o acum vreo 2 ani cu prima masina cu cutie automata pe care am condus: un Mercedes Vito, masina de firma - un microbuz. Asta a fost inainte de a-mi fi luat S-Crossul (cu cutie automata). Si ca sa fie treaba si mai fun (pentru mine) era plina cu italieni din staff-ul de conducere al firmei la care lucrez. Si mai trebuia sa ajungem si contracronometru la o intalnire cu alti grei de la principalul client pt a servi pranzul (un pranz de afaceri). Pt ca plecasem oarecum in intarziere si eram si multi, a cazut magareata pe mine sa-i duc cu microbuzul la Bucuresti. Cu alte cuvinte: un debut cumplit de tensionat pentru mine. :(
La inceput a fost extrem-extrem de stresant pt ca erau cu totul alte repere dimensionale ale masinii fata de ceea ce eram eu obisnuit, dar am ajuns s-o stapanesc si la capitala am reusit chiar o parcare laterala ca la carte.
Mercedes Vito are vana si chiar alearga bine. Dupa ce am depasit starea de discomfort din cauza de masina noua si mare, drumul la intoarcere a fost chiar placut.
Pasagerii stau comod - sa nu fie insa prea multi ca li se ating genunchii, AC-ul merge si in spate si, daca soferul e de calitate si drumul nu foarte sinuos, se merge chiar comod intr-o astfel de masina.
Cum eu insa nu am fost in categoria "pasageri care sa stea comod" n-o sa uit multa vreme starea de tensiune in care am fost in momentul in care m-am urcat la volan...
  • S-Cross
jante.otel@yahoo.ro

Tel: 0799354972
 

Offline shpeedy

Re: ce masini am mai condus
« Răspuns #386 : 02.Dec.2018, 07:41:13 p.m. »
In urma cu aproximativ doua saptamani am avut pe mana timp de doua zile / 400km "Allroad"-ul romanesc - Logan MCV Stepway 0.9TCe, masina luata cu 200 km in bord, inapoiata cu 600km. Traseul a fost Bucuresti-DN1A-Ploiesti-DN1-Predeal-Rasnov-PoianaBV-Bran-Rucar-Targoviste-Bucuresti. Masina - incarcata cu 4 adulti.

Feedback:
- cu 4 adulti motorasul se misca onorabil (si atat) - poate si datorita km mic;
- pe diferitele curbe/serpentine ale traseului, as fi preferat ca masina sa se "termine" mai repede - fata de SX4, parca dura o vesnicie pana venea si posteriorul dupa restul masinii; parerea mea e ca pe Sandero este potrivit acest motor, dar pe Logan mai putin;
- in rest, masina este confortabila, absoarbe bine denivelarile caii de rulare;
- motorul in schimb are zgomotul unui foen.



Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline shpeedy

Re: ce masini am mai condus
« Răspuns #387 : 19.Ian.2019, 08:03:51 p.m. »
Saptamana asta am avut pe mana vreo cateva zile un Zoe R110 (cp):
- mi s-a parut o experienta interesanta, atat prin prisma linistii din habitaclu, cat si a zvac-ului prezent pana la 75-80km/h (maximul dat prin Bucuresti), chiar in conditiile unei incarcari inspre juma de tona (5 barbati);
- din ce citisem, aveam oareshce emotii cu privire la incalzire (aceasta trebuie generata, nu captata, ca in cazul motoarelor clasice), dar chiar a functionat bine si repede in conditiile utilizarii in niste dimineti destul de reci, cu temperaturi negative;
- bineinteles ca toate cele de mai sus vin iarna cu o autonomie destul de mica (maximul la doua incarcari full a fost de 167-169km), care scadea si mai mult la utilizare efectiva - asta face utilizarea iarna olecutza mai delicata, zic eu, necesitand incarcari mai dese (la 2-3 zile, as zice), destul de anevoioase daca nu ai priza speciala la indemana;
- datorita amplasarii bateriei destul de central, sub bancheta, portbagajul chiar e ok (fata de ce sunt eu obisnuit - SX4 classic si Swift);
- ca si dinamica, mi s-a parut ca se descurca destul de ok in ciuda masei care - ocupata - ajungea la 1.7-1.8 tone.





Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline boga81

Re: ce masini am mai condus
« Răspuns #388 : 25.Feb.2019, 12:25:39 p.m. »
Am lasat masina la DAB si am primit in schimb un i20 1.2 aspirat, 85 de ponei
Motorul e mort intre 1000-2000rpm. Mort... Apoi parca intra la resuscitare pana spre 3000rpm de unde incepe sa fie OK. Calitatea interiorului parca e mai buna ca in SSS. Stabilitatea e ok. Am fost in acelasi sens giratoriu ca si cu SSS si mi-a placut cum s-a simtit. Apoi am iesit de pe Grand mai intempestiv si era nitel umed pe jos. A inceput un dans de toata frumusetea. Cand fugea fata, cand spatele... ho cu tataaaa.... cand ma uit la anvelope, Zetex Doamne ce porcarii de anvelope. Apoi am mers pana la Pitesti pe seara. La 140kmh se simte ok, insonorizare mai buna ca la sx4, dar mult mai slaba ca la noul Duster. Consum instant undeva la 8-8.4. Masina e ok overall

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, Don Napoleon

Offline Utilizator_Anonim

Re: ce masini am mai condus
« Răspuns #389 : 04.Mai.2019, 05:48:55 p.m. »
Am condus azi un pathfinder automat, cu reductor
Mi-a placut enorm, e tanc
Esti la 1 m de asfalt, zici ca esti in camion
Motor de agricultura cu un cuplu urias, garda mare la sol, roti uriase
Prin comparatie noi conducem ascutitori
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: Don Napoleon