Suzuki Club ROMANIA
Suzuki - discutii TEHNICE => Suzuki SX4 => Diverse Suzuki SX4 => Subiect creat de: Mugur din 17.Mar.2012, 11:05:08 a.m.
-
Dragilor,
Doresc sa achizitionez un SX4 pentru sotie, locuim la casa si cred ca ar fi util varianta 4x4, mai o iarna grea mai o iesire in natura (atentie pentru off-road am un Jimny!!)
Am vazut ca la probleme tehnice sunt vre-o 7 pagini....
Ce ma sfatuiti? e o alegere ok sau nu ? daca da care varianta este mai buna ce varianta de motorizare? ce consum?
Din ce am vazut stalpii din fata mai au un gemulet mic ceea ce micsoreaza un pic acel unghi...e intradevar deranjant la condus?
Multumesc frumos pentru raspunsuri pertinente cu eplicatii!
Mugur
-
Eu am luat SX4 tot pt sotia acu 2 ani si suntem foarte multumiti ;-)
Singura problema a fost la inceput cand s-a aprins ESP, problema fiind un senzor care dadea eroare dar s-a resetat dupa ce am deconectat bateria si de atunci... no problem.
4x4 se comporta bine atat pe zapada cat si pe drum forestier cu noroi.
Consumul 7-8 iarna in oras cu degivrari dimineata (motor 1.6 120calut)
Legat de stalpii din fata pot sa zic ca la inceput mi se parea ciudata pozitia de condus si oglinzile parca erau prea in spate, dar dupa scurt timp m-am obisnuit si nu deranjeaza deloc.
Un prieten de la care luam des piese (pentru fostul RX4) cand a auzit de SX4 mi-a zis ca ne auzim peste 6-7 ani... :P
Nu stiu ce sa mai zic, decat ca s 100% multumit de alegerea facuta >:D<
-
Am vazut ca la probleme tehnice sunt vre-o 7 pagini....
... asta pentru oameni sunt destul de activi pe aici si au pareri diverse...probleme serioase sunt, dupa parerea mea :) , doar cele legate de caseta de directie si de discul de ambreiaj, de care eu pana la 27.000 am fost ferit.
Ce ma sfatuiti? e o alegere ok sau nu ? daca da care varianta este mai buna ce varianta de motorizare? ce consum?
bun ar fi diesel...dar diferenta intre pretul de lista al acestuia si cel al benzinarului (aprox 3500 euro) mi se pare greu de acoperit daca nu faci multi km.
al meu 1,6 -107 cp nu m-a dezamagit, poate un pic cuplul in turatii joase...dar compenseaza in schimb de la 3000 rpm in sus :x
Din ce am vazut stalpii din fata mai au un gemulet mic ceea ce micsoreaza un pic acel unghi...e intradevar deranjant la condus?
depinde de pe ce masina vi, nu deranjeaza decat arareori in viraje stranse si te obisnuiesti repede
- masina asta nu este "state of the art" dar cred ca inglobeaza cam toate tehnologiile de care ar putea avea nevoie un om normal, si toate astea la un pret cum nu prea cred sa gasesti pe piata. vezi oferta NAVI http://www.suzuki.ro/autoturisme/promotii/sx4-1-6-gs-4wd-navi/ nu cred sa gasesti asa dotari la masini sub 15 k
sper sa-ti fie de folos, in luarea unei decizii bune
-
Cele 7-8 pagini nu sint de probleme tehnice ci de COMENTARII asupra problemelor tehnice, e o diferenta! Colegul csb reuseste(oras iarna+degivrare) un consum mai mic decit cel comunicat de constructor; ce ti-ai putea dori mai mult????? :D
-
Si, da, subscriu lui XIM, in banii astia gasesti cateva alternative, dar NU 4x4; iar ESP-ul face toti banii.
Cum vii de pe un Jimny, oricat de spartan ar considera unii interiorul SX4-ului, nu vei constata decat imbunatatiri.
Si pentru sub 100.000 km pe an posibil sa fie mai convenabil modelul pe benzina.
Nu negam (cei de pe acest forum, sau macar unii cat de cat sinceri) ca exista si mici probleme, dar puse in balanta nu credem ca e ceva mai convenabil pe piata la ora asta.
