Autor Subiect: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani  (Citit de 51790 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #10 : 26.Mai.2019, 12:35:14 a.m. »
  Bre, omul mi-e simpatic(si vecin!) si-mi pare rau ca l-au cam buzunarit ! :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14333
  • Thanked: 3361 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #11 : 26.Mai.2019, 12:40:38 a.m. »
Toma are Diesel, care mănâncă aproape 6 l la revizie. Acolo este facturat un bidon de 4 l si doua de 1 l.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: shpeedy, toma

Offline shpeedy

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #12 : 26.Mai.2019, 09:40:15 a.m. »
https://shop.atp-exodus.com/ulei-motor-0w30-4l-9900021E40047_000000000953061884.html

https://shop.atp-exodus.com/ecstar-engine-oil-0w30-1l-9900021e40017_000000000953060884.html

Mai ca ar fi fascinant (daca n-ar fi trist) sa vezi cat de amatori de sange / sarit la jugulara sunt unii dintre colegii nostri...

« Ultima Modificare: 26.Mai.2019, 10:01:57 a.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline jupanul1

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #13 : 26.Mai.2019, 12:06:44 p.m. »
Este evident că fiecare face ce vrea pe banii lui! Ar fi culmea să fie altfel. Pe de altă parte, nu pot să nu observ că Rădăcini este un pic cam ”expensiv”, cel puțin pe partea de service (disclaimer - și eu tot la ei îmi fac reviziile).

Oricum, uleiurile au cea mai mare pondere în prețul plătit pentru piese, aproape 60%. Iar cum unii zic că ”uleiul este sângele motorului”...
  • Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
 

Offline enicky

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #14 : 26.Mai.2019, 12:31:07 p.m. »
nu pot să nu observ că Rădăcini este un pic cam ”expensiv”, cel puțin pe partea de service (disclaimer - și eu tot la ei îmi fac reviziile).
   Chiar very "expensiv" si ma refer la manopera schimbului de lichid de frana, pe care tot la ei l-am facut si eu si stiu precis ca a fost 100de lei. Si in doi ani sari cu 20%?! 5,10% mai inteleg, dar 20?!!!! 
E bine ca a postat @toma devizul, cel putin stim la ce sa ne asteptam.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline TVS

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #15 : 26.Mai.2019, 04:51:37 p.m. »
Intra-adevăr au trecut deja 4 ani deci urmează sa fac si eu revizia , motor benzina . Dar știu ca il avem pe colegul @aleksanders   care are masina tot din 2015, luna mai chiar, ceea ce inseamna ca ar fi trebuit sa fi facut revizia deja .Asa ca il rog sa posteze niște costuri pentru m16a
  • vitara-spirit 1,6 VVT , 4x4, manual, white pearl, 2015
 

Offline ntire2000

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #16 : 26.Mai.2019, 06:38:08 p.m. »
Toma are Diesel, care mănâncă aproape 6 l la revizie. Acolo este facturat un bidon de 4 l si doua de 1 l.

Corect, nu am observat ca el are diesel care are capacitate de 5.5l.
Asa se explica.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline toma

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #17 : 27.Mai.2019, 11:41:46 a.m. »
  Bre, omul mi-e simpatic(si vecin!) si-mi pare rau ca l-au cam buzunarit ! :)

Si eu m-am simtit putin buzunarit. Totusi a fost alegerea mea sa fac revizia acolo si sa respect ce scrie in graficul de mentenanta. Nu ma pricep atat de bine la chestiile astea astfel incat sa pot ignora indicatiile producatorului si sa dorm linistit. Daca as fi mai cunoscator in ale mecanicii as putea lua si asuma decizii din astea. Deocamdata masina o consider inca noua si nu-mi vine sa risc, chiar daca este posibil sa fiu victima dorintei producatorului/service-ului de a-mi vinde chestii "inutile".


Toma are Diesel, care mănâncă aproape 6 l la revizie. Acolo este facturat un bidon de 4 l si doua de 1 l.

Corect, nu am observat ca el are diesel care are capacitate de 5.5l.
Asa se explica.
Uleiul ramas l-am gasit in bidon in masina. Deocamdata il car cu mine desi sper sa nu fie nevoie sa recompletez pana la urmatoarea revizie.


Am mai scris si cand am vorbit despre revizia anterioara: as fi putut face economie achizitionand eu consumabilele pentru revizie. Dar asta necesita timp: sa cauti ce trebuie, sa fii sigur de alegere, sa comanzi si sa te duci sa ridici chestiile (sau sa platesti curierul sa ti le aduca) etc. Cum nu ma pricep ar fi trebuit sa ma documentez in prealabil, lucru care iar mananca timp. Consider ca timpul castigat cu familia a meritat adaosul de reprezentanta.
Manopera e scumpa dar ar fi fost la fel de scumpa si daca veneam cu consumabilele cumparate din alta parte. Daca vrei sa pastrezi garantia esti "prizonierul" preturilor de reprezentanta. Cat despre ignorarea recomandarilor din graficul de mentenanta am amintit deja mai sus.

« Ultima Modificare: 27.Mai.2019, 12:19:00 p.m. de toma »
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: ntire2000, enicky

Offline catalin76

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #18 : 29.Mai.2019, 07:49:17 p.m. »
Eu am cumparat un suzuki vitara 1,6 ddis allgrip in mai 2015. Am facut revizia in primul an la Autonet 1100 lei (schimbat filtru de ulei, ulei 6 l, filtru de aer si polen), anul urmator am facut revizia la Pitesti unde am iesit mai ieftin cu 300  lei, dupa care in anul 3 am efectuat la MJD Prestige unde era cu 300 de lei mai ieftin decat la celelalte reprezentante din Bucuresti.
Anul acesta am luat decizia, cu toate ca mai aveam 1 an garantie,  sa cumpar eu piesele si sa le schimb intr-un service.
Asa ca am cumparat uleiul si piesele  de la Autokarma  si Epiesa si anume Eneos Premium Ultra S 0w30  c2 - 6 l cost 199 lei, filtru ulei mann hu8006z - 53 lei, filtru combustibil -  Mann PU 723 x - 56 lei, filtru aer Purflux - 53 lei ,inel etansare - 5 lei,  filtru polen Mann FP 1919 - 79 lei, total piese 445 lei. Filtru de aer si de polen le-am schimbat eu. Manopera pentru schimbat ulei, filtru ulei si filtru motorina a fost 70 lei la service. Am cumparat si placute frana TRW GDB3633 acum cateva luni cu 165 lei si lichid de frana  iar inlocuirea acestora a fost 120 lei.
Intre timp am cumparat si curea accesorii 38 de lei de la epiesa, pe care o  sa o inlocuiesc curand. Toate acestea  au costat aproximativ 800  lei. Consider ca am luat decizia corecta sa nu efectuez toate aceste operatiuni la reprezentanta. Daca efectuam toate aceste operatiuni la reprezentanta un calcul imi arata ca trebuia sa platesc aprox. 2600 lei.
De asemenea vroiam sa va zic ca in anul 5 se schimba distributia la 1,6 ddis iar piesele si manopera  o sa coste destul de mult.
« Ultima Modificare: 29.Mai.2019, 08:11:25 p.m. de catalin76 »
  • Suzuki Vitara 1,6 DDIS Luxus Allgrip
 
The following users thanked this post: BrSx4, ntire2000

Offline ntire2000

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #19 : 29.Mai.2019, 11:52:23 p.m. »
Dar vai..... ai pierdut garantia extinsa la un model de top.  B-)
Poti sa dormi linistit, ai pierdut nimic.
De restul de bani faci un weekend la mare si te simti bine cu cei dragi.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: BrSx4, remarque