Mesaje Recente

Pagini: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Am mutat eu discutia in topicul potrivit.
2
Cam pe langa subiect ultimele postari.
3
1 rezerva slim + cric + cheie speedline (super buna) + compresor
2. Kit pana snur
3. Anvelope seal inside.

Mai am.si o iconita si o cruciulita..dupa ce intr o luna am facut 3 pene.

Acum 2 ani..intr o duminica am luat un surub de camion. Vibra voanul cu el infipt (daca nu vibra il lasam acolo). Pus rezerva slim..dar mai aveam 400 km ...imposibil cu slim...travesat Bg si juma de Gr.
Intr o parcare am vulcanizat roata.

Precizez ca era sarbatoare la bulgari..totul inchis..nu a vrut nici pt 100 eu sa vina ..de fapt sa coboare la service..vulcanizatorul.
4
În Apuseni am scăpat fără nici o pană ... și pe ce drumuri am mers ... dacă aveam pietre la rinichi, mă întorceam vindecat la Iași.
Eu sunt din Oradea, asa ca prin Apuseni imi fac veacul si stiu ce vorbesti  :-))
Dar pana vine... cand ti-e lumea mai draga si nu tine cont unde esti, vezi cazul tau.

Am explicat mai sus cele trei variante de scapare.
1. Am cumparat kit de pana,, de-ala cu "snur", de nu dai jos roata de pe masina. E usor de reparat. Ajung in civilizatie cu ea asa (poate chiar si tine, nu e stinta cuantica)
2. Am roata de rezerva slim (nu folosesc de dimensiune normala caci imi ia din portbagaj), ajung in civilizatie cu ea si daca cu 20 km/h ca la experienta din Antalya
3. Am compresor. Daca nu e mare gaura, umfli, faci 5 km, iar umfli si tot asa. Daca e gaura mare, varianta asta s-ar putea sa cada, ramane celelalte doua de mai sus.
5
@cristidav   Am aceleași pasiuni ca tine în ce privește muntele.
Anvelopele de pe Suzuka sunt Continental de vară. Nu m-am înțeles niciodată cu anvelopele de vară.
În general folosesc pentru roțile de vară, anvelope AllSeason - Vredestein, Goodyear Vector 4 Season, etc.
Pentru iarnă lăsam două roți AllSeason pe spate, iar pe față doar anvelope de iarnă Michelin sau Goodyear.
Toate astea la mașina veche.
Care sunt cele trei variante de scăpare de care faci vorbire? Poate le adopt și eu.
Experiența pe care am avut-o de curând cu pana, m-a marcat profund.
În decursul timpului am făcut câteva pene, dar aveam tot ce îmi trebuia în mașină.
În Apuseni am scăpat fără nici o pană ... și pe ce drumuri am mers ... dacă aveam pietre la rinichi, mă întorceam vindecat la Iași.

@wolfin Care sunt cele trei măsuri de protecție de care vorbești?
Vreau să învăț din experiențele colegilor de forum, este varianta mai ieftină.


 
6
Evident ca pe coclauri nu te pornesti în slapi, bermude si fara roata de rezerva.
Si briceag, ca nu se stie niciodata  :fluier:

Dar daca nu iesi de tot din civilizatie, te poti descurca si fara.

PS: m-ati facut sa-mi caut si eu roata de rezerva, e stiut faptul pe forum ca atrag energii negative....  :dknw:
7
Si eu am facut a doua pana in 12 ani de suzuki. Prima fu de mult, prin oras... Dar asta recenta fu acum 2 saptamani, in Turcia, undeva la 2.000 m altitudine, zona Antalya, pustietate pe vreo 30 km raza, dupa-masa, cand exact in acea noapte trebuia sa pornim spre Capadocia. Ditamai cuiul probabil, caci in 2 km cat am avut de la drumul pietruit pana in cătun(pustiu) la asfalt a scazut de la 1.8 bari la 1.2 bari. Am pus roata de rezerva, am umflat-o de la 2 bari la 2.5 cu pocnitoarea aia de compresor (care a facut treaba buna) si am pornit in coborare spre Antalya numai eu stiu cum, cu frana de picior ajutata de frana mana la curbe stranse, frana de motor cat incape, caci erau niste pante oribile... si janta aia fara aerisire era incinsa ca dracu la verificarea prezoanelor dupa cativa km.

Dar m-a salvat roata de rezerva. Eh, acum am si kit de pana cumparat, si roata de rezerva, si compresor (daca nu e mare gaura, poti umfla putin din cand in cand si ajungi in civilizatie). Sa vina orice pana, sunt pregatit acum cu 3 variante de scapare.

Dar, daca nu aveam roata aia, eram mort. Semnal la telefon... groaznic de slab, nema internet evident. No... cheama tu pe cine poti sa te salveze.

Roata de rezerva pentru mine, care merg pe munti, prin catune, si pe offroaduri + mii bune de kilometri intr-un concediu in strainatate... e sfanta. Oricine orice ar zice.
8
Am facut si eu o pana asta toamna cu cele de vara, mi-a intrat un surub in cauciuc (nu pierdea presiune, insa auzeam tac-tac-tac in mers, asa mi-am dat seama de problema). In oras, nu stiu cum m-am pricopsit cu el.
Am roata slim, a fost usor sa o montez. Roata normala nu prea intra in portbagaj, o sa-ti ramana saltata podeaua.
9
Pățania de 1100Km.
.......
Concluzie: Am nevoie de o roată de rezervă normală (oricum nu slim). Un cric, un compresor decent și un kit de reparație cu șnur.
”Tot pățitul este priceput!”

Am avut cealalta masina (Ignis) si am folosit roata de rezerva o singura data când am rupt (sfârtecat pe bune) cauciucul fata dreapta într-o bucata de fier care iesea din asfalt prin port în Constanta.
Cu Vitara circul de 5 ani si n-am avut nevoie deloc.
Deci în 18 ani de Suzuki am folosit 3 ore o roata de rezerva.

Acuma sper sa o tin tot asa.  :D
10
Probleme tehnice Splash / Re: Suzuki nu porneste
« Ultimul mesaj de Zzcatta Ieri la 08:53:10 p.m. »
Am schimbat senzor de pe volanta, ax cu came, ecu complet de la alta masina cu imobilizator si tot asa face...
Pagini: [1] 2 3 4 5 6 ... 10