Daca ne inselam, chiar te rugam sa ne zici si noua.
Spor si...alegere inteligenta!
PS Modelul are si o forma mai feminina care a determinat-o pe sotia mea sa excluda alte alternative. A fost o ... :x la prima vedere, atunci, in 2007...Si nu regretam nimic...ba, mai mult, de-atunci up-grade-urile n-au mai contenit (scut, carlig, portbagaj deasupra, aparatori vant...)
-
Ia-l, nu mai sta pe ganduri, si vei fi multumit. Statistic e posibil sa-ti se intample vreo stricaciune, dar in general masina e fiabila, stabila, usor de manevrat si mai ales de parcat, mai ales daca iti pui senzori. In plus, am vazut in trafic multe doamne la volanul ei, iar pe forum sunt mai multe colege care pot confirma cele spuse de mine.
Gemuletul lateral te ajuta uneori, alteori te incurca. In timp insa, iti dezvolti o "rutina" de miscare in scaun, astfel incat sa eviti situatiile in care nu vezi de stalpul lateral.
O nereusita reala este portbagajul mic. Daca sunteti o familie cu necesitati de spatiu (carucior de copil, etc) la transport, mai trebuie inghesuite bagaje siin spatiul banchetei din spate.
-
Ar fi caraghios ca un posesor de SX4 sa spuna, "nu, nu merita, mai bine orienteaza-te spre alta marca sau model." Evident raspunsul nu poate fi decat ca SX4 e o masina fiabila, care nu te lasa la greu (citeste si "Jurnalele de Bord" ca sa vezi cam prin ce cazne au trecut unele...
Ideea e sa iei o masina care sa satisfaca scopul. Vrei o masina de oras? vrei de teren? tii sa fie hatch back sau poate sa fie si sedan? E doar pentru sotie, sa mearga prin oras? vrei sa iesi si la drum lung cu ea? tii neaparat sa fie Suzuki?
Poate ca Ignis ar fi un raspuns mai corect...
Succes la alegere!
-
Ar fi caraghios ca un posesor de SX4 sa spuna, "nu, nu merita, mai bine orienteaza-te spre alta marca sau model."
De ce :-/ :-/ :-/
-
Eu, ca fost posesor de Tiguan (ceva vreme in urma), acum am testat foarte atent piata si am luat hotararea ca sa fie SX4. Am pus in balanta ce ofera ceilalti producatori si consider ca SX4 este un best deal. Pare a fi un 4x4 simplu si care nu te lasa la greu. Mai ales versiunea asta cu navi este bestiala. Nu imi vine sa cred cate se ofera in echiparea standard. Un singur lucru ii lipseste, tempomatul. Chiar si asa, go 4 it. :)
-
Pare a fi un 4x4 simplu si care nu te lasa la greu.
Depinde ce intelegi prin greu. Si eu am sx4, dar am invatat ca totusi la ea limita de greu apare destul de repede. Intradevar pachetul de dotari/optionale incluse in pretul de vanzare este mai mult decat ok (acesta a fost atuul ce ma facut sa mi-o iau). Pentru mine este prima masina 4x4 din cate am avut, dar pot spune ca acolo unde am intrat sau ceea ce am facut cu ea faci si cu un logan (evident ceva mai chinuit). Singura diferenta exaltanta apare intr-adevar pe zapada. In oras faci partie celorlalte masini cu ea.
-
Sa nu crezi ca ma imbat cu apa rece; SX4 este totusi un crossover, nu un off road pur sange. Cand am spus "la greu" m-am referit la pante umede, zapada de iarna, noroaie mici, etc. Nu am de gand sa fac off road, o sa o folosesc oarecum "domestic" Sx4 va fi un fel de back up pentru HB-ul Megane Tce, cealalta masina de familie.
Eu m-am uitat si catre piata SH pentru un Samurai sau Jimny. Scuteam cateva mii de euro la cumparare, bani pe care imi asumam riscul sa-i bag mai tarziu in reparatii. In final am decis sa fie una noua, si am ales SX4.
Buna comparatia cu Loganul, insa acesta nu are 4x4. Si multe dotari ale SX4, nu sunt nci macar pe lista de optionale pentru Logan si altele din gama Dacia.
-
Nu o poti compara cu o dacie. Pur si simplu nu poti...
Am fost la test drive la Sandero, da, ok, masinuta buna de noua. Nimic imopresionant. O cumpar ca-mi foloseste garda la sol, scutul, etc, numai buna pt drumuri proaste.
Apoi mi-a venit ideea sa mai arunc o privire peste ce ofera altii, poate la o diferenta mica de pret iau alta marca, nu dacie.
Si asa am ajuns la SX4, pe care il lasasem balta in toamna ca avusese un pret prea mare.
Merg la testdrive, raman MASCA doar cand intru in masina, fata de sandero. S nu ma refer la calitatea plasticelor, ci la tot interiorul/exteriorul in sine.
Si uite acum umblu sa inmatriculez un SX4 2WD GLX, versiunea de baza, care, in care m-am urcat cand a venit, m-am indragostit pe loc. Sa nu mai specific ca are garda lui 4x4, pe masurate, si body kitul lui.
Ce mai conteaza CASCO, piesele, chestii care-s ceva mai scumpe, cand te indragostesti ? :)
Am ales SX4 fiindca era singura varianta de noua (dupa ce Ford Fusion s-a scos de pe piata), in afara de Dacia, pentru iesiri weekend de weekend la munte si sa nu ma *** pe mine de frica cand dau de un drum usor denivelat.
Sunt sigur ca varianta 4x4 isi merita toti banii, dar si a mea va fi mai mult decat utila/placuta decat o Dacie :)
-
Comparatia cu Loganul nu a fost decat pur functionala, se referea la categoriile/sectoarele de drum pe carele poti strabate cu masinile, nici decum la dotari, aspect sau performantele declarate de fabricant.
Unghiurile de atac/degajare si garda la sol nu le deosebeste cu mult, ba chiar le apropie pe aceste 2 masini.
Ma bucur ca un fost posesor de Tiguan trece fara regrete la SX, cu toate ca eu unu nu imi pot imagina o comparatie in care sa iasa castigator SX-ul
-
Ba da. Pretul, intretinerea si, subiectiv, aspectul :) Sunt si eu incantat de alegerea lui si, implicit, de a mea.
Eu totusi tind sa cred ca o sa merg mai relaxat pe unele drumuri decat as fi mers cu Dacia. Dar asta nu inseamna ca nu isi facea si ea treaba. Abia astept s-o scot pe Suzi pe-un drum mai denivelat.
-
SX4 de care vorbesti este 4x4 sau cel 2WD?
-
Si uite acum umblu sa inmatriculez un SX4 2WD GLX
-
Dupa cum vezi, da. Impresionat pana la ultima picatura, sa zic asa :)
Varianta full 4x4 depasea cu mult bugetul meu, dar si gusturile mele. In afara de airbaguri, ma scutesc de toate :) Altfel spus, sunt multumit pana acum.
-
Un Tiguan S&S cu dotarile SX4 costa in jur de 28 500 euro, insa fiabilitatea nu se dubleaza in banii astia; iar celelalte, intretinere, piese schimb, manopera, etc. urmeaza si ele trendul...
SX4 iese castigator prin prisma pretului, piese de schimb, manopera, simplitate constructiva, electronica redusa la strict necesar. Tiguan are calculator implicit pentru frana de mana, care este electronica.
Iar eu nu trec acum de la Tiguan la SX4; Tiguan am avut acum doi ani, dupa care am trecut la un Golf 6. Si credeti-ma ca Tiguanul nu este un monument de fiabilitate :D
Acum am si un Megane 3 tce, iar partea buna este ca SX4 si Megane au jante compatibile; asa ca, probabil voi folosi un singur set pentru iarna >:D<
-
Da, luand in calcul argumentele de mai sus, incep sa imi apreciez si eu masina putin mai mult, dar totusi, astept o parere a ta si dupa ce o sa o folosesti 1-2 ani, sa vedem atunci cat de solide or sa ti se mai para si tie. Cand am luat masina si eu eram extraordinar de incantat si o laudam tuturor (cunoscuti sau nu). Acum, dupa 15.000 euro dati pe ea si aproape 2 ani trecuti, avand timp sa o analizez/testez eu am reusit sa imi explic de ce este cea mai ieftina din segmentul ei. Si nu, nu este ieftina pentru este cea mai buna si se vinde in milioane de exemplare ;). Are destule probleme. Acum depinde de cat de mult esti dispus la compromisuri. Eu se pare ca nu mai sunt atat de indulgent precum alti colegi de forum. Nu stiu, poate eu am alt sistem de valori pentru banii cheltuiti; sistem ce ma tine in loc sa o vand si sa ma reorientez catre alta masina.
Partea cu jantele compatibile nu este chiar adevarata.....am cautat in toamna de am inebunit jante compatibile si pur si simplu nu exista (excepand cele de fiat sedici). Au dimensiuni comparabile, dar difera distanta dintre prezoane.
-
114,3 SX4
114,3 M3
ce difera este alejajul central 66,1 M3, 60 SX4;
-
Adica iti trebuiesc distantiere/inele de centrare, ca toata greutatea sa nu se lase in prezoane. La tine, avandu-le deja, o sa merite cautarea/confectionarea dar pentru un consumator normal nu este ceva de luat in calcul.
-
Comparatia cu Loganul nu a fost decat pur functionala, se referea la categoriile/sectoarele de drum pe carele poti strabate cu masinile, nici decum la dotari, aspect sau performantele declarate de fabricant.
Unghiurile de atac/degajare si garda la sol nu le deosebeste cu mult, ba chiar le apropie pe aceste 2 masini.
Ma bucur ca un fost posesor de Tiguan trece fara regrete la SX, cu toate ca eu unu nu imi pot imagina o comparatie in care sa iasa castigator SX-ul
Tin sa te contrazic putin.Ok, la dotari nu are cum sa fie Sandero Stepway la acelasi nivel cu SX insa, aceea garda la sol de 4x4(cum ii spui tu) este mai mica cu un cm fata de Dacie( 16,5cm SX4 2WD si 17,5cm Dacia Sandero Stepway ) .
Chiar sunt doua masini din aceeasi clasa , nu vad o comparatie cu Tiguan :-? ...
http://www.youtube.com/watch?v=TMwdhf4G8ls&feature=relmfu (http://www.youtube.com/watch?v=TMwdhf4G8ls&feature=relmfu)
:D
-
Mie Sandero Stepway mi se pare o gluma proasta;dovada ar fi si numarul redus de masini prezente pe strazi. Eu am mers cu Sandero normal si masina asta lasa foarte mult de dorit la stabilitate. Imi inchipui cum se comporta ridicata cu alti cativa cm....Stepway este ceva care nu este nimic! Tot ce vad acolo este un Logan sarit la pret, ca si Sandero normal!
Pentru mine Dacia este asa: Logan si Logan pick-up sunt OK! Sandero/Duster/Lodgy never ever...
-
Nu aceeasi impresie o au si cei din Europa , acolo vanzarile sunt mult mai mari decat in Romanica.Este in principiu o masina care se adreseaza ceor tineri.Aceeasi parere o am si eu in privinta acelor masini 4x4 care sunt scoase si in varianta 4x2...nu vad rostul lor,sorry.
Ma intreb ce ar fi fost un "mic " Stepway 4x4? :)
-
dovada ar fi si numarul redus de masini prezente pe strazi.
Depinde pe care strazi te uiti ... de ex. in Beograd am vazut multe Stepway-uri de ziceai ca e masina nationala >:D<
Ma intreb ce ar fi fost un "mic " Stepway 4x4? :)
Un mic bestseller :-/
-
Mai ca sigur , avand norocul ca in grupul Renault sa existe Nissan.Insa marketingul...nu da voie! :D
-
Cand o sa am masina o sa-i fac jurnal de bord si o sa pot face comparatie intre Sx4/Tiguan/Golf 6/Megane si Logan.
Insa linia caroseriei este foarte reusita la SX4. Alt apect care ma ajutat sa decid pentru Sx4 au fost dimensiunile exterioare.
Am oscilat intre Kuga, Qashqai, Tiguan si Rav4. Cel mai aproape am fost de QQ care vine si cu noul motor 1.6 dci / 130 cp/ 320 nm. Insa interiorul si ergonomia scunelor la QQ imi amintesc de Logan. Confortul si ergonomia scunelor sunt mult mai reusite la Megane 3, Spain made, no Turkey.
Apropo, am intrat aseara pe suzuki.hu si am vazut ca la ei un Sx4 GS Navi costa in jur de 11 800 euro! Asta daca nu gresesc eu la conversia valutara! :D
-
Abia astept sa vad si eu o comparatie intre un Crossover(SX4)/SUV(Tiguan)/Hatchback(Golf/Megane si Logan Sandero). :D
-
@MMM sa nu fie 2x4...
-
Lucianer, te rog eu frumos du-te la o reprezentanta Suzuki, comanda un SX4 2WD (cu body kit) si masoara garda la sol, pe viu, fata de cele 4x4. Apoi mai vorbim :) Lasa statisticile de pe site, la fel am ramas si eu uimit...
-
Ciudat ce spui , un dody kit atasat inseamna inca un centimetru pierdut din garda la sol(care se masoara din cel mai jos punct al caroseriei).
-
Pana va clarificati practric (prin masurare efectiva) sau teoretic (ce se intampla in cazul unui body kit suplimentar) uite ce zice site-ul Suzuki Romania in privinta garzii la sol:
SX4 1.6 GLX 2WD (http://www.suzuki.ro/autoturisme/modele/noul-sx4/sx4-1-6-glx-2wd/date-tehnice/) 165 mm
SX4 1.6 GS 2WD ESP (http://www.suzuki.ro/autoturisme/modele/noul-sx4/sx4-1-6-gs-2wd-esp/date-tehnice/) 175 mm
SX4 1.6 4WD (http://www.suzuki.ro/autoturisme/modele/noul-sx4/sx4-1-6-4wd-navi/date-tehnice/) 190 mm
-
Pai...uite ce zice si el mai sus. :dknw:
-
Abia astept sa vad si eu o comparatie intre un Crossover(SX4)/SUV(Tiguan)/Hatchback(Golf/Megane si Logan Sandero). :D
Ma refer la o comparatie pret achizitie/calitate/fiabilitate/cost intretinere; nu am de gand sa fac un versus pentru masini din 4 categorii diferite. Stiu ce probleme am intampinat / sau nu cu fiecare dintre modele in limita a 10 000 / 20 000/ 30 000km. Sa nu fiu gresit inteles #:-S
Chiar putin mai devreme a trebuit sa bag masina cu spatele in curte, ca de la atata ploaie nu a mai vrut cu fata!
Desi stau putin in panta, pamantul musteste de atata ploaie! Chiar si cainele sta "plouat" in cotet :D
-
...da bre, insa nu se pupa intre ele masinile astea ...pe nicio linie. :)
-
pai, nici n-a zis ca se pupa... zicea ca o sa scrie ce probleme a avut cu fiecare in parte, "o comparatie pret achizitie/calitate/fiabilitate/cost intretinere"
-
Cred ca ar trebuii sa compare mai bine Sx4 cu Tiguanul . Si asta nu la calitatea materialelor , motorizare si interiorul masinii . Tiguanul este departe de SX4 . Pretul este dublu la Tiguan si apoi optiunile pe care le echipeaza Suzuki sunt destul de accesibile fata de Tiguan , cu toate ca folosesc la acelasi lucru . Acolo este diferenta . :-?
-
În speranţa că nu încalc reglementu', postez un link, articolul despre Tiguan fiind scris de un posesor de SX4:
http://www.totalauto.ro/2008/01/21/drive-test-vw-tiguan-impecabil/ (http://www.totalauto.ro/2008/01/21/drive-test-vw-tiguan-impecabil/)
De acelaşi autor, o dezbatere ce v-ar putea capta atenţia într-o seară ploioasă de mai:
http://www.totalauto.ro/2007/05/14/drive-test-nissan-qashqai-vs-suzuki-sx4/ (http://www.totalauto.ro/2007/05/14/drive-test-nissan-qashqai-vs-suzuki-sx4/)
-
Va recomand o vizita pe forumul marcii cu produs 'impecabil' si mai vorbim dupa aceea! :D :)
O sa va convingeti singuri cat de impecabile si superlative sunt masinile in cauza...Ca sunt superioare unei masini precum Sx4 sunt cu totul de acord!
Diferenta aia de pret face si diferenta de calitate a componentelor. Vorba aceea: doi lei dai, doi lei face! Nu poti sa ceri de la un produs de 14 000 euro ceea ce ceri de la unul de 28 000 de euro.
-
deci...GO TERIOS!!!!!! :D
-
pai se vinde Terios in Romania?
apropo, iata ce scrie un posesor de tiguan dupa operatiunea de service:
"Ca o conlcuzie finala: preturile de manopera si preturile pieselor sunt foarte mari. E imposibil pentru un om normal sa suporte astfel de aberatii de cost."
Nu fac apologia Suzuki, nu defaimez Tiguan! Insa gata cu proverbiala fiabilitate germana! Traim intr-o societate de consum!
-
Se aduce din import , insa pretul este mult mai mare decat a lui SX4.
-
Iar ii raspund lui lucianer :-))
Am uitat sa spun, cel mai jos punct al SX-ului, CU body kit cu tot, e teava de esapament. Check it ;) Nashpa, puteau sa o prinda mai sus... ce-as prinde eu batuta-n cui :baston:
-
Faza asta este valabila si la Duster 4x4 vs 4x2, insa pana la toba mai ai multe pe dedesubt. :)
-
Pai eu m-am uitat sub masina si nu am vazut nimic altceva mai jos decat toba. Poate botul, o idee, dar asa, per general, mi se pare ca teava e cel mai jos punct. SI ma enerveaza :)
-
Cardanul si puntea fata sunt cele mai aproape de pamant. Toba e sus, chiar daca nu pare.
Ca sa te convingi poti face masuratori, pe o portiune dreapta de asfalt sau ciment.
-
Salut,
desi sunt off topic, va adresez o rugaminte: ati putea cineva dintre voi sa atasati o fotografie facuta sub masina? as dori sa vad cata protectie au elementele de transmisie, motor, etc.
am cerut deja montare de scut metalic motor (masina este sosita la dealer, insa eu am ceva africa business, asa ca mai are de asteptat), insa as dori daca este nevoie de vreo protectie suplimentara la diferential spate, etc.
oricum, de cateva zile tot rasfoiesc paginile forumului, m-am invartit mult pe Jurnal de bord, si sunt foarte incantat de atitudinea membrilor de aici. adicatelea...este cu adevarat o comunitate, in adevaratul sens al cuvantului. probabil si media de varsta a membrilor aduce cu sine o maturitate a comportamentului si o celeritate pe care nu am regasit-o pe alte forumuri unde sunt membru.
am gasit pe jurnal de bord niste fotografii fantastice, felicitari domnului Andrei Pop; am fost mandru sa arat colegilor mei de job aceste peisaje, iar ei sunt de-a dreptul entuziasmati. astfel de instantanee, aduc probabil mai multi turisti decat frunza fostei doamne ministru...
una peste alta, ma bucur ca m-am alaturat forumului, iar masina sper sa imi aduca satisfactiile asteptate.
-
Si eu sunt de parere ca trebuie sa-i cunoasca lumea lucrarile. :)
-
Salut ! Iti fac eu o poza, azi ies cu ea la padure si am ocazia. Ramai pe baricade ! :)
-
probabil si media de varsta a membrilor aduce cu sine o maturitate a comportamentului....
Join the club ! Suntem niste +40 simpatici pe aici :D. Sa vezi ce discutii :) interesante pe axa Timisoara-Iasi via Bucuresti se isca...
-
Salut ! Iti fac eu o poza, azi ies cu ea la padure si am ocazia. Ramai pe baricade ! :)
Crezi ca pot sa parasesc baricada pentru putin timp? Mi s-au cam terminat proviziile de apa si hrana... =))
Dupa doua zile de stat pe baricada...am bucuria sa mai sterg doua din calendar; care va sa zica doua mai putin pana la intalnirea mea cu sx4-ul...
Ma surprinde ca Suzuki nu monteaza tempomat in standard pe modelele lor. Este de o reala utilitate la drum lung cand iti cam amorteste piciorul pe acceleratie.
-
E standard pe versiunea de top - 4x4 diesel 2.0 135cp (http://www.suzuki.ro/autoturisme/modele/noul-sx4/sx4-2-0-ddis-gs-4wd-esp/dotari/).
-
Am uitat de poza, scuze :(
Iar azi nu pot sa fac poza, masina e parcata FIX in centrul sectiei de votare... Nu pot sa ma tavalesc pe sub masina in fata gingasilor imbracati la costum pentru a-si vota alesul :))
ramane pe luni ;)
-
E standard pe versiunea de top - 4x4 diesel 2.0 135cp (http://www.suzuki.ro/autoturisme/modele/noul-sx4/sx4-2-0-ddis-gs-4wd-esp/dotari/).
da, cred ca este standard...insa sx4 1.6 navi 14265 euro, sx4 2.0 ddis 19110 euro; t
trebuie sa fii fanatic, nu doar fan diesel ca sa optezi pentru el, la o difernta de vreo 3850 euro +taxe+asigurare+etc la motor de 2.0 l.
un motor 1.6 diesel CR ar fi venit perfect pe masina asta. daca nu gresesc prin alte parti chiar s-a vandut cu 1.6 diesel de la grupul PSA.
macar pe lista de optionale sa fi fost tempomatul...vorba aia ca si la Tiguan S&S masina cu aere...tot optional este :(
@cristidav: de ce nu, probabil ca ai fi singurul de acolo care stie ce vrea si ar face ceva util... :)
am uitat ca azi se voteaza! succes si speranta!
-
Na ca am reusit intr-un final, dupa votare si dupa ploile infernale din vestul tarii. Cam asta am reusit sa pozez. Pare sa aiba o oarecare protectie. Daca vrei offroad mai serios, nu strica scut. Eu, pentru drumuri comunale, nu-mi fac griji inca, oricat de rele or fi.
(http://s16.postimage.cc/6etu17ejl/Picture_003.jpg) (http://postimage.cc/image/6etu17ejl/)
(http://s16.postimage.cc/63cdofy3l/Picture_002.jpg) (http://postimage.cc/image/63cdofy3l/)
-
@cristidav: multumesc mult pentru poze; de asemenea, multumesc pentru email! nu era absolut nici o graba, chiar daca eu sunt un pic mai fixist.
deja gasisem cateva poze la in topicul dedicat: scut motor si diferential.
chiar am urmat link-urile de acolo si am trimis un email catre o firma care produce si vinde aceste accesorii:
http://www.scutauto.ro/kepek/2/86/scut-motor-Suzuki-SX4-2WD-4WD--1.5--1.6-(4x4)-1.9-TD--2006-.html (http://www.scutauto.ro/kepek/2/86/scut-motor-Suzuki-SX4-2WD-4WD--1.5--1.6-(4x4)-1.9-TD--2006-.html)
scut motor am montat la dealer, acum caut pentru diferential.
inca o data, multumiri!
PS deoarece nu pot sa le expandez (pozele) te deranjeaza sa mi le trimiti direct pe adresa de email? multumesc anticipat pentru efort.
folosind calc de la job si avand restrictii de trafic, anumite atasamente nu ma lasa sa le vad la dimensiunea maxima.
iti trimit imediat un mesaj in care iti atasez mailul meu personal.
-
Da, luand in calcul argumentele de mai sus, incep sa imi apreciez si eu masina putin mai mult, dar totusi, astept o parere a ta si dupa ce o sa o folosesti 1-2 ani, sa vedem atunci cat de solide or sa ti se mai para si tie. Cand am luat masina si eu eram extraordinar de incantat si o laudam tuturor (cunoscuti sau nu). Acum, dupa 15.000 euro dati pe ea si aproape 2 ani trecuti, avand timp sa o analizez/testez eu am reusit sa imi explic de ce este cea mai ieftina din segmentul ei. Si nu, nu este ieftina pentru este cea mai buna si se vinde in milioane de exemplare ;). Are destule probleme. Acum depinde de cat de mult esti dispus la compromisuri. Eu se pare ca nu mai sunt atat de indulgent precum alti colegi de forum. Nu stiu, poate eu am alt sistem de valori pentru banii cheltuiti; sistem ce ma tine in loc sa o vand si sa ma reorientez catre alta masina.
Partea cu jantele compatibile nu este chiar adevarata.....am cautat in toamna de am inebunit jante compatibile si pur si simplu nu exista (excepand cele de fiat sedici). Au dimensiuni comparabile, dar difera distanta dintre prezoane.
Exista alte jenti. Eu am Enzo pe Suzie!