Autor Subiect: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet  (Citit de 55822 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Flint Beastmood

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #240 : 05.Ian.2022, 07:44:27 a.m. »
Când punem lichid pentru parbriz, avem la buza ochiului și rezervorul de antigel, rezervorul de lichid de frână, șuruburile și capsele de plastic. Aruncarea unei priviri e simplu de învățat și costă 5 secunde. Nici tija de ulei nu e imposibil de verificat lunar sau daca se modifică sunetul motorului, mai ales că măști uzate s-o ștergem avem destule de doi ani încoace.
  • Vitara 1.4/48V Allgrip
 

Offline Calin sb

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #241 : 05.Ian.2022, 08:25:48 a.m. »
Greu de acceptat de către mine premisa ca antigelul a fiert si a pierdut răcirea motorului fapt ce a dus la distrugerea motorului.
Temperatura apei e măsurată si verificată de ecu , termocupla defecta sau creșterea temperaturii sigur afișează cel puțin eroare daca nu oprește motorul.
Nu este ca la rezervorul de lichid de parbriz cu care poți sa mergi chiar daca e gol.


  • Superb iV PHEV Style

“ Be first, be smarter, or cheat. Well, I don't cheat “ John Tuld ,Margin call
 

Offline enicky

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #242 : 05.Ian.2022, 10:01:33 a.m. »
Eu am ridicat capota acum o luna sa pun lichid de frana, altfel din Septembrie si pana acum ...nexam.
   Lichid de spalat parbriz, scuze !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline smiley

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #243 : 05.Ian.2022, 01:48:09 p.m. »
Se poate verifica si zilnic nivelul antigelului ca daca ti-a pocnit un furtun in mers, in 5 secunde ai ramas fara apa si in cativa km ai ars chiuloasa deci daca masina nu stie sa "tipe" cand a ramas fara apa si tu ca sofer nu observi ca acul de temperatura e in zona rosie atuci serviceurile nu pot decat sa se bucure si tu te vei opri cand probabil simti miros de ars :)
Multe masini(si de buget) te anunta si cand ramai fara lichid de parbriz, la Suzi nu stiu, chiar am sa verific si eu nivelul si ma uit la borcanul ala sa vad daca are vreo mufa pe el fapt ce ar semnala un posibil senzor.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline cristidav

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #244 : 05.Ian.2022, 01:58:11 p.m. »
Update.
Omului i s-a aprins semnul exclamarii rosu, semn de atentionare de peste ceasuri bord (nu pe display) si a circulat asa cu masina 1-2 zile crezand ca o fi frana de mana  :fluier:
A mai spus si ca a observat fum pe teava de esapament in ultimele zile, dupa ce oprea masina.
« Ultima Modificare: 05.Ian.2022, 02:15:51 p.m. de cristidav »
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 
The following users thanked this post: smiley

Offline teutzue

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #245 : 05.Ian.2022, 02:06:17 p.m. »
Multe masini(si de buget) te anunta si cand ramai fara lichid de parbriz, la Suzi nu stiu, chiar am sa verific si eu nivelul si ma uit la borcanul ala sa vad daca are vreo mufa pe el fapt ce ar semnala un posibil senzor.

Stai linistit, nu are senzor la nivelul lichidului de parbriz din cate stiu.

On topic: Eu am avut problema cu radiatorul (s-a blocat rulmentul care invartea elicea) la Mitsubishi si imediat ce s-a incalzit apa s-a aprins martor rosu. Atentie, ROSU! Adica se traduce prin: opreste si nu mai misca masina deloc ca e nasol. Martorul galben inseamna ca e o problema dar mai merge si asa (vezi toate vw-urile care merg cu check engine aprins - tare ma distreaza).

L.E.: @cristidav Imi pare rau. Aici e clar ca soferul nu a percutat semnalele masinii...
  • Suzuki S-Cross 1.6 Premium Allgrip benzina 2013, 120cp; Mitsubishi Colt 1.1 Invite benzina 2007, 75 cp; Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
 

Offline Dogy

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #246 : 05.Ian.2022, 02:50:27 p.m. »
Update.
Omului i s-a aprins semnul exclamarii rosu, semn de atentionare de peste ceasuri bord (nu pe display) si a circulat asa cu masina 1-2 zile crezand ca o fi frana de mana  :fluier:
A mai spus si ca a observat fum pe teava de esapament in ultimele zile, dupa ce oprea masina.

Era imposibil sa nu i se aprinda ceva avertizare in bord! N-are ce sa-i faca pe garantie nici daca era in primii 3 ani. E exclusiv culpa soferului, care va plati.
Cu fostul Mitsubishi Colt am mers o perioada cu uleiul mult sub minim, fara sa mi se aprinda ceva in bord. De fapt, cred ca nu avea un asa senzor sau poate se aprindea doar cand ramaneai de tot fara ulei in motor. N-am stiut decat cand am verificat, la un moment dat, nivelul uleiului. Oricum era tot vina mea, dar nici nu mai era in garantie masina.
Cand ai un martor rosu aprins in bord si tu continui sa mergi 1-2 zile cu masina nu mai are nimeni ce sa-ti faca.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline ntire2000

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #247 : 05.Ian.2022, 02:52:48 p.m. »
Mda, pare genul de sofer din categoria "benzina, cheie si talpa".
Când nu te mai intereseaza si altceva e cam aiurea sa cauti ulterior vinovatii prin service-uri.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline ...

 

Offline wolfin

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #249 : 05.Ian.2022, 03:11:02 p.m. »
La ulei ce senzor sa fie?  La noi cand se aprinde in bord martorul.presiune ulei..ai deja pilitura pe joja....

Iar la antigel...la fel...il poti pierde repede...cand se aprind martorii....too late.

La vecinu' fumul presupun ca era antigelul ars...
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina