Autor Subiect: Accidente...  (Citit de 26745 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline adrian_r5

Re: Accidente...
« Răspuns #10 : 29.Ian.2013, 11:16:43 a.m. »
Ingrijorarea mea este, in acest caz, ce inseamna:
"reparatie la repere:
cap lonjeron stanga
cap lonjeron dreapta"?
  Din umila mea cultura tehnica stiu ca e problema cu lonjeroanele in ceea ce priveste comportamentul viitor al masinii reparate. Cei din service mi-au zis ca nu-i problema, ca n-o sa-mi afecteze directia,etc,etc.
Asa arata "sasiul" de SX4:



Intrebarea mea este - la ce se refera nea Lucian cind spune "cap lonjeron" ... la pozitia "a" sau la pozitia "c" (din poza a doua)  :-/
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 779
  • Thanked: 116 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Accidente...
« Răspuns #11 : 29.Ian.2013, 11:24:58 a.m. »
 Pentru ADRIANR5. Cred ca nici el nu stie.Cred ca cel mai bine stiu cei din service. Ei ar trebui intrebati. Dar nu stiu ce sa-i intreb efectiv, cum sa fac asta? Care ar fi diferenta dpdv al comportamentului viitor al masinii? Va rog sa-mi sugerati intrebarile pe care sa le pun? Multumesc!
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline adrian_r5

Re: Accidente...
« Răspuns #12 : 29.Ian.2013, 11:57:22 a.m. »
Seful de service, pot spune ca, imi este oarecum amic.
Dar nu stiu ce sa-i intreb efectiv, cum sa fac asta?
Pai daca iti este "oarecum amic" eu zic sa-l intrebi direct   ;)  Adica sa studieze masina si sa-si spuna parerea ca doar e "sef de service" ;)

Care ar fi diferenta dpdv al comportamentului viitor al masinii? Va rog sa-mi sugerati intrebarile pe care sa le pun? Multumesc!
Puntea fata este prinsa undeva in zona "c" ...  zona "a" nu prea are legatura cu trenu' de rulare ... Evident ca atita vreme cit nu avem nici un fel de detaliu despre zona afectata de accident nu facem decit sa "vorbim discutii" si sa practicam unul din sporturile nationale ale romanilor - "datu' cu parerea"  :P
Caroseria se verifica / repara pe un "stand redresarea structurii de rezistenţă a caroseriei" ... nu se face dupa ureche din ciocan.
« Ultima Modificare: 29.Ian.2013, 12:00:06 p.m. de adrian_r5 »
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah:
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 779
  • Thanked: 116 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Accidente...
« Răspuns #13 : 29.Ian.2013, 12:43:15 p.m. »
   Am sunat la service si mi-au zis ca in partea de sus, nu are legatura cu trenul de rulare. Acum...Dumnezeu cu mila. Sper sa nu umble cu cioara vopsita. Eu oricum n-am cum sa verific. Trebuie sa merg pe incredere, n-am incotro! Multumesc oricum. O sa va tin la curent cu evolutia situatiei. Pana acum au fost seriosi cu alte ocazii (mai putin grave, intradevar!) :dknw:
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline BXXENL

Re: Accidente...
« Răspuns #14 : 29.Ian.2013, 01:13:50 p.m. »
Cum sa nu. Te uiti sa pice toate piesele bine, verifici distanta dintre panouri sa fie egala si constanta, verifici directia (geometria) sa fie in parametri. Daca astea sunt bine, a iesit bine. Daca o roata pica stramb, sau un panou la fel, e clar ca masina e inca suie.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline fireburn

Re: Accidente...
« Răspuns #15 : 29.Ian.2013, 02:34:36 p.m. »
Bine ca sunteti sanatosi.
In alta ordine de idei, am avut o problema similara cu o toyota Auris, respectiv lonjeron care a fost indreptat (printre multe altele), nu inlocuit.
Masina era sa fie data dauna totala, dar nu a fost; s-a reparat si cand spun ca s-a reparat inseamna ca nu mai are nici un fel de problema.
Cum a zis si Hug, plasticele sunt enorm de scumpe.
Se va repara si a ta, cu siguranta.
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline hugbear

Re: Accidente...
« Răspuns #16 : 29.Ian.2013, 06:37:56 p.m. »
Seful de service poa' sa-ti fie "oarecum" amic dar vorba aia, "drijba-i drujba, slujba-i slujba" si pana una-alta cea care-i pune fasole-n strachina e slujba, nu drujba. Asa ca imediat dupa ce se face reparatia (dupa cum speram, grosul facturii e format din piese inlocuibile) te duci frumusel la un service independent despre care stii (sau vei sti) ca se ocupa cu redresatul sasiurilor si, pe banii tai, ii rogi sa-ti verifice alinierea sasiului. Daca-i naspa te intorci la amicul "oarecum" si-i explici ca inclusiv reparatia are garantie si tre' s-o refaca.

SAU

Ca sa eviti drumuri inutile si eventual distrugerea unei prietenii, poti sa-l informezi amical ca intentionezi oricum sa-ti faci verificarea aliniamentului dupa reparatie asa ca ar face bine s-a aibe grija s-o nimereasca din prima ca sa nu munceasca de 2 ori.

Ce viteza aveai cand ai lovit Loganu'?

In rest ce sa mai zic, asteptare usoara. Cred ca singurele aspecte fata de care tre' sa fii atent este calitatea manoperei si sanatatea familiei. Asteptam sa ne dai curand vesti bune in ambele sensuri!  :good:
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 779
  • Thanked: 116 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Accidente...
« Răspuns #17 : 30.Ian.2013, 11:57:43 a.m. »
 Mersi, Hugbear. Ai dreptate. O sa-i zic,asa, diplomatic ca o sa ma duc, pentru linistea mea la un service care are utilaje pentru sasiuri. Numai ca pe-aici, pe la Ploiesti, nu stiu cine sa aiba asa ceva. Dar o sa ma interesez.
  Loganul care mi-a iesit in fata , mi-a zis soferul, plecase de pe loc de la cativa metri de coltul intersectiei (5-7 metri). Cauta pe cineva in zona si oprise pe dreapta sa-l sune pe mobil sa-l intrebe unde sta. Acel "cineva"i-a spus ca o sa iasa la poarta sa-i faca semn cu mana. Si asa a facut. Numai ca soferul Loganului a plecat de pe loc cu ochii pe cel cautat care-i facea cu mana de pe partea cealalta a intersectiei. Si astfel nu a mai vazut semnul STOP. Si mi-a iesit mie in fata. Nu avea deci viteza, dar nu a schitat nici un gest de franare. Eu veneam cu SX4 de pe drumul cu prioritate. Nu aveam viteza desi soseaua era uscata si libera. Insa in zona (in Bereasca, in Ploiesti, daca stiti) astfaltul e strabatut de numeroase urme de santuri ramase de la subtraversari pentru diverse utilitati (apa,gaze), e zona de case. Acestea au rolul, vrand-nevrand, de limitatoare de viteza. Deci, si sa vreau sa "o calc"mai tare, nu aveam cum. Deci cred ca aveam cam 40-50 km/h. Intersectia e in forma de cruce cu vizibilitate minima. Pai daca am fi avut viteza mare se lasa cu victime grave. Ne-a ferit Dumnezeu. A fost o "cumpana".
   Omul ma suna in fiecare zi sa ma intrebe ce face sotia. I-am zis ca nici eu nici sotia nu-l uram. Nu le avem pe-astea. Suntem oameni cu frica de Dumnezeu. Puteam sa fiu eu in locul lui. A fost un moment nefericit. Karma, Darma,...
   Multumesc pentru gandurile bune... :pardon:  >:D< :-O
« Ultima Modificare: 30.Ian.2013, 12:03:08 p.m. de vali22 »
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 779
  • Thanked: 116 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Accidente...
« Răspuns #18 : 03.Feb.2013, 09:42:18 a.m. »
    Am fost la service si am vazut-o demontata. M-a chemat domnul pe care-l cunosc. Ma stie de mult si stie ca imi fac probleme, mai ales ca l-am si pisat cu telefoanele. Mi-a aratat lonjeroanele. Nu sunt indoite. Cel din dreapta masinii are la capat o "tablitza", care e putin desprinsa. A zis ca se face masina dar dureaza mult, 1-2 luni. Dureaza mult pana vin toate piesele. Sper sa fie bine! :-?
« Ultima Modificare: 03.Feb.2013, 09:43:50 a.m. de vali22 »
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline adrian_r5

Re: Accidente...
« Răspuns #19 : 03.Feb.2013, 10:56:20 a.m. »
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)

Better Motörhead than Dead :yeah: