Autor Subiect: Si SX4 poate fi mai inalt  (Citit de 36869 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Si SX4 poate fi mai inalt
« Răspuns #50 : 27.Nov.2013, 06:22:56 p.m. »
+1   =))

Offline Laurentiu

Re: Si SX4 poate fi mai inalt
« Răspuns #51 : 27.Nov.2013, 06:29:36 p.m. »
Pun si eu o intrebare: de ce ar trebui SX4 sa fie mai inalt?
  :D  TUNING. Oricum sa fie (mai lasat sau mai inalt) numai asa cum e facut de fabrica NU.

Cred ca unii nu realizeaza ca TOTUL pe o masina e calculat si ca inlocund doar anumite subansamble disparate nu faci altceva decit sa dezechilibrezi lantul de forte.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
 

Offline cristidav

Re: Si SX4 poate fi mai inalt
« Răspuns #52 : 27.Nov.2013, 06:52:03 p.m. »
Va contrazic in cunostinta de cauza. Omu n-a avut bani de alta masina, una 4x4 de exemplu, dar vrea o siguranta oarecare cand merge pe drumuri mai denivelate de tara/munte. SI (!) respinge ideea de asi pune poponetul intr-o masina murdarita si forjata de altii. QED :D
  • SX4 2WD 1.6 VVT 2012
 

Offline BXXENL

Re: Si SX4 poate fi mai inalt
« Răspuns #53 : 27.Nov.2013, 07:16:20 p.m. »
Eu mi-am inaltat smartul benzinar punandu-i arcuri de mitsubishi colt diesel (masina cu care imparte platforma dar are alt tip de suspensii si cu alte caracteristici) nu pt tuning, ci pt a nu mai atinge peste tot, spoilerele erau mai scumpe decat arcurile.

Daca as gasi o pereche de amortizoare si arcuri din dezmembrari de pe un sx4 4x4 diesel asta mi-as monta. Dar eu am varianta 4x2 deci as castiga ceva cm, dar cei care au deja 4x4 nu prea au ce castiga, poate doar pe puntea fata.
  • SX4 1.5
Alex
 

Offline cristidav

Re: Si SX4 poate fi mai inalt
« Răspuns #54 : 27.Nov.2013, 07:19:17 p.m. »
SI eu am 4x2, de-asta ma interesa. Si din nou, cred ca te voi contrazice (doar 99% sigur). Cand am cumparat masina de la reprezentanta, am pus-o bot in bot cu una 4x4. Garda la son, masurata in botul masinii, nu depasea o diferenta de un deget. Zilele trecute am avut ocazia sa parchez langa un SX4 4x4 si, "ochiometric", nu parea cu nimic mai inalt ca al meu (si m-am invartit de cateva ori pe langa el, sa ma lamuresc).
  • SX4 2WD 1.6 VVT 2012
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 9782
  • Thanked: 1009 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Si SX4 poate fi mai inalt
« Răspuns #55 : 27.Nov.2013, 07:21:59 p.m. »
Pe DN- urile dintre Pitesti si Slatina sau  Valcea sunt niste curbe in rampa pe 2 benzi care ma fac sa fiu fericit ca am centrul de greutate mai jos. Mai ales cand am si "coparseul" pe masina. Dar nu inteleg cum 2,5 cm ma pot salva de pietroiul sau de sleaul de pe coclauri. Unde nu intru decat nevoit. In opinia mea SX4 este o masina urbana cu capacitatea de a se sui pe borduri sau de a intra in parcarea inzapezita. Daca memoria nu ma inseala, sunt ceva colegi de forum care si-au inaltat masinile si apoi au dat kit-ul jos...

Sent using Tapatalk 2

  • SX4 by Giugiaro
 

Offline cristidav

Re: Si SX4 poate fi mai inalt
« Răspuns #56 : 27.Nov.2013, 07:26:49 p.m. »
Citind una-alta pe aici, eu unul am renuntat. Raman si la cauciucuri standard, si fara kit de inaltare (pe care oricum nu voiam sa-l cumpar, ca pare o investitie prea mare fata de dezavantaje). Unde ma duce, acolo ma duce si gata :)
  • SX4 2WD 1.6 VVT 2012
 

Offline nikos

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 3
sx4 4x4 25 mm lift
« Răspuns #57 : 27.Nov.2013, 09:19:21 p.m. »

hi to all
 The kit hv391051 for petrol (or hv391061 for diesel) contain 4 springs, 2 for the front and 2 for the rear. The price here in greece is 310.00 euro but because of the economic crisis they give it at discount price of 270.00 euro. I will try to take some pictures the next days so you can see the difference.
regards
Nikos



@Nikos: thanks for the info !
However, I didn't get it whether you need only one set of springs (for rear suspension) or two (front and rear)...  :-/

Besides that, I couldn't find your price (270Euro) anywhere in Europe...  :(

@graphmaster: intr-adevar kit-ul de la Spaccer devine prohibitiv odata cu adaugarea de cm, dar la fel devine si cel din State daca n-ai cu cine sa-l aduci. In plus, cel din State a cauzat probleme si aici pe forum (parca @LTD il avea) si s-a renuntat la el.

Imi pare rau ca SX4 nu a intrat in atentia australienilor de la IronMan, spre deosebire de Duster care a primit un kit complet de la acestia. Costa, dar e solutia profi (arcuri+amortizoare), nu cu distantiere si alte alea.

Cred ca pana la urma singura metoda de inaltare cat-de-cat ok (dar cu problemele aferente de greutate mai mare pe punti samd) ramane utilizarea unor anvelope mai mari (215/60R16, 215/65R16). Sunt in dilema (ca planuri de 2014-2015, cand planuiesc sa-mi schimb anvelopele) daca sa trec pe 215/65R16 sau sa merg pe o solutie de jante 15" de aliaj mai usoare si anvelope 205/70R15 (asta ca sa nu cresc atat de mult greutatea per roata).
 

Offline graphmaster

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 11
  • Gen: Bărbat
Re: Si SX4 poate fi mai inalt
« Răspuns #58 : 27.Nov.2013, 09:35:09 p.m. »
Pun si eu o intrebare: de ce ar trebui SX4 sa fie mai inalt? Mi se oare un fel de "penis enlargment"...:-X

Sent using Tapatalk 2


Pentru ca SX4 mi se pare ideala pentru mers mult pe asfalt (comod si economic) si apoi urcat pe drum de tara de cativa km cu 4x4 cuplat.  Iar cum pe acel drum (in cazul meu) sunt mai MEREU bolovani si sleauri in zone mai dificile (iar urmele de tractor iti fac viata dificila), chiar vreau sa stiu ca pot inalta SX4 suficient cat sa nu ating.

Practic, inaltare de nevoie, nu de vise umede cum ai putea-o transforma in off-roader serios pt aventura de coclau in weekend.
No, haidam.
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 9782
  • Thanked: 1009 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Si SX4 poate fi mai inalt
« Răspuns #59 : 27.Nov.2013, 09:47:17 p.m. »
Inteleg rationamentul tau si sunt de acord cu el. Poti investi un ban ca sa ajungi mai usor unde ti-ai dorit, mai ales daca este vorba de o zona cunoscuta si frecventata des. Ceea ce am observat eu este ca tractoarele de azi sunt de vreo 2 ori mai mari decat cele de acum 20 ani si probabil ca si santurile pastreaza aceeasi proportie. Mai ales daca e vorba de TAF-uri.

Sent using Tapatalk 2

  • SX4 by Giugiaro