Autor Subiect: DEALERI & SERVICE SUZUKI  (Citit de 97290 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #300 : 10.Apr.2019, 10:08:33 a.m. »
Este o poveste lunga (si urata) aceasta cu preturile pe care le platim la service-urile reprezentantelor. De ce platim ora de manopera atat de mult? Pentru ca un service ca cele de mai sus (de reprezentanta) nu poate supravietui decat de pe urma manoperei. Din adaosul la piese de schimb le este imposibil. De ce? Pentru ca nu isi pot alege distribuitorul de piese, de la care ar putea cumpara mai ieftin, lucru care le-ar permite sa tina preturile serviciilor mai mici. Au un target de achizitie de piese de la producator, la pretul impus de acesta.

cu chestia asta sunt de acord partial.
1) în primul rând de la marca pe care o reprezinta au preturi de fabrica la piese, ati fi socati ca unele piese sunt la jumatate pretul decât daca le cumpara clientul din magazin. (e aberant ca un filtru de ulei sa coste 100 de lei în conditiile în care fabrica îl livreaza cu 25-30 de lei)
2) pe ideea asta daca ma duc la alt service cu piesele mele si aia presteaza doar manopera atunci ar trebui sa fi tras obloanele demult.
adica lucreaza si ieftin si nu câstiga nici din adaosul la piese, atunci cum de mai supravietuiesc?
unde mai pui ca aia nici nu vând masini (cu mii de euro adaos fata de producator)

înteleg ca oamenii platesc tva, trebuie sa mai câstige si un ban - ca toata lumea pentru profit lucreaza, dar atunci sa fie clar: sunt dispus platesc între 250 - 350 de lei pe ora de manopera dar am conditia ca serviciile sa fie 101% de calitate, nu sa citesc pe forumuri tot felul de povesti de groaza cum si-au bulit unii masinile prin reprezentante si dupa aia au mers la nea gicu de la colt si si-au reparat masina la jumatate tariful.
cred ca nu sunt absurd si nici pretentii exagerate nu am, nu?
toti vrem o tara ca afara, dar cu mentalitatea am ramas în comunism, "las-o ba, ca merge si asa" sau "asa face toate, sefu'"
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: toma, remarque, kellogs

Offline gabi males

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #301 : 10.Apr.2019, 10:24:35 a.m. »
 
Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI


cu chestia asta sunt de acord partial.
1) în primul rând de la marca pe care o reprezinta au preturi de fabrica la piese, ati fi socati ca unele piese sunt la jumatate pretul decât daca le cumpara clientul din magazin. (e aberant ca un filtru de ulei sa coste 100 de lei în conditiile în care fabrica îl livreaza cu 25-30 de lei)
  Ai sa razi dar, iti dau un exemplu pt o marca de autoturism comercializata in Romania...
un filtru de ulei (acelasi cu cel din service, acelasi producator) ajungea in Romania , cu toate costurile (pret achizitie producator+transport+taxe import) la pretul de 1,6 dolari (cu atat il aduceam eu). Un dealer al marcii respective (care are si service) era obligat de importatorul oficial al marcii sa-l cumpere de la el cu 5,4 dolari si il factura pt client cu 7 dolari (repet, are target impus de achizitie piese de la importator in suma de.../luna)
  • Ex-Suzuki Baleno 1,2 GLX,acum Suzuki Vitara 1,4, allgrip,AT,luxus,2019
 
The following users thanked this post: toma, kellogs

Offline ASZ

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #302 : 10.Apr.2019, 04:38:19 p.m. »
Ok, deci dealerii din RO sunt obligati sa le ia cu un pret umflat, sa atinga targeturi monstruoase, sa dea manopera la pret de lux, iar dealerii din Ungaria sunt favoritii sortii ???? Adica ei cumpara mai ieftin aceste piese si le pot vinde mai ieftin si nici target nu au ?
Banuiesc ca sediile service-urilor din Ungaria, au fost primite cadou de la Suzuki HU ... de ei nu trebuie sa-si recupereze investitia ...
Pare mai degraba ca le gasim/gasiti scuze celora pusi pe capatuiala ... rapida.
 
The following users thanked this post: ntire2000, remarque, Myhay

Offline Dogy

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #303 : 03.Sep.2019, 08:47:35 a.m. »
Cum mai e pe la service-urile de firma, se mai lasa vreo atentie la baieti sau nu e voie? :)
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline ntire2000

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #304 : 03.Sep.2019, 08:50:58 a.m. »
Atentie ca sa fie mai atenti sau mai profesionisti?
Chiar nu înteleg chestia asta.
Eu ma duc la job si nici macar patronul nu-mi da atentii, îmi da doar salariu.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: duculetu

Offline Dogy

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #305 : 03.Sep.2019, 08:56:42 a.m. »
Total de acord cu asta, nu practic, dar voiam sa stiu cum mai stau lucrurile in sistem. :)
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline Dogy

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #306 : 17.Sep.2019, 01:55:40 p.m. »
Da, mi se pare nesimtit de scump - sa taxezi 2,4 ore revizia, plus inca vreo ora restul, dar masina sa stea in service doar o ora si ceva... Cum se explica asta? Si ce-i faci unei masini sa o tii 2,4 ore la o revizie?
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline dthem

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #307 : 17.Sep.2019, 03:08:15 p.m. »
Da, mi se pare nesimtit de scump - sa taxezi 2,4 ore revizia, plus inca vreo ora restul, dar masina sa stea in service doar o ora si ceva... Cum se explica asta? Si ce-i faci unei masini sa o tii 2,4 ore la o revizie?
Sunt timp tehnologici normati de producator, asa e la toate masinile. Unde poate face service-ul diferenta si multe o fac este la valoarea orei de manopera.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline aavii

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #308 : 18.Sep.2019, 10:19:36 a.m. »
@AfloareiB101
Eu o sa dau pe prima revizie vreo 650 lei in conditiile in care imi schimba uleiul si 2 filtre.....
Cum ies din garantie am sa renunt la serviceurile lor pentru revizii. 340 lei manopera sa schimbi uleiul e exagerat.
Asta insemna peste 6 ani cred , in cazul tau. Asa ca ai de platit nu gluma!
Sau sa te trezesti la realitate :)
  • Suzuki Vitara S grade
 

Offline Dogy

Re: DEALERI & SERVICE SUZUKI
« Răspuns #309 : 25.Sep.2019, 04:19:54 p.m. »
Da, mi se pare nesimtit de scump - sa taxezi 2,4 ore revizia, plus inca vreo ora restul, dar masina sa stea in service doar o ora si ceva... Cum se explica asta? Si ce-i faci unei masini sa o tii 2,4 ore la o revizie?
Sunt timp tehnologici normati de producator, asa e la toate masinile. Unde poate face service-ul diferenta si multe o fac este la valoarea orei de manopera.

Adica sta masina in service 1 ora, dar tu ma taxezi 2,4 ore, ca asa ai tu timpii tehnologici?
Daca tehnologic trebuia sa iti ia 2,4 ore o revizie, pai munceste 2,4 ore la ea (desi nu stiu ce-ai putea sa-i faci unei masini atat timp).
Daca o tii 1 ora, iti platesc o ora.
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip