Autor Subiect: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora  (Citit de 11558 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline kiko77

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #30 : 07.Apr.2022, 05:15:47 p.m. »
Nu se demonteaza arcurile pe spate cand se schimba amortizoarele
Si dureaza putin 15 min 2 bucati.
Si mai putin daca ai cheie ex BGS 1301
  • Vitara 1.4 S Allgrip AT
 

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #31 : 07.Apr.2022, 05:59:02 p.m. »
Nu se demonteaza arcurile pe spate cand se schimba amortizoarele
Si dureaza putin 15 min 2 bucati.
Si mai putin daca ai cheie ex BGS 1301

Intrebarea mea a fost:
"Amortizoarele spate se demonteaza la schimbarea arcurilor (spate)? @enicky @kiko77"
  • SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET LUXUS, AT, AllGRIP, 2019
- fost proprietar de Dacia Doker, Toyota Land Cruiser 150, Audi A6, Mercedes V-Klasse, Toyota C-HR Hybrid.
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline kiko77

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #32 : 07.Apr.2022, 06:25:58 p.m. »
Nu
  • Vitara 1.4 S Allgrip AT
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline Catalln

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #33 : 07.Apr.2022, 06:39:47 p.m. »
Amortizoarele spate se demonteaza la schimbarea arcurilor (spate)? @enicky @kiko77
Amortizoarele spate nu se ”demontează” se coate doar boltul care leagă amortizorul de punte pentru a o lăsa mai jos să poată scoate / baga arcul, se face pe rând fiecare parte, nu are ce să ”dea peste cap, doar dacă e ... habarnist si a invatat putina mecanica pe masina ta.

Confirm si eu ce a spus enicky ... se imbunatateste in bine dupa inlocuire ...

Parerea mea e ca ceva „gresit” a facut mecanicul ... dar e posibil si varianta cu model diferit de arc...
  • Suzuki Vitara Passion 2015 1.6 VVT 4WD MT
Consum declarat: urban 6,5 L/100 Km; mixt 5,6 L/100 Km; extra urban 5,1 L/100 Km
Consum mixt realizat la
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline enicky

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #34 : 07.Apr.2022, 06:51:09 p.m. »
"Amortizoarele spate se demonteaza la schimbarea arcurilor (spate)? @enicky @kiko77"
   Pe spate sunt independente arcul de amortizor, deci NU, amortizorul ramane pe pozitie si invers, schimbi amortizorul, NU demontezi arcul.
Pe fata amortizorul este in arc, deci orice schimbare implica demontarea ambelor.
   
    Anul trecut am facut si eu ca tine un test de amortizoare, mi-a iesit ca spatele este la limita admisa, iar fata ar mai tine cam un an.
  Asa ca ieri am schimbat amortizoarele si tocmai am vazut cum se lucreaza. O sa pun foto in jurnal.
Scuze, n-am obs. in prima postare ca ai mentionat ca ai facut geometria.
  Tu ai vreo 10mii de km in plus, asa ca posibil sa te lase amortizoarele in curand.
Acum, la mine, diferenta e mare cu noile amortizoare.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #35 : 07.Apr.2022, 07:02:04 p.m. »
"Amortizoarele spate se demonteaza la schimbarea arcurilor (spate)? @enicky @kiko77"
   Pe spate sunt independente arcul de amortizor, deci NU, amortizorul ramane pe pozitie si invers, schimbi amortizorul, NU demontezi arcul.
Pe fata amortizorul este in arc, deci orice schimbare implica demontarea ambelor.
   
    Anul trecut am facut si eu ca tine un test de amortizoare, mi-a iesit ca spatele este la limita admisa, iar fata ar mai tine cam un an.
  Asa ca ieri am schimbat amortizoarele si tocmai am vazut cum se lucreaza. O sa pun foto in jurnal.
Scuze, n-am obs. in prima postare ca ai mentionat ca ai facut geometria.
  Tu ai vreo 10mii de km in plus, asa ca posibil sa te lase amortizoarele in curand.
Acum, la mine, diferenta e mare cu noile amortizoare.

Ma gandesc sa fac o constatare in cazul amortizoarelor spate inainte sa le schimb. Am inteles ca se desface partea de jos/cea prinsa in punte si ca este posibil ca la remontare sa se fi strans prea tare rezultand un joc care poate duce la trepidatii.
Din experienta voastra credeti ca se poate observa/testa zona aceea pentru jocuri? Constatarea o voi face la alt service.

Pe langa asta as vrea sa aflu ce amortizoare recomandati. Eu ma gandeam la Bilstein B4 sau si mai bine B6 - http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?34=0,100121&240=0&32=116538&230=29&1271=48&1272=d54a07f5-daa8-435b-a7a6-6671acad7423&10=CC6F4CFF469B431AA368FE93037FAE6D018004&14=4&12=130

  • SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET LUXUS, AT, AllGRIP, 2019
- fost proprietar de Dacia Doker, Toyota Land Cruiser 150, Audi A6, Mercedes V-Klasse, Toyota C-HR Hybrid.
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline kiko77

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #36 : 07.Apr.2022, 07:19:34 p.m. »
Eu am facut test era totul ok dar cand le-am demontat unul pe spate era praf.
B6 sunt tari merg bine la drum lin fara gropi,adica nu Romania.
B4 pe spate au schimbat comportamentul zuzei in bine
Sunt mai moi 20-30% din cursa apoi se intaresc.
Senzatie.
  • Vitara 1.4 S Allgrip AT
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #37 : 07.Apr.2022, 07:39:20 p.m. »
Eu am facut test era totul ok dar cand le-am demontat unul pe spate era praf.
B6 sunt tari merg bine la drum lin fara gropi,adica nu Romania.
B4 pe spate au schimbat comportamentul zuzei in bine
Sunt mai moi 20-30% din cursa apoi se intaresc.
Senzatie.

In ce sens era praf? Mai sus ai spus ceva de o strangere defectuoasa din care a rezultat un joc al amortizorului care la randul lui a dus la acele trepidatii pana in 30Km/ora.
Sincer n-am prea inteles daca in primele mesaje te-ai referit strict la probleme pe fata sau pe spate.
  • SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET LUXUS, AT, AllGRIP, 2019
- fost proprietar de Dacia Doker, Toyota Land Cruiser 150, Audi A6, Mercedes V-Klasse, Toyota C-HR Hybrid.
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)
 

Offline enicky

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #38 : 07.Apr.2022, 07:45:35 p.m. »
Am cochetat si eu cu varianta  Bilstein, dar am optat la final pentru KAYABA.
Uite si codurile : 3358007, 3358008, 3438005.
  La amortizoarele spate poti face singur un test : deschizi hayonul si apesi puternic(te lasi cu tot corpul) pe marginea dura de jos a portbagajului si te retragi repede. Daca dupa apasare revine la nivelul initial si ramane fixa, mai merg, daca insa mai face una-doua miscari sus-jos, pana se stabilizeaza, atunci nu mai sunt bune.
   Nu cred ca stragerea prea tare(e posibila) si poate sa creeze joc, jocul il creeaza uzura.
 
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 
The following users thanked this post: GoneFishing

Offline GoneFishing

Re: Schimbat arcuri stock cu MAD, rezultat trepidatie pana in 30KM/ora
« Răspuns #39 : 07.Apr.2022, 07:52:07 p.m. »
Am cochetat si eu cu varianta  Bilstein, dar am optat la final pentru KAYABA.
Uite si codurile : 3358007, 3358008, 3438005.
  La amortizoarele spate poti face singur un test : deschizi hayonul si apesi puternic(te lasi cu tot corpul) pe marginea dura de jos a portbagajului si te retragi repede. Daca dupa apasare revine la nivelul initial si ramane fixa, mai merg, daca insa mai face una-doua miscari sus-jos, pana se stabilizeaza, atunci nu mai sunt bune.
   Nu cred ca stragerea prea tare(e posibila) si poate sa creeze joc, jocul il creeaza uzura.
 

Amortizoarele tale stock erau cumva cele din foto anexata? Edit: da :) credeam ca Kyb e diferit de Kayaba dar sunt acelasi lucru.
Pot sa aflu motivul pentru care ai ales Kayaba si nu Bilstein?

O sa fac si testul cu apasarea.
  • SUZUKI VITARA 1.4 BOOSTERJET LUXUS, AT, AllGRIP, 2019
- fost proprietar de Dacia Doker, Toyota Land Cruiser 150, Audi A6, Mercedes V-Klasse, Toyota C-HR Hybrid.
- cu siguranta niciodata prostit pentru a 2-a oara de SUZUKI ;>)