Autor Subiect: Tot despre jante  (Citit de 30767 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cata quarkk

Re: Tot despre jante
« Răspuns #30 : 07.Iun.2013, 12:20:53 a.m. »
si cand am spus eu ca este nevoie de inele de ghidaj la jantele cu alezaj central mai mare, mi s-a sarit in cap...
 

Offline LeonardSZK

Re: Tot despre jante
« Răspuns #31 : 07.Iun.2013, 08:39:18 a.m. »
Jantele de tabla originale (sau aftermarket) pentru SX4 au gaura centrala de 60.1 mm si se sprijina/centreaza pe butuc.

P.S. Folosesc jante de tabla...  :D
Suzuki SX4 1.6 GS 4x4, Lagoon Turqoise
 

Offline Laurentiu

Re: Tot despre jante
« Răspuns #32 : 07.Iun.2013, 10:13:39 a.m. »
Jantele de tabla originale (sau aftermarket) pentru SX4 au gaura centrala de 60.1 mm si se sprijina/centreaza pe butuc.
Jante otel 6,0x15 Cod 7150 Suzuki SX4 5x114,3 ET50 CH60

Dimensiune janta    6,0x15
Latime    6,0
Diametru    15
Numar prezoane    5
Distanta prezoane    114,3
ET (dezaxare)    50
Gaura centrala    CH60
Model    Suzuki SX4

Si acel 0.1, pe ce se sprijina ? Fiind cu 0.1 mai mare => diferenta se va sprijini pe aer.

Cite SX4 am vazut pina azi cu jante de tabla, niciuna nu avea inel de centrare iar butucul nu ajungea pina IN gaura centrala.

Fiecare posesor de SX4 are in portbagaj roata de rezerva cu janta de tabla. Puteti vedea fiecare daca janta se centreaza pe butuc sau nu folosind doar suruburile sau piulitele din echiparea masinii.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Tot despre jante
« Răspuns #33 : 08.Iun.2013, 04:14:00 a.m. »
Jantele de tabla originale (sau aftermarket) pentru SX4 au gaura centrala de 60.1 mm si se sprijina/centreaza pe butuc.

P.S. Folosesc jante de tabla...  :D
Si eu, iarna :)

Offline rexkrokiDAU

Re: Tot despre jante
« Răspuns #34 : 08.Iun.2013, 04:24:16 a.m. »
Jantele de tabla originale (sau aftermarket) pentru SX4 au gaura centrala de 60.1 mm si se sprijina/centreaza pe butuc.

P.S. Folosesc jante de tabla...  :D

 +1

Offline Laurentiu

Re: Tot despre jante
« Răspuns #35 : 08.Iun.2013, 08:39:51 a.m. »
Si eu, iarna :)
Si daca tot le folositi, centrati rotile pe gaura centrala ? Adica daca le puneti pe butuc (fara suruburi) si miscind roata in plan vertical, aceasta nu are pic de joc ? Sta TEAPANA pe butuc ?
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline LeonardSZK

Re: Tot despre jante
« Răspuns #36 : 08.Iun.2013, 12:28:07 p.m. »
Da!
Suzuki SX4 1.6 GS 4x4, Lagoon Turqoise
 

Offline Laurentiu

Re: Tot despre jante
« Răspuns #37 : 08.Iun.2013, 02:35:36 p.m. »
OK. Fericitule !  :D
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline hugbear

Re: Tot despre jante
« Răspuns #38 : 27.Aug.2013, 11:14:04 p.m. »
Dupa primele doua opinii, vine si a treia. Pe scurt,
Citat
    What purpose do hub centric rings serve?

A hub centric ring’s sole purpose is to help align and center the wheel and tire assembly on the vehicle’s hub pilot. Once the wheel assembly
is torqued, the hub centric ring’s job is complete. Hub rings help reduce and can eliminate wheel and tire vibrations caused during installation.
(...)
The vehicles hub pilot, studs, and lug nuts are not load bearing. What actually holds a wheel on the vehicle is force friction
that is created once the lug nuts are torqued to specifications set by the vehicle manufacturer.
Si, ca sa fie tot tacamul, si a patra:
Citat
The friction forces you bring up are large and for the most part are the reason we don't have problems when using aftermarket wheels that are not hub-centric. The center bore is there as kind of a safety net that, in a very large impact (very deep pot hole, running over a 2X4 on the freeway, some catastrophic crash ) which could overcome that friction force, would absolutely keep the studs/bolts from seeing shear forces.
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1551
  • Thanked: 234 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: Tot despre jante
« Răspuns #39 : 25.Feb.2014, 12:42:19 p.m. »
Am gasit un set de jenti de tabla la 15 de toyota, dar  :-t singura diferenta este ca, :notlst: gaura de centrare nu are diametrul de 60 ci de 61, oare va fi vreo problema daca diferenta va fi de 0,5 mm pe raza
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite