Autor Subiect: Accidente...  (Citit de 26781 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline miocrl

Re: Accidente...
« Răspuns #20 : 04.Feb.2013, 10:09:30 a.m. »
parerea mea e ca daca ei ar sti tot ce trebuie schimbat si ar comanda tot odata va dura 1 luna.. dar dupa ce vine primul transport, ei isi mai dau seama ca lipseste ceva si mai comanda odata... si mai asteapta 1-2 saptamani, si tot asa.. deci daca socotim ce am descris eu.. ajungem la 2 luni sigur.

deci daca iti conduci masina in 2 luni de acum eu zic sa fii bucuros :)

Offline hugbear

Re: Accidente...
« Răspuns #21 : 04.Feb.2013, 11:30:38 p.m. »
Si asa e necajit, nu-l mai demoraliza si tu! Poate s-or misca mai repede daca-si vad banii in cont.
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline suzukisx4x4

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 234
Re: Accidente...
« Răspuns #22 : 05.Feb.2013, 10:26:50 a.m. »
Care ar fi diferenta dpdv al comportamentului viitor al masinii? Va rog sa-mi sugerati intrebarile pe care sa le pun?
Orice service care se respecta, are in dotare si o "masa geometrica" (mecanica sau electronica) pentru alinierea sasiurilor avariate. Pentru "mesele mecanice" trebuie sa se cunoasca punctele de masurare si valorile distantelor initiale dintre ele; pentru "mesele electronice", acestea trebuie sa aibe in memoria computerului programul cu punctele si valorile ce trebuiesc masurate in functie de tipul autoturismului. Cu ajutorul acestor mese, sasiele sint trase de prese hidraulice si aduse la valorile initiale diminuand diferentele dintre masuratori.

Dupa o astfel de reparatie, utilizatorul sau proprietarul masinii, poate verifica daca totul s-a facut corect astfel:
- pe drum drept si orizontal, la orice viteza masina nu trebuie sa traga nici stanga si nici dreapta la lasarea volanului liber; conditii obligatorii: unghiuri roti corect reglate; nici o roata sa nu fie infranata; aceeasi presiune in pneuri;
- la trecerea printr-o balta, urmele lasate pe asfalt uscat in linie dreapta de cauciucuri atit pe dreapta cat si pe stanga trebuie sa lase aceeasi distanta intre urmele rotilor fata si cela din spate (ecartamentul puntii spate este diferit de ecartamentul puntii fata si din aceasta cauza niciodata roata spate nu va calca pe urma rotii fata); conditii: acelasi tip de anvelope macar pe fiecare punte in parte; presiune egala in anvelope; unghiuri roti corect reglate;
- la urmarirea din spate a masinii "avariate" sa nu existe diferenta in plan longitudinal intre botul si coada masinii (axa de inaintare a masinii sa fie paralela cu axa drumului).

Cat privesc piesele pentru efectuarea unei comenzi complete, daca ar fi dupa mine as demonta absolut tot ce este stricat si as face o lista completa de achizitionare si nicidecum o lista facuta la prima vedere si fara demontare asa cum fac asiguratorii. Pot exista si piese ascunse vederii ce pot fi reparate ori inlocuite. Cu toate piesele achizitionate inclusiv capota, pana la nivelul motorului, montare nu trebuie sa dureze mai mult de 2 maxim 3 zile cu masuratorile de rigoare.
"Mi-e teama de ziua in care tehnologia va fi mai importanta ca relatiile interumane. In lume va exista o generatie de idioti. "
Albert Einstein
 

Offline adrian_r5

Re: Accidente...
« Răspuns #23 : 05.Feb.2013, 10:59:10 a.m. »
Pentru "mesele mecanice" trebuie sa se cunoasca punctele de masurare si valorile distantelor initiale dintre ele
In manualu' de service de unde am luat "pozele" de aici sint scrise "valorile distantelor initiale" de care zici  >:D<
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 779
  • Thanked: 116 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Accidente...
« Răspuns #24 : 09.Feb.2013, 07:48:44 p.m. »
Acum conduc, temporar, un Mitsubishi L200,camioneta. Slava Domnului si multa sanatate celui care mi-a imprumutat-o. Dar abia astept sa fie gata masinuta mea. Nici nu vreau sa-i "pisez"prea mult. Sa nu aiba tendinta sa"dea peste ochi",cum se zice!. Dar sunt foarte nerabdator. Multumesc mult pentru sustinere! :pardon:
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8024
  • Thanked: 252 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: Accidente...
« Răspuns #25 : 09.Feb.2013, 07:57:12 p.m. »
Poate ne impartasesti mai multe de la volanul pickup-ului! ;)
Go Terios!!!:)
 

Offline suzukica

Re: Accidente...
« Răspuns #26 : 10.Feb.2013, 06:42:12 a.m. »
Sal., am citit si eu cele intamplate! Succes.
« Ultima Modificare: 10.Feb.2013, 06:45:54 a.m. de suzukica »
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 779
  • Thanked: 116 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Accidente...
« Răspuns #27 : 10.Feb.2013, 12:16:17 p.m. »
Poate ne impartasesti mai multe de la volanul pickup-ului! ;)
  Eee, cum să fie, zici că sunt cu"transatlanticul". E interesant. Se conduce neașteptat de ușor. Dar trebuie să am grijă cum iau curbele, cum parchez , e mare și înaltă. Mi-ar place dacă mi-aș permite-o. Dar consumă cam mult( cam 10 L motorină) și are taxe de taxe... Ești mai sus și la propriu și la figurat...
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline lucianer

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 8024
  • Thanked: 252 times
  • Gen: Bărbat
  • Daihatsu Terios, 1.5 16V 105 CP Benzinar/GPL
Re: Accidente...
« Răspuns #28 : 10.Feb.2013, 01:04:51 p.m. »
...alta viata  :D
Go Terios!!!:)
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 779
  • Thanked: 116 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Accidente...
« Răspuns #29 : 10.Feb.2013, 03:15:29 p.m. »
Întradevăr, altă viață! E super! Mi-ar plăcea să mi-o permit! Dar aștept la Suza mea! :dknw:
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț