Suzuki Club ROMANIA
Suzuki - discutii TEHNICE => Suzuki NEW VITARA => Probleme tehnice NEW VITARA => Subiect creat de: aleksanders din 06.Mar.2016, 10:18:52 a.m.
-
Imi apare un huruit undeva in toba finala in momentele de subturare a motorului. Sunt singurul?! sau asa face toate! Este un huruit ca si cum ceva metalic din toba intra in rezonanta - am vazut ca toba finala este prinsa in 2 tampoane de cauciuc, deci putin probabil sa rezoneze la contact cu caroseria.....
-
putin probabil sa rezoneze la contact cu caroseria.....
Nu poti fi sigur pina nu pui mina pe teava de evacuare si s-o zgiltii. Nu e un lucru complicat. ;)
-
Lucru facut - am scris ca teava este fixata in 2 inele(tampoane) de cauciuc - la o misca zdravana toba nu atinge in nimic si nici nu apare huruitul - ciudat este ca apare si dispare aleator - de aceea imi este greu sa prind momentul sa il inregistrez
-
Salut,
Samabta dimineata cand schimbam cauciucurile, am studiat si ce se intampla prin partea din spate, pe la toba. Pe partea spate dreapta (din pozitia soferului), conducta de evacuare face un cot mare peste puntea spate, acolo are si o imbinare cu o teava intermediara pana la esapament. Daca ai ocazia (tot trebuie schimbate rotile daca n-ai facut-o pana acum), poti inspecta zona.
-
Merci. Am vazut acel cot si nu atinge, sa nu fie vb de vreo imbinare....
-
miercuri elucidam misterul
-
mister elucidat - si probabil la cat de suparat sunt pe suzuki romania o sa imi primesc interdictie de a mai posta pe forum... - deci dragi colegi de suzuki - daca va huruie toba sa stiti ca aveti acumulata apa in toba - daca nu va huruie sunteti un caz fericit, dar apa acumuylata in toba tot aveti - foarte incantat ca la desfacerea tobei am constatat ca unul din cele doua suruburi de prindere a tobei in zona racordului era deja ruginit - Solutia, daca nu stati jos va riog sa va asezati - SUZUKI ROMANIA IMI OFERA O HARTIE OFICIALA CA TOBA POATE FI GAURITA CA SA SE SCURGA APA ACUMULATA ACOLO!
Concluzia o trageti si voi! eu sunt profund consternat si cu siguranta o sa gasesc o metoda de a nu mai hurui toba fara sa o gauresc - si aici ma refer la o adresa prin avocat care sa intampine refuzul SUZUKI ROMANIA de a remedia problema!
Bafta la plastice!
-
Naspa treaba asta cu.... gauritul tobei de esapament !!! Ti-a indicat si locul unde trebuie data gaura ? Pune si o poza cu raspunsul dat de Suzuki, ca e de.... antologie !!! :-O
-
Pai sa schimbe piesele ruginite. Probabil ca o sa apara un buletin de service in special daca apa ajunge in catalizator. Si nu cred ca te baneaza .. "unless you kill someone, or steal something, or say the n-word".
-
Eu stiu ca o toba finala originala , trebuie sa aiba o gaura (de obicei in lateralul ei ) pentru evaporarea apei .
Atentie mare insa .Cela fara gaura asta au durata de viata mai scurta ,mai ales drumurilor scurte .Ruginesc mai repede si poc ,cad pe asfalt .
Acum ca nu au astea de la Suzuki acest orificiu , nu e treaba buna ...
Eu asa stiu .
-
Toba nu rugineste - si-au dat seama ca o toba rugineste in 2-3 ani si o sa fie acoperita de garantie, asa ca le-au facut de inox - am cerut remedierea la tel cu un reprezentant suzuki Romania si mi- zis cu zambetul pe buze ca se remediaza cu o mica gaura - si la cele auzite i-am cerut daca cele zice prin viu grai le poate asterne pe foaie oficiala, raspunsul fiind afirmativ, iar in momentul in caee am declarat ca nu cred ca este normal sa aduc modificari de aceasta natura masinii si ca probabil un avocat o sa ii contacteze, cu un zambet pana la urechi a zis sa lasam atunci avocatii sa vb ei!
Nota: zambetele le-am perceput din tonalitatea vocii si a starii de beatitudine a interlocutorului - probabil ca timbrul serios il pastreaza pentru motoare si cutii, un far, o toba.... treaca mearga!
-
Pai daca nu rugineste ,de ce ii mai da gaura ???
Sa scoata apa ??
PAi tu ce vrei prin actiunea cu avocatul ,sa iti schimbe toba ???
-
Sa faca ce vor ei si sa scoata apa fara sa afecteze subansamblele prin batere, perforare, incingere sau orice alta metoda. Conform legislatiei in decurs de 15 zile de la semnalarea unei probleme, aceasta trebuie remediata. Ei m-au trimis acasa cu toba huruind!
-
Conform legislatiei in decurs de 15 zile de la semnalarea unei probleme, aceasta trebuie remediata
===============
Pai daca nu doresti sa te gaureasca :D ,cum sa faca ??
Scrie clar ca daca dau gaura in toba este ilegal ???
Nu te inteleg total ,decat partial ....
Toba nu are 5 ani garantie ??? Daca da , poti sa o gauresti .Rezolvi problema si scapi de stres .(asta este cel mai important lucru... )
Parerea mea .
-
Da tu 20000 euro pe masina, la un an cand ai apa in toba si huruie iti da o gaura, se mai strange apa in portbagaj, iti mai da o gaura... astea sunt solutiile agreate de suzuki romania?! E normal asa sau sunt eu din alta lume.
-
Pai iti intra apa si in portbagaj ??
ps off topic .Oricum 20.000 euro pt o masina este imens ...fie ea si de lux. Este MASINA nu casa .Si 15.000 euro este mult ....
-
Nu intra. Ziceam cum ar suna ca remediu pt orice, o gaura. Apropo, pt polita spate remediul este izolir band pe prinderi =)) inventiv romanul asta. In Germania tot asa se remediaza problemele aparute ?
-
Pai daca faci actiune in instanta , crezi ca ,castigi ceva ???
Au fost colegi cu motoare si cutii schimbate ,dar pentru plastice si tobe... , eu nu cred ca esti mai castigat ...
Banii tai ...decizia ta... :D
-
Parerea mea este ca nu trebuiesc acceptate interventii neconfirmate oficial.
Service-ul trebuie sa aiba buletine de service de la Suzuki chiar si pentru o gaura.
Ar fi normal ca la solicitarea clientului service-ul sa prezinte buletinul de service
sau sa faca referire in fisa service la numarul buletinului de service de la Suzuki.
Si neaparat clientul sa aiba fisa de service in care sa fie clar mentionata operatia.
In caz de posibile probleme tehnice generate ulterior (si post garantie) de acea interventie.
-
@aleksanders nu pricep un lucru : daca solutia este o gaura (inteleg ca este vorba de toba finala) de ce te-au trimis acasa tot cu huruitul in toba si...... de ce nu au dat ei gaura in service ?????????? :-/
-
Nu intra. Ziceam cum ar suna ca remediu pt orice, o gaura. Apropo, pt polita spate remediul este izolir band pe prinderi =)) inventiv romanul asta. In Germania tot asa se remediaza problemele aparute ?
Izolir band pe prinderile politei??? Ca sa previna ruperea acelor prinderi ... in utilizare normala?
Are service-ul buletin de service primit de la Suzuki sau operatiunea trebuie efectuata preventiv?
De catre service sau ...de catre client?
-
@aleksanders nu pricep un lucru : daca solutia este o gaura (inteleg ca este vorba de toba finala) de ce te-au trimis acasa tot cu huruitul in toba si...... de ce nu au dat ei gaura in service ?????????? :-/
Poate ca nu au (inca?) buletin de service oficial de la Suzuki ???
-
Am notificat prin email Suzuki Romania si am cerut remedierea in termen legal fara afectarea componentelor.
Urmatoarea notificare o sa fie direct in Japonia.
Daca e doar o gaura cum zice domnu Lerua - de ce nu da gaura aia ungurul din fabrica.... zic si eu. O sa cer si un raspuns de la RAR, daca in urma gauririi tobei finala la sugerarea Suzuki Romania - aceasta masina mai indeplineste criteriile de conformitate din punct de vedere al emisiilor si nu imi va afecta ulterior inspectiile tehnice periodice.
-
Customer inquiries has been sent to Suzuki Motor Corporation.
Poate e normal sa dau o gaura - astept si de aici un raspuns oficial
-
M-am uitat si pe alte forumuri (opel,VW,renault, ford,toyota) si se pare ca este o problema generala prezenta apei in toba finala la masinile cu motor pe benzina si cu catalizator din cauza condensului. In majoritatea cazurilor problema s-a rezolvat cu o gaura de 3-4 mm in punctul cel mai de jos al tobei. Cei care au ford zic ca la masinile lor aceasta gaura exista chiar din fabrica.
-
k- sa ii faci la a ta o gaura preventiv ca sa eviti acumularea de apa. Bafta
-
aleksanders eu inteleg ca esti suparat (si pe buna dreptate) dar nu e cazul sa fi rautacios. Eu am incercat doar sa spun ca aceasta problema exista si la.... case mai mari.... si care a fost solutia tehnica adoptata. Daca o sa apara si la mine aceasta problema probabil ca voi face acel orificiu fara sa stau prea mult pe ganduri.... ptr ca, logic gandind, nu vad ce impediment poate produce asupra emisiei de noxe. Grav era daca aceasta problema exista numai la Suzuki.
-
Personal, impartasesc pctul. de vedere al lui Aleksanders - daca e asa normala (si simpla) solutia la problema, de ce Suzuki nu o aplica macar din fabrica (asta daca nu e in stare sa-i impuna furnizorului sa livreze tobe de esapament cu gaura)?!
-
Habar n-am de ce . :-? Din ce am citit eu se pare ca numai cei de la Ford au acel orificiu facut din fabrica.
-
- SUZUKI ROMANIA IMI OFERA O HARTIE OFICIALA CA TOBA POATE FI GAURITA CA SA SE SCURGA APA ACUMULATA ACOLO!
:-j
Toba nu rugineste - ... le-au facut de inox
Ai probat cu magnetul daca toba e facuta din inox?
Sa faca ce vor ei si sa scoata apa fara sa afecteze subansamblele prin batere, perforare, incingere sau orice alta metoda. [...] m-au trimis acasa cu toba huruind!
Pai ce ai fi dorit sa-ti faca? Sa o scoata ei? Ei sint vinovati ca nu va acoperiti (infundati) gaura tevii de esapament cind va bagati masina la spalatorie? Lucratorii nu se uita unde ajunge apa si nici nu-i intereseaza. Pe citi de aici i-ai auzit ca-si protejeaza tobele la intrarea in spalatorii?
Apa din condens se evapora relativ repede.
In majoritatea cazurilor problema s-a rezolvat cu o gaura de 3-4 mm in punctul cel mai de jos al tobei. Cei care au ford zic ca la masinile lor aceasta gaura exista chiar din fabrica.
1. Printr-o gaura de 3-4 mm apa depozitata in toba nici nu curge;
2.o gaura data in toba, in timp se va mari si va duce la distrugerea tobei;
3. la ITP se va depista ca evacuarea nu mai este etaansa;
4. Nici o toba de eshapament nu are gaura practicata din fabrica pt scurgerea apei.
-
cand am vazut ca aceasta problema exista, de ani de zile, si la marci auto... mult mai titrate ... am incercat sa-mi fac singur curaj :D , si sa-mi spun ca nu e ceva grav. CUM isi dau aia de la ITP seama ca nu mai este etansa evacuarea ???? Astupa cu un cartof teava sa vada daca rasufla >:) ??? La verificare ei pun o sonda pe evacuare... nu optureaza iesirea gazelor !
-
CUM isi dau aia de la ITP seama ca nu mai este etansa evacuarea ???? Astupa cu un cartof teava sa vada daca rasufla >:) ??? La verificare ei pun o sonda pe evacuare... nu optureaza iesirea gazelor !
Sonda normal ca se pune pe evacuare insa testerul iti poate spune "dintr-o privire" ca traseul nu este etans. ;)
-
Ma rog, daca zici tu .... asa o fi, dar eu nu prea cred ca testerul este asa de.... destept. Inseamna ca toti care si-au gaurit tobele (si se pare ca sunt cu miile) au festelit-o la ITP.
Oricum........ uite asa o sa ajungem daca ne mai facem atata sange rau ptr ca se strange apa in toba de esapament !!! :-))
-
Personal, impartasesc pctul. de vedere al lui Aleksanders - daca e asa normala (si simpla) solutia la problema, de ce Suzuki nu o aplica macar din fabrica (asta daca nu e in stare sa-i impuna furnizorului sa livreze tobe de esapament cu gaura)?!
Total de acord cu cele de mai sus. In plus, daca Suzuki considera ca o gaura este rezolvarea problemei, fara implicatii negative pe viitor, sa faca bine sa emita un buletin de service cu documentarea tuturor pasilor ce trebuie urmati pentru constatarea si remedierea problemei in service, transparent si impartial.
-
nu prea cred ca testerul este asa de.... destept.
Este. Sint trecut prin sute de ITP-uri si stiu ce vorbesc. Cei care au gauri prin tobe sau trasee neetanse au inspectii luate prin shpaga.
Fa gaura si apoi mergi la ITP sa te convingi singur-singurel.
-
PS: acum 5 minute am facut testul cu magnetul..... toba finala nu este din inox... veritabil !!! Nasol ! :(
-
Informatiile cu privire la calitatea tobei, si anume ca este din inox cat si apa acumulata datorita condensului sunt relatarile mecanicilor - problema este cunoascuta si de suzuki romania - cand i-am spus reprezentantului, acesta nu a avut niciun moment de ezitare si mi-a oferit imediat solutia cu o mica gaura in esapament - cat despre spalatorie - ultimele 2 spalari le-am facut eu si nu am avut placerea sa bag apa pe teava, iar acum 2 zile cand am fost cu ea la spalatorie si as putea acuza acea practica neglijenta nu are a face - masina fiind programata de saptamana trecuta pentru acel huruit.... si cu asta vreau sa inchei cu datu de pareri cum e mai bine si cum nu - poate o sa fie pus un surub si la schimbul de ulei iti fac si golirea tobei de apa!
-
@aleksanders, cand ai avut ultima oara drum in afara orasului ?
Daca ai fi avut un drum lung ai fi scapat de apa din esapament. Asta se intampla la toate masinile.
-
ai dreptate, nu accepta hack-u cu gaura in toba. pune-i sa o dea jos si sa o curete daca nu pot scoate mizeria altfel
ai trecut prin ceva vad? in mod normal nu se aduna atata apa doar din condens
-
si cu asta vreau sa inchei cu datu de pareri cum e mai bine si cum nu
Scuza-mi faptul ca incerc sa-ti deschid ochii asupra unor lucruri obisnuite.
Bafta in realizari !!!
ai trecut prin ceva vad?
Daca treci prin vad, apa intra in toba doar cind motorul se opreste sau se incearca o schimbare de treapta de viteza.
-
deci poate intra
nu vad cum altfel s-ar putea acumula apa acolo in cantitati semnificative
-
Daca treci prin vad, apa intra in toba doar ... cand se incearca o schimbare de treapta de viteza.
Aicea m-ai pierdut... :-S
-
4. Nici o toba de eshapament nu are gaura practicata din fabrica pt scurgerea apei.
Habar n-am de ce . :-? Din ce am citit eu se pare ca numai cei de la Ford au acel orificiu facut din fabrica.
Eu am avut Opel (diesel) cu toba gaurita din fabrica.
...daca in urma gauririi tobei finala la sugerarea Suzuki Romania - aceasta masina mai indeplineste criteriile de conformitate din punct de vedere al emisiilor
Toba nu influenteaza (reduce) cu nimic emisiile de noxe. Rolul sau este doar de a reduce zgomotul.
Este. Sint trecut prin sute de ITP-uri si stiu ce vorbesc. Cei care au gauri prin tobe sau trasee neetanse au inspectii luate prin shpaga.
Nimic in lumea larga nu se impune cu limite absolute. Intotdeauna exista niste tolerante admisibile. Asa este si la verificarea sistemelor de evacuare. Exista limite admisibile si pentru neetansietatea lor.
Nu sunt eu etalon, dar am trecut, cu toba gaurita "tehnologic" la masina mentionata mai sus, 5 inspectii ITP fara nici o spaga.
-
si daca e totul asa de roz... de ce nu le gaureste ungurul din fabrica si macar stim un lucru!
-
Aicea m-ai pierdut... :-S
poate intra, da mai putina...
uite cum ies bulbuci incepand cam cu minutul 3:40.... :)
nu stiu daca atunci a intrat apa sau nu, dar nu am avut nici o problema cu toba pana la 240K km cand am vandut masina
https://youtu.be/eGlt0nUoH-k
-
Aicea m-ai pierdut... :-S
Cind se schimba treapta de viteza, motorul scade in turatie facind astfel toba sa "absoarba" apa ce trece peste nivelul tevii de esapament si nu s-o purjeze (sufle). Pt a nu permite oprirea motorului cind se intra intr-o balta cu nivel mai ridicat decit nivelul tevii de evacuare, aceasta se face cu motorul turat si in prima treapta de viteza
-
Eu am o explicatie mult mai simpla: apa intra in esapament cand mergi cu spatele!
Prin balta sau prin ploaie ...
-
@Laurentiu: Eu n-am trecut niciodata prin vad, deci nu stiam asta. Ma gandeam ca apa "intra" in toba daca presiunea hidrostatica (diferenta de nivel intre suprafata apei si cota tobei) este mai mare decat presiunea de evacuare a gazelor de ardere, care ies oricum cand motorul functioneaza. Daca la schimbarea de treapta se intampla conditia asta, atunci apa intra, altfel nu. Parearea mea... :good
@NicNic, esti genial: Asa intra si berea in gura :cheers:
-
@gabineg: Nu crezi ca o termoizolatie a esapamentului ar muta punctul de roua si condensul nu ar mai fi o problema?
:cheers:
-
In fiecare dimineața văd mașini cărora le curge apa pe țeava de eșapament , cele abia pornite , la unele chiar multă . Nu asa ar trebui sa fie si la Vitara ? Mai ales ca are si țeava îndreptata in jos. Si la Passat bolborosea apa dupa prima cheie , mai ales in sezonul asta .
-
E normal sa apara apa din condensarea vaporilor in toba. Insa nu e natural sa se acumuleze.
Apa din toba se elimina relativ usor: mecanic prin antrenare cu gazele de esapament sau prin evaporare and sistemul de esapament ajunge la o temperatura adecvata.
Cine gaseste apa in toba are cu siguranta o problema destul de ciudata.
-
@gabineg: Nu crezi ca o termoizolatie a esapamentului ar muta punctul de roua si condensul nu ar mai fi o problema?
Nu am studiat experimental condensarea decat la cazane. Nu ma pot pronunta la esapament. Dar, probabil ca o izolau producatorii daca era de folos.
-
Deci, pana la urma, formarea condensului in esapament nu este o problema asa de grava incat producatorii sa caute o solutie pe care sa o aplice in serie.
Cu exceptia celor de la Opel care au realizat o gaura de purjare....
-
@Laurentiu: Eu n-am trecut niciodata prin vad, deci nu stiam asta. Ma gandeam ca apa "intra" in toba daca presiunea hidrostatica (diferenta de nivel intre suprafata apei si cota tobei) este mai mare decat presiunea de evacuare a gazelor de ardere, care ies oricum cand motorul functioneaza.
Nu mi-am permis sa fac experiente cu propriile-mi masini asa ca am luat de bune explicatiile date de instructorul din scoala auto si care inca nu s-au dezmintit: cu treapta de viteza cu care mergi in rampa, cu aceeasi treapta o si cobori iar trecerea printr-o balta la care nu-i cunosti adincimea, o traversezi in treapta 1-a de viteza cu motorul turat (nu stii niciodata ce este sub apa).
-
Condensul în tobă NU e o problemă (http://bfy.tw/4fYZ). E o situație comună. Tocmai de asta, tobele se fac din materiale inerte la coroziune (inox). Dacă toba e din tablă moartă și ruginește, abia asta ESTE o problemă.
-
Se introduce un termoplonjon in toba care fierbe apa si o evapora.
Problema rezolvata! B-)
-
Pentru cei ce nu considera o problema apa in toba le doresc numai de bine si mult succes in a nu le hurui si lor finala.
-
tobele se fac din materiale inerte la coroziune (inox).
Ce masini de serie au iesit pe poarta fabricii cu tobe de inox?
Pentru cei ce nu considera o problema apa in toba le doresc numai de bine si mult succes in a nu le hurui si lor finala.
Multumim ! :) Oricum, tobele sint considerate CONSUMABILE asa ca ... ;)
-
Reacţiile chimice din catalizator: (http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/18-benzina/64-catalizator-benzina.html)
Hidrocarburi (HC) + Oxigen (02) => Dioxid de carbon (CO2) + Vapori de apă (H2O)
Monoxid de carbon (CO) + Oxigen (O2) => Dioxid de carbon (CO2)
Oxid de azot (NO) + Hidrogen (H2) => Azot (N2) + Vapori de apă (H2O)
Sau cum citisem în vremea când un nene voia să scoată un ban cinstit legiferând obligativitatea instalării catalizatoarelor pe toate tigăile înscrise în circulaţie, una din cele 3 funcţii ale catalizatorului este de a transforma hidrocarburile nearse/arse incomplet în apă şi codoi.
Prezenţa apei în toba de eşapament este normală, problema este că arhitectura/construcţia tobei nu facilitează evacuarea acesteia.
Părerea mea ...
-
... nu facilitează evacuarea ...
... totala ...
-
Totusi, care este legatura intre apa si huruiala?
-
maine daca prind cum huruie o sa filmez momentul - legatura intre cele doua fenomene nu cred ca o poate explica cineva - doar ca acest huruit s-a constatat la o masina care avea destul de multa apa acumulata in toba - masina avand 10 luni
ps - dupa mine sa stea toata toba in apa numai sa nu mai huruie
-
S-ar putea ca apa sa-i schimbe frecventa proprie și uneori sa intre în rezonanta...
Trimis folosind Tapatalk
-
Probabil ca nu "huruie" este termenul corect(apa nu huruie), de fapt "galgaie", un zgomot facut de apa datorita presiunii/vitezei gazelor eliminate. Cantitatea mare de apa e posibil sa se fii format si datorita drumurilor scurte facute cu masina, toba nu s-a incalzit suficient cat sa evapore apa, ci doar cat sa creeze un condens bogat. Cu totii am vazut dimineata cum se arunca apa pe teava tobei la colegii de trafic.
Iar tobe de inox nu face niciun producator, ele se fac din tabla tratata(acoperita) chimic si intra la categoria "consumabile" precum placute de frana, etc. Tobe din inox se fac doar la comanda, si costa f.mult, pt. ca implica site tot din inox, sudura cu electrod de inox(nu cred ca se poate cu sudura prin puncte). Probabil ca o iesire la munte ar rezolva problema.(fara gluma!). Ar fii mult timp motorul pornit, ar exista si rampe care sa faciliteze eliminarea apei.
-
Pentru cei ce nu considera o problema apa in toba le doresc numai de bine si mult succes in a nu le hurui si lor finala.
aleks nu ne-ai zis ce s-a mai intamplat cu apa din toba ??
-
Probabil ca s-a evaporat !!!! :-))
-
Ce masini de serie au iesit pe poarta fabricii cu tobe de inox?
Toyota LandCruiser. Detalii : Why The Toyota Land Cruiser Is So Expensive (http://oppositelock.kinja.com/why-the-toyota-land-cruiser-is-so-expensive-1715003811/) :D
-
Doar atit!? :D
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
apa este acolo si bolboroseste - fac demonstratie miercuri seara la polivalenta - SR refuza sa rezolve problema - la autonet s-a inregistrat o fisa cu problema nerezolvata si dupa 15 zile se inainteaza hartia opc-ului si din japonia astepyt raspunsul daca este oficiala practica de a gauri toba - in rest toate cele bune - miercuri macar schimb farul pe garantie - asa ca o sa ne delectam la un bolbotrosit de toba fara lumini disco.
@ lerua - sau aurel - cata grija pentru toba mea - vezi ca si tu ai tot vitara, si nu e sfanta si mie tatal meu mi-a zis ca nu e bine sa razi de raul altuia ca se ia.
-
@aleksanders nu am ras de beleaua ta cu toba . Am facut .... haz de necaz .... ca sa-mi fac curaj singur... in speranta ca masinile noastre nu vor avea si alte defectiuni .... mai grave ! :-t
-
masina a fost testata de nic nic la intalnirea din bucuresti si se pare ca nu este apa principala cauza, si este posibil sa fie ceva desprins in interior - cum imi fac timp merg la autonet unde au acceptat sa gasim o metoda de a scoate apa fara a gauri toba si daca tot huruie o sa fie schimbata.
-
Nici mie nu-mi vine sa cred ca-i apa de vina, ori ai ceva depuneri in interior ori ceva desprins si de aici si zgomotul, nu cred ca gaurirea ar fi rezolvat problema. Bafta in rezolvare!
-
huruitul nu este de la acumularea de apa din condens - probabil este vreo sita desprinsa ce intra in rezonanta la o anumita turatie..... toba o sa fie schimbata pe garantie.
-
S-ar putea ca apa sa-i schimbe frecventa proprie și uneori sa intre în rezonanta...
Am intuit rezonanta, dar nu și cauza ei...
-
Salut, ati rezolvat cu apa?
Si mie imi sfaraie, bolboroseste toba, dar cred ca aceea de mijloc. Autonet-ul nu o aude..:)) eu da.
-
Tocmai mi-am pus scut motor si la ridicarea masinii pe elevator am constatat ca evacuarea este nefiresc de jos pozitionata dupa parerea mea. E normal acest lucru?
-
Bănuiesc că evacuarea e la fel indiferent de tipul de tracțiune. În cazul acesta, locul acela ce pare gol e rezervat cardanului în caz de 4WD.
-
Nu mai deschid alt topic, ca-i foarte posibil sa fie aceeasi "buba".
De ceva timp a inceput si la mine sa faca urat esapamentul, de zici ca-i diesel. Ceva idei? Masina merge normal, nu am remarcat sa se fi schimbat ceva in functionalitate, dar huruitul asta e permanent, iar la o acceleratie usoare, pe la 1200RPM, se simte un usor huruit si in habitaclu, ca si cum ar rezona ceva. Imi e greu sa-l identific, dar vine de undeva din spate, jos, spre partea stanga, probabil legat de esapament.
https://streamable.com/hagz2v
-
Toba finala a fost cauza in cazul meu - o sita era desprinsa si huruia. a fost schimbata toba pe garantie.
-
Nu mai deschid alt topic, ca-i foarte posibil sa fie aceeasi "buba".
Nici n-avea rost !
Toba este o piesa consumabila ! Nici nu trebuie sa stii multa mecanica pentru a intelege ca s-a defectat, doar trebuie sa ai auzul bun !
Prin toba ies gaze fierbinti, respectiv trec prin niste site care suporta condens, rugina... se usuca si cade.
Si a mea are alt sunet si o astept la cotitura! :)
-
Ma gandeam eu ca de acolo.
Ati atut/aveti zgomote similare si voi sa inteleg?