Autor Subiect: Cum sa scapi de sunetul enervant de la suportul de la numarul de inmatriculare  (Citit de 33370 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline cobra20

Nu stiu daca numai eu am patit asta sau mai sunt si altii, dar vorbesc de zgomotul care apare in momentul in care iti inchizi usa portbagajului iar suportul de plastic se loveste de tabla masinii, pe mine ma scoate din sarite, asa ca am decis ca azi sa-i pun capat. Rezolvarea: prins cu surub in partea de jos.




... motivu' editarii - o litera lipsa la titlu ;)
« Ultima Modificare: 05.Ian.2013, 03:21:35 p.m. de adrian_r5 »
Something, somewhere went terribly wrong.

R.I.P. SJ 88 TAS Suzuki Ignis Daily driver: SJ 88 TSA Ford Focus mkII       Tel.:0749.405.130
 

Offline suzukisx4x4

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 234
zgomotul care apare in momentul in care iti inchizi usa portbagajului iar suportul de plastic se loveste de tabla masinii
La inceput asa am crezut si eu: ca se loveste rama de plastic in tabla masinii insa n-a fost asta cauza. Initial am incercat sa "amortizez" socul cu bureti introdusi si lipiti pe spatele ramei; apoi am incercat sa rigidizez rama dar nici asa nu am reusit asa ca in ultima instanta mi-am dat seama ca santul suportului de numar e ceva mai larg decit grosimea tablei numarului asa ca am introdus in canal niste coliere de plastic ( http://www.e-vasion.ro/data_files/product_photos/9744/large.jpg ) la care am taiat "inelul"
"Mi-e teama de ziua in care tehnologia va fi mai importanta ca relatiile interumane. In lume va exista o generatie de idioti. "
Albert Einstein
 

Offline Livius

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 278
  • Thanked: 5 times
  • Gen: Bărbat
  • Drive safe, safe drive!
    • Bucuresti
cred ca ar mai merge si cu banda dublu adeziva, din belsug :-?
  • Vitara Passion AllGrip
"Cel ce luptă, chiar şi singur pentru Dumnezeu şi neamul său, nu va fi învins niciodată"
 

Offline cobra20

cred ca ar mai merge si cu banda dublu adeziva, din belsug :-?

Pentru un timp da, dar dupa aia se dezlipeste. Asta a fost prima incercare si la mine.
Something, somewhere went terribly wrong.

R.I.P. SJ 88 TAS Suzuki Ignis Daily driver: SJ 88 TSA Ford Focus mkII       Tel.:0749.405.130
 

Offline Livius

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 278
  • Thanked: 5 times
  • Gen: Bărbat
  • Drive safe, safe drive!
    • Bucuresti
si la mine :D
poate optez pentru varianta ta, si pe mine ma enerveaza sunetul dublat/tremurat al usii de la portbagaj...
« Ultima Modificare: 05.Ian.2013, 06:24:27 p.m. de Livius »
  • Vitara Passion AllGrip
"Cel ce luptă, chiar şi singur pentru Dumnezeu şi neamul său, nu va fi învins niciodată"
 

Offline Livius

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 278
  • Thanked: 5 times
  • Gen: Bărbat
  • Drive safe, safe drive!
    • Bucuresti
...felicitari pt tutorial, intro-ul e bestial! :)
  • Vitara Passion AllGrip
"Cel ce luptă, chiar şi singur pentru Dumnezeu şi neamul său, nu va fi învins niciodată"
 

Offline rexkrokiDAU

cred ca nu era rau daca protejai cumva gaurile impotriva ruginii...

Offline cribo25

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 577
Interesante toate variantele pentru reducerea zgomotului. Sigur unele dau rezultatele scontate.

Optez insa pentru "original" si nu voi "atenta" cu nimic la personalitatea masinii asa cum este, plina de farmec si "graitoare" pe limba ei.... :)
Ignis 1.3 GLX+
 

Offline cobra20

cred ca nu era rau daca protejai cumva gaurile impotriva ruginii...

Va fi la primavara, cand voi face o revizie completa a masinii.
Something, somewhere went terribly wrong.

R.I.P. SJ 88 TAS Suzuki Ignis Daily driver: SJ 88 TSA Ford Focus mkII       Tel.:0749.405.130
 

Offline hugbear

cred ca ar mai merge si cu banda dublu adeziva, din belsug :-?
La mine a tinut o vreme, dar s-au dezlipit. Apoi, acum 2 ani am intercalat pe suruburile originale niste garnituri de robinet (intre suport si caroserie) si am lipit pe spatele suportului, inspre marginea inferioara, fasii subtiri de burete dur (protectie de la aparatura electrocasnica) ca sa mentina o oarecare tensiune. Dupa o saptamana am repetat figura si la numarul din fata, ca si ala "vorbea" in plus. De atunci n-am mai avut probleme!
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon