Autor Subiect: Sueta despre motoare  (Citit de 18207 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline remarque

Re: Sueta despre motoare
« Răspuns #20 : 05.Oct.2020, 01:15:40 p.m. »
M-am uitat puțin prin manualul de service de la 1.4 și nu pare să aibă camașă cilindrică pentru că nu o văd nicăieri la piese.

Am următoarele date în schimb:

Cylinder bore diameter
Standard: 73.000 – 73.014 mm (2.8740 – 2.8745 in.)
Limit: 73.050 mm (2.8759 in.)

Păi ce ziceam, cam 4 sutimi de mm sunt toleranțele acoperirii, rămân cam 10 sutimi de "carne" ce poate fi "tocată" de segmenți. Cât o ține, rămâne de văzut.
« Ultima Modificare: 05.Oct.2020, 01:29:50 p.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Online ntire2000

Re: Sueta despre motoare
« Răspuns #21 : 05.Oct.2020, 01:42:28 p.m. »
Deci astia care se tot gândesc sa-si ia acuma masina, daca mai asteapta vreo 2 ani o sa aiba de unde alege la SH.  :pardon:
Sau vin astia de pe piata de aftermarket cu "îmbunatatiri" în sensul ca vor "inventa" camasi de otel care sa fie inserate în blocul motor.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline remarque

Re: Sueta despre motoare
« Răspuns #22 : 06.Oct.2020, 06:07:03 p.m. »
Păi motoarele sunt "sincronizate" cu cerințele de azi. Pentru un lockdown, iminent zic eu, de vreo 6 luni pe an un 200 de km pe lună pentru aprovizionare de pe la Kaufland, Selgros sau ce o mai fi ajung. Cumulat  cu limitarea mobilității prin închiderea granițelor nu faci 10.000 de km pe an. Și cum vrei să-ți schimbi mașina la 5 ani, 50.000 de km rezistă fără probleme și motoarele făcute din "mămăligă" de azi cum zicea un user mai deunăzi.
Și apoi cănd trec cei 5 ani va fi greu să mai găsești vreuun motor cu ardere internă care să nu fie prohibit la tine în localitate. Firea a dat înapoi la faza cu Euro 3 că a sperat să câștige voturi, cei de azi or să promoveze restricțiile cu mare încântare. Vei fi fericit că n-ai poluare și vei merge cu mijloacele de transport în comun și cu bicicleta.  Vi se pare nerealistă "proiecția" ?
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: vali22

Offline dthem

Re: Sueta despre motoare
« Răspuns #23 : 06.Oct.2020, 06:10:09 p.m. »
Sincer, da, și puțin desincronizată cu subiectul motoarelor. Dacă motorul e fiabil vreme de 5 ani eu sunt perfect mulțumit, poate să se chinuie altcineva cu el ulterior.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline remarque

Re: Sueta despre motoare
« Răspuns #24 : 06.Oct.2020, 06:18:04 p.m. »
Am editat ulterior postarea și e posibil să nu se înțeleagă ce răspuns ai dat la ce afirmație de-a mea. Mai ziceam și că deplasările între localități vor fi privilegiul celor merituoși, a se vedea sistemul de credite sociale din China. Și întrebam dacă o astfel de perspectivă vi se pare plauzibilă.
Și cel puțin parțial ideea mi se pare on-topic pentru că e vorba de motoare care facilitează, voit sau nu, o astfel de abordare.
« Ultima Modificare: 06.Oct.2020, 06:36:05 p.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Online ntire2000

Re: Sueta despre motoare
« Răspuns #25 : 06.Oct.2020, 07:13:50 p.m. »
La noi cel putin nu.
Românul e descurcaret, a circulat în duminici cu sot sau fara....

Iar despre motoare, cred ca în urmatorii ani vom vedea tot mai multe motoare electrice.
Montate pe trotinete, ca la ce trafic avem pe mine ma lasa tot mai des nervii ca sa ma mai deplasez cu masina.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline remarque

Re: Sueta despre motoare
« Răspuns #26 : 06.Oct.2020, 07:47:35 p.m. »
Atunci mai bine pregătesc un material despre soluția OCT (oil catch tank) la depunerile ce năclăiesc admisia (și mai ales supapele de admisie) la un benzinar cu injecție directă cum este BoosterJet-ul vostru și T-GDI-ul meu.

Proiecțiile pe termen mediu sau lung provoacă disonanță cognitivă.
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: ntire2000

Online ntire2000

Re: Sueta despre motoare
« Răspuns #27 : 06.Oct.2020, 07:56:48 p.m. »
Da, ai putea sa le dai idei si altora.
Mie daca nu-mi spuneai de modificarea respectiva credeam ca e din dotarea masinii.
Arata super profi, în service-uri nu cred ca le iese atât de bine (scuze, da' n-am putut sa ma abtin  >:)).

PS: Si s-ar putea sa nu-si dea seama, daca dai de unul "priceput".
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline dthem

Re: Sueta despre motoare
« Răspuns #28 : 06.Oct.2020, 08:09:25 p.m. »
Boosterjet dacă nu are egr cum se mai năclăiește admisia?
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 779
  • Thanked: 116 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Sueta despre motoare
« Răspuns #29 : 06.Oct.2020, 09:04:53 p.m. »
Sx4 din 2010 are egr?
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț