Autor Subiect: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid  (Citit de 59138 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #220 : 14.Iun.2022, 03:32:12 p.m. »
  Dupa cum s-a vazut ma orientez dupa manual, dar asta cu 20 000km(de schimbat uleiul) parca ma zgaraie pe creier, parca mi-ar spune sa schimb uleiul la cutie in fiecare an...             
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline cristidav

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #221 : 09.Iul.2022, 12:37:35 a.m. »
Eu va recomand sa nu va bazati pe aia 20.000 km interval. Si pe mine ma zgarie pe creier sa duci atata un ulei. Ba mai mult, nu sunt singurul caruia ii mananca motorul 1.4 ulei. Va recomand sa verificati joja din 5 in 5.000, nu de alta dar sa nu va treziti ca voi mergeti constiinciosi la revizie la 20.000, uleiul e schimbat, o duceti asa ani de zile si, de fapt, voi nu stiti ca dupa 10-15.000 motorul merge, de fapt, fara ulei pe joja. E doar un sfat. :)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 
The following users thanked this post: miocrl, ntire2000, Marci, Hoinar

Offline ntire2000

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #222 : 09.Iul.2022, 01:40:31 a.m. »
De la clima care ne-nconjoara a început sa dispara apa de prin râuri, dar unii cred cu convingere ca uleiul rezista 20k de km în conditii de oras - cu viteza melcului si clima pornita la maxim.
E un sentiment de deznadejde la cât infantilism (naivitate) vezi în jurul tau.
Iar joja de la boosterjet face flama daca dai cu flacara pe ea.
De la benzina care e amestecata prin ulei....
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: cristidav

Offline enicky

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #223 : 09.Iul.2022, 02:03:08 a.m. »
E un sentiment de deznadejde la cât infantilism (naivitate) vezi în jurul tau.
   Si aici ai dreptate, chiar n-am cum sa te contrazic, chiar daca as vrea! Culmea,  e mai contagios decat covidul.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline enicky

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #224 : 08.Ian.2023, 05:17:16 p.m. »
Nu ai de ce sa regreti prea mult ca nu ai lane keeping assistance, pentru ca nu te ajuta prea mult.... Pilotul adapativ da, face toti banii, mai ales pe vizibilitate redusa (ceata, noapte).
   Am facut odata drive-test pe un Ignis cu line asist si am vazut cum lucreaza, practic nu te lasa sa iesi din banda fara semnalizare.
Aceasta optiune o mai am si pe camera de bord care emite un sunet de avertizare cand sunt prea aproape de una din linii, sau de masina din fata. Totodata daca sunt in coloana la semafor ma avertizeaza cand pleaca masina din fata daca cumva dorm cu telefonul in mana . :)
  Este adevarat ce spui, ca se poate conduce si fara asta.
Afara de asta, pe camera de bord imi mai afiseaza o ceasca de cafea, cam dupa 2ore de condus si identifica orice camera video(inclusiv cele de supraveghere de la bloc).
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline cristidav

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #225 : 08.Ian.2023, 06:13:51 p.m. »
Recent am condus Toyota Yaris Cross si Passat cu sistemul asta de mentinere a masinii intre benzi. Din pct meu de vedere, un rahat. Scuzati-mi sinceritatea. Nu vreau sa-mi miste nimeni volanul in fara de mine, multumesc.  :D
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline manead

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #226 : 23.Feb.2023, 03:15:22 p.m. »
salutare tuturor,

las si eu mai jos impresia mea dupa 1an si 9 luni / 35000km pt masina din semnatura SX4 S-Cross 1.4 Passion 2WD 2021.

Imi place. Nu stiu sa spun exact ce, dar imi place sa merg cu ea, imi place ca dupa drum lung nu ma dau jos cu dureri de spate (am facut drumuri >1000km / bucata, sigur, cu pauze, dar tot nu m-am dat jos anchilozat.)
Fara probleme pana la km astia - merg zilnic cu ea.
2 revizii - una la 14800 (AutoNet) - cam scumpisor, a 2-a la 29000 (Radacini Pipera) - mai ok

2 mici chestii care nu imi plac dar care nu ma deranjeaza extraordinar:
- modul auto la stergatoare - am deschis eu un topic pe tema asta. se rezolvase dupa prima revizie. Dar tot nu inteleg algoritmul dupa care sterg :) - de ex, nu inteleg de ce, daca sta ploaia si nu mai sunt picaturi, alea treb sa mai faca vreo 4-5 ture  X-(. ma gandesc ca poate fi de la faptul ca mai raman urme la stergere. de ex, cine stie, la spalat mai scapa cearain partea de sus, unde sunt senzorii. si poate cand e frid, si cu ceara, mai raman ceva urme.
- mi se pare o latenta cam mare in afisarea (calculul?) temp exterioare. Aici am un ex bun de sapt trecuta: plecat dim cu ea de acasa, frig 0 grd, lasat in parcare in buc pana seara, venit pe la 7pm, plecat... inca mai arata 0 grd in cond in care afara erau vreo 9-10. s-a mai actualizat incet incet dar nu complet dupa vreo 20 min de mers  :) - ajunsese pe la 5 grd :)

Verific uleiul pe joja din cand in cand.
Mi se pare ca antigelul cam scade. dar acum e frig si nu se pune :)
Parca acum pe frig are un zgomot mai pronuntat la pornire. Dispare dupa vreo cateva secunde. Proabil pana se misca uleiul.
  • SX4 S-Cross 1.4 Passion 2WD 2021
 
The following users thanked this post: enicky

Offline enicky

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #227 : 23.Feb.2023, 04:34:12 p.m. »
Imi place. ....
2 mici chestii care nu imi plac dar care nu ma deranjeaza extraordinar:
- modul auto la stergatoare -
- mi se pare o latenta cam mare in afisarea (calculul?) temp exterioare.
Parca acum pe frig are un zgomot mai pronuntat la pornire. Dispare dupa vreo cateva secunde. Proabil pana se misca uleiul.
  Am decis sa-ti raspund, pentru ca exact aceleasi "probleme" ma deranjau si pe mine: le-am pus in ghilimele pt. ca am hotarat sa nu le mai bag in seama !
De la coada : temperatura n-o mai bag in seama, zic "nimeni nu-i perfect" si eventual ma uit pe tel, daca chiar ard de nerabdare sa stiu cate grade sunt.
 Stergatoarele, am citit in manual ca se poate modifica functionarea, dar nu mi-am mai batut capul, la urma-urmei sunt la 3cm de degete si le dau pe manual, sau mai le si opresc(la semafor) ptr. ca orice trecere inseamna o uzura inutila=schimbat mai repede. La Vitara de ex. cel de pe spate are 7 ani si inca merge bine, iar pe fata le-am schimbat o singura data.
   I-am schimbat toate becurile interioare cu led, i-am imbunatatit sunetul boxelor, folii, iar cele de mai sus le-am tras pe dreapta.
Drumuri bune!
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline cristidav

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #228 : 23.Feb.2023, 07:18:20 p.m. »
Faptul ca dupa 1.300 km cu masina m-am dat jos aproape fresh, fata de old SX, din care ieseam efectiv anchilozat, a fost un mare plus si la mine.
Eu am anulat modul auto. Old school.
Temperatura, cum zice @enicky la fel si eu :))
Si a mea suna mai pronuntat la frig la pornire, e normal, o tine mai sus. La cald toarce. Eu recomand sa astepti pana scade acul dupa pornire, asa, de siguranta, macar iarna. Eu astept tot timpul, iarna tine ceva mai mult, vara e rapid. Nu ma grabesc in halul ala niciodata. Am 40.000 km ca tine.
Pare-mi-se si mie ca a scazut putin in vasul de expansiune antigelul, dar e normal, e iarna, e oricum mai sus de jumatate la mine.
Zic sa fim la fel de incantati si la 200.000 !  :D
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline Myhay

Re: Suzuki SX4 S-Cross Hybrid
« Răspuns #229 : 23.Feb.2023, 10:28:28 p.m. »
Chestia cu sunetul motorului 1.4 la rece am sesizat-o relativ repede dupa prima iarna. Acestor motoare cu injectie directa / turbo nu le prieste frigul. Ai impresia ca motorul nu merge rotund , uns. Plus ceva vibratii usoare pe care le simt in volan la relantiu. Dupa ce s a incalzit motorul merge uns. La temperaturi peste 10 grade deja altfel suna la prima pornire. Mult mai ok.  Comparativ cu Baleno care este aspirat injectie multipunct imi sare imediat in urechi diferenta. Baleno si la -10 toarce la rece la prima pornire. In concluzie nu mi mai fac griji asa e motorul.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic