Suzuki Club ROMANIA

Suzuki - discutii TEHNICE => Suzuki NEW IGNIS => Diverse NEW IGNIS => Subiect creat de: Dogy din 07.Feb.2020, 12:49:38 p.m.

Titlu: New Ignis Facelift
Scris de: Dogy din 07.Feb.2020, 12:49:38 p.m.
Azi s-a lansat - in India, deocamdata - noul Ignis facelift.
Cateva schimbari minore de look la exterior - grila e cam imprumutata de la Jeep Compass, iar partea de jos de la Duster.
Motorizarea de 1.2 ramane. Ramane de vazut cand va ajunge in Europa, cand in Romania si daca va fi si varianta cu AT.

https://www.youtube.com/watch?v=OvQr1akBz3w
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: ntire2000 din 07.Feb.2020, 01:13:25 p.m.
Spatele le-a fost rusine sa-l modifice? ca tot ca dracu arata.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: dthem din 07.Feb.2020, 01:25:39 p.m.
Spatele le-a fost rusine sa-l modifice? ca tot ca dracu arata.
Vezi sa nu te-auda cineva si sa se ia de tine  :-))

Mie imi place ce au facut in partea de fata.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: ntire2000 din 07.Feb.2020, 01:32:54 p.m.
Am avut Agila (sor'sa lui Wagon R) si am rezistat si eu la caterinca.

Puteau sa copieze naibii spatele de la Sandero sau Clio si parca arata mai bine.
Unul din motivele pentru care am luat Vitara a fost ca atunci când am vazut noul Ignis am ramas dezamagit de ce le-a iesit.
Nu-mi ramânea decât sa ma orientez spre alta marca sau sa mai plusez cu ceva bani.
Am ales a doua varianta, am ramas fidel marcii.  :D
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: Bobi din 07.Feb.2020, 01:56:18 p.m.
Si e tot hybrid pe 48V cum au pus acum pe Swift ?
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: Dogy din 07.Feb.2020, 03:14:45 p.m.
Doar pe Swift Sport va fi de 48V, ca si la Vitara si S-Cross, avand toate motorul de 1.4 litri.
La Ignis Facelift nu au anuntat vreo modificare fata de ceea ce e in prezent in privinta motorizarii.
Oricum, va mai dura ceva pana va fi prezentata gama de motorizari si echipari ptr Europa - cel mai devreme pe 5 martie, la Salonul Auto de la Geneva.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: Bobi din 07.Feb.2020, 03:33:23 p.m.
Poti da mai multe detalii, unde ai citit chestia cu Swift Sport ?
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: shpeedy din 07.Feb.2020, 03:46:49 p.m.
Cam de aici (https://suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=8186.msg291444#msg291444) in jos se tot spune...
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: Bobi din 07.Feb.2020, 04:13:36 p.m.
Ceva nu este in regula, adica la indieni au expus un Swift simplu la 48V cu motor de 1.2, iar in articol spune ca doar pe modelul sport !

https://www.youtube.com/watch?v=a8nBq8weSL4
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: shpeedy din 07.Feb.2020, 04:19:12 p.m.
Eu as zice sa nu te raportezi la ce este la indieni - ei au si Vitara scurta, si diesel de 1.3 pus pe diverse modele, si Ertiga, si un Celerio de te dor ochii, si..., si...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: Bobi din 07.Feb.2020, 04:23:02 p.m.
Nu-mi convine ce fac cei de la Suzuki, e discriminare, banii noștri nu merg, ce put ?
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: Dogy din 07.Feb.2020, 04:25:49 p.m.
E din cauza de norme de poluare si de siguranta, care la indieni nu prea exista...
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: Bobi din 07.Feb.2020, 04:34:28 p.m.
Adica un Swift la 48V are noxe mai mari decat unul pe 12V ? care e logica aici de nu il fabrica si pentru Europa ?
La indieni se poate pe 48V, la noi nu se poate decat pe varianta Sport, ca doar asta are noxe peste limita impusa de UE.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: rexkrokiDAU din 07.Feb.2020, 04:48:23 p.m.
Back on topic  :baston:
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: shpeedy din 01.Mai.2020, 08:06:47 p.m.
Diferentele pre-facelift <> facelift:

https://youtu.be/R3XWeoFgxew

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: gabineg din 01.Mai.2020, 08:22:24 p.m.
Interesante modificările. Iar noile culori sunt atractive.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: ntire2000 din 01.Mai.2020, 11:58:01 p.m.
Mda, au facut sa para ca are curul mai mare, ca poate asa devine mai atractiva.
Ce sa zic, cu criza asta....nu cred ca mai conteaza.
Tocmai am citit stirea pusa de colegul, cu vânzari zero ale Maruti-Suzuki pe luna aprilie.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: Dogy din 02.Mai.2020, 11:42:44 a.m.
Arata si mai bine acum, dar tot atat timp cat nu-l privesti din spate :)
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: f.cristi din 24.Iun.2020, 10:02:22 p.m.
https://www.suzuki.ro/noul-ignis/
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: ntire2000 din 24.Iun.2020, 10:37:16 p.m.
E parca mai reusit.
Imi place motto-ul "Singurul SUV ultra compact".
Asa si arata, daca dai în ceva cu el se face praf complet, ca majoritatea care se fabrica acuma.

Din specificatii sa înteleg ca exista varianta hybrid allgrip auto?
Cutie automata pe hybrid, ceea ce asteapta unii pe Vitara?

PS: alt aspect laudabil este renuntarea la frânele alea antice cu saboti de pe puntea spate (mi-au scos peri albi la Ignis), au evoluat la niste discuri ventilate asa cum sta bine unui "suv".
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: steph din 24.Iun.2020, 10:39:42 p.m.
Auto adica nu ai selector ca la Vitara. Decide el ce si cum.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: ntire2000 din 24.Iun.2020, 10:42:25 p.m.
E chiar mai bine, compenseaza prostia sau lipsa de îndemânare a unor soferi.
Cam piparate preturile, dar daca se apeleaza programul rabla pentru hibride, iese la un pret aproape decent.
Mi-a ramas la suflet masinuta asta, super manevrabila, îmi venea ca o manusa - cu Vitara înca nu m-am "contopit" complet dupa un an jumate, e mai namila de felul ei.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: f.cristi din 24.Iun.2020, 10:45:33 p.m.
PS: alt aspect laudabil este renuntarea la frânele alea antice cu saboti de pe puntea spate (mi-au scos peri albi la Ignis), au evoluat la niste discuri ventilate asa cum sta bine unui "suv".
Unde ai vazut discuri pe puntea spate ?
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: ntire2000 din 24.Iun.2020, 10:47:31 p.m.
Scuze, scrie tamburi.
M-a "furat" peisajul.  :pardon:

Era o dorinta ramasa în subconstient de la vechea masina.
Tamburii aia mi-au provocat sechele pe creier, într-o iarna mi s-a blocat roata stânga spate (cablu de frâna înghetat) si a trebuit sa merg 30 de km târând-o dupa mine.
Ca efecte colaterale dupa 3 luni mi-a crapat rulmentul, se uscase vaselina din el din cauza expunerii la temperatura.
E totusi jenant la masina hibrida sa pui tamburi ca-n anii '70.
Whatever.....pentru mine asta ar fi un minus major.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: steph din 24.Iun.2020, 10:53:22 p.m.
Data viitoare ciocanesti putin in janta si o sa ramai surprins. Inclusiv un ciocan de cauciuc face treaba daca janta e de aliaj si te doar sufletu`.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: ntire2000 din 24.Iun.2020, 10:57:59 p.m.
Stiu, am încercat toate variantele: cu ciocan, dat roata jos, mers înapoi-înainte ca sa se lase, dar degeaba.
Multi lauda eficienta tamburilor la frânare - cica e mai buna, dar eu zic ca lumea a evoluat si cu ea si frânarea pe discuri.
S-au descoperit aliaje noi, compozitii la placute mai bune astfel încât coeficientul de frânare sa creasca.

Echiparea cu astfel de sisteme de frânare învechite eu o vad ca o consecinta a stocurilor crescute de tamburi de pe liniile de fabricatie.
Similar, la un moment erau pe stocuri niste sute de mii de motoare de Renault (prin Turcia) si pâna nu le-au terminat echipând aproape toate modelele n-au schimbat tehnologia de fabricatie.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: Dogy din 24.Iun.2020, 11:20:00 p.m.
In Romania, Ignis Facelift a venit cu cutia atomata CVT in varianta 2WD si cu preturi noi pentru toata gama.

Si ce preturi! Prea mari, zic eu: https://www.suzuki.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lista-de-preturi-22-iunie.pdf
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: f.cristi din 25.Iun.2020, 12:04:06 a.m.
Au cam sarit calul cu preturile; ceva mai scump si decat un Mitsubishi Space Star cam in aceeasi configuratie. Si vad ca nu a aparut lampa in portbagaj, senzorul de ploaie...
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: ntire2000 din 25.Iun.2020, 12:16:17 a.m.
Mda, mai pui 3-4000 de euro si-ti iei direct Jimny.   ;)
Si te joci cu el.

Dar.... consumul este fabulos; la 100k de km fata de o Vitara (cam acelasi pret la varianta de baza) se economisesc minim 2000 de euro doar din carburant.
Daca ne apucam sa facem calcule de fiabilitate eu zic ca merita.

PS: stiu, compar mere cu pere, dar vine criza si orice leu o sa conteze.
O sa ne deplasam din punctul A în punctul B cu orice are 4 roti si costa putin.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: f.cristi din 25.Iun.2020, 12:25:53 a.m.
CVT-ul are padele  :-))
Oglinzile rabatabile electric n-au aparut....
Puterea a scazut de la 90 la 83, cuplul de la 120 la 107, GLX-ul allgrip e mai lent cu aproape 1 sec.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: shpeedy din 25.Iun.2020, 08:39:20 a.m.
Da, s-a scumpit. M-am uitat pe documente si anul trecut in August am dat 12,180Euro pe al nostru Allgrip GL+ Fervent Red.

Dar de curiozitate intreb: cu ce comparati (tot model cu motorizare hibrida)?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: f.cristi din 25.Iun.2020, 09:22:43 a.m.
Stie cineva daca la noua generatie s-a umblat si la suspensii ?

Dar de curiozitate intreb: cu ce comparati (tot model cu motorizare hibrida)?
Mild hybrid, ca sa fim "mai corecti". Adica un fel de foaie verde...
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: ntire2000 din 25.Iun.2020, 09:47:17 a.m.
Nu stiu de ce, dar am banuiala ca suspensiile sunt aceleasi de prin 2001 încoace.
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: shpeedy din 25.Iun.2020, 10:06:21 a.m.
Cred ca intrebarea se punea cu referire la primele loturi de Ignis comercializate in RO, care au avut probleme pe partea de amortizoare+arcuri. Eu, de exemplu, nu am mai sesizat problema pe Ignis productie 2019...

Hibrid... mild-hybrid... cu ce se compara?!

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: Dogy din 26.Iun.2020, 12:54:27 a.m.
Mda, mai pui 3-4000 de euro si-ti iei direct Jimny.   ;)
Si te joci cu el.

Dar.... consumul este fabulos; la 100k de km fata de o Vitara (cam acelasi pret la varianta de baza) se economisesc minim 2000 de euro doar din carburant.
Daca ne apucam sa facem calcule de fiabilitate eu zic ca merita.

PS: stiu, compar mere cu pere, dar vine criza si orice leu o sa conteze.
O sa ne deplasam din punctul A în punctul B cu orice are 4 roti si costa putin.

Daca vrei sa faci economie, ca sa ai ceva cu 4 roti nou si care sa coste putin,t cu care sa te deplasezi, iti iei Hyundai i20 cu vreo 8500 de euro (ca sa nu zic Sandero).
Titlu: Re: New Ignis Facelift
Scris de: Dogy din 03.Feb.2021, 10:27:22 p.m.
Uite ca nu mai stiu cat era faceliftul la lansare in Romania, dar azi am observat ca, dupa ce au schimbat si denumirea nivelelor de echipare (pe model Vitara si S-Cross - Cool, Passion etc), pretul ptr cel mai ieftin Ignis Allgrip este de... 15.255 de euro!!!