0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Este o poveste lunga (si urata) aceasta cu preturile pe care le platim la service-urile reprezentantelor. De ce platim ora de manopera atat de mult? Pentru ca un service ca cele de mai sus (de reprezentanta) nu poate supravietui decat de pe urma manoperei. Din adaosul la piese de schimb le este imposibil. De ce? Pentru ca nu isi pot alege distribuitorul de piese, de la care ar putea cumpara mai ieftin, lucru care le-ar permite sa tina preturile serviciilor mai mici. Au un target de achizitie de piese de la producator, la pretul impus de acesta.
Da, mi se pare nesimtit de scump - sa taxezi 2,4 ore revizia, plus inca vreo ora restul, dar masina sa stea in service doar o ora si ceva... Cum se explica asta? Si ce-i faci unei masini sa o tii 2,4 ore la o revizie?
Citat din: smiley din 17.Sep.2019, 01:06:35 p.m.@AfloareiB101 Eu o sa dau pe prima revizie vreo 650 lei in conditiile in care imi schimba uleiul si 2 filtre.....Cum ies din garantie am sa renunt la serviceurile lor pentru revizii. 340 lei manopera sa schimbi uleiul e exagerat.Asta insemna peste 6 ani cred , in cazul tau. Asa ca ai de platit nu gluma!
@AfloareiB101 Eu o sa dau pe prima revizie vreo 650 lei in conditiile in care imi schimba uleiul si 2 filtre.....Cum ies din garantie am sa renunt la serviceurile lor pentru revizii. 340 lei manopera sa schimbi uleiul e exagerat.
Citat din: Dogy din 17.Sep.2019, 01:55:40 p.m.Da, mi se pare nesimtit de scump - sa taxezi 2,4 ore revizia, plus inca vreo ora restul, dar masina sa stea in service doar o ora si ceva... Cum se explica asta? Si ce-i faci unei masini sa o tii 2,4 ore la o revizie?Sunt timp tehnologici normati de producator, asa e la toate masinile. Unde poate face service-ul diferenta si multe o fac este la valoarea orei de manopera